Web Analytics Made Easy - Statcounter

تردد ماشین های سنگین در دو خیابان اصلی شهر کهنوج در اوج زمانی که بیشتر مردم به جهت امورات روزمره در سطح شهر حضور دارند، برای شهروندان مشکلاتی را به وجود اورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از“شوباد“؛با توجه به توسعه زیر ساخت های راه و افزایش تردد های بین شهری در کشور، پروژه احداث کمربندی کهنوجتاکنون اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باز هم ماشین های سنگین از خیابان های اصلی شهر عبور میکنند و تردد بی وقفه ماشین های سنگین در خیابان کم عرض این شهر علاوه بر ایجاد ترافیک ، احتمال حوادث جبران ناپذیری را افزایش داده است.

روزانه تعداد زیادی خودروی سنگین از جاده اصلی کهنوجعبور می کنند که علاوه بر بار ترافیکی بالا در این منطقه، موجب شده تا تردد این خودروها خطری برای جان مردم به حساب بیاید.

و همچنین در این شهر به طور حتم زمینه ای برای وقوع اتفاقات ناگوار همچون تصادف است؛در بسیاری از مواقع خسارات زیادی را به مردم وارد کرده و موجب نگرانی اهالی این شهر شده است.

مسئولان این منطقه در خصوص این معضل بزرگچاره ای بیندیشند.

تردد از این جاده بارها موجب منجر به تصادفشده است. خانواده ها نگران فرزندان دانش آموز خود هستند که باید به ناچار از این بلوار تردد کنند.

یکی از شهروندان ساکن کهنوجدر این باره اظهار کرد: سال ها است که در این منطقه زندگی می کنم و حوادث بسیاری در این محور دیده و شنیده ام.و از نبود امکانات و تجهیزات شهری به ویژه جاده کمربندی گلایه کرد و افزود: در شب سروصدای ایجاد شده از کامیون ها خواب و آسایش را از ما گرفته است و این آلودگی صوتی تا نیمه های شب ادامه دارد و متاسفانه عده ای از ما که فرزند کوچک داریم با مشکلاتی روبه رو هستیم.

انتشار یک گزارش مبنی بر به وجود امدن مشکلات عدیده ای برای شهروندان در تردد ماشین های سنگین در اوج ترافیک شهری، بارها از سوی کاربران سایت خبریشوبادبه صورت نظرات ثبت شده است.

آلودگی صوتی، بروز تصادفات و ایجاد ترافیک سنگین در دو خیابان اصلی شهر تنها بخشی از تردد ماشینهای سنگین در داخل شهر کهنوج می باشد که مشکلاتی همچون تشدید ترافیک سنگین در خیابانهای کم عرض این شهر را به دنبال دارد.

تردد ماشین های سنگین در دو خیابان اصلی شهر در اوج زمانی که بیشتر مردم به جهت امورات روزمره در سطح شهر حضور دارند، برای شهروندان مشکلاتی را به وجود اورده است.

علاوه بر این موارد گاهی محموله ترافیک سنگین پروژه سد داریان که دو برابر ماشین های سنگین عادی حجم خیابان ها را گرفته و تنها در این خیابان های کم عرض کهنوج قادر به تردد خواهند بود، در اوج ساعت اداری که اکثر مردم در بیرون از منزل حضور دارند، مشکلات خاصی را به وجود می اورد.

تنها راه حلی این معضل احداث جاده کمربندی در بیرون از شهر خواهد بود که محموله های ترافیکی سنگینی همچون امروز باعث ایجاد مشکلات و ترافیک نخواهد شد.و همانطور که کمربندی وجود دارد باز هم خودروهای سنگین از خیابان های اصلی تردد میککند این واقعا جای تاسف دارد مسئولین رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: هفت خیابان و بلوار اصلی در شهر قم به منظور اصلاح گره‌های ترافیکی، بهبود وضعیت عبور عابر پیاده و بهبود وضعیت منظر شهر بازطراحی می‌شود.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: هفت خیابان اصلی شهر قم با هدف شناسایی و بهبود وضعیت گره‌های ترافیکی، بهبود وضعیت دسترسی‌های عابر پیاده، اجرای مبلمان شهری زیبا و متناسب و بهبود وضعیت فضای سبز و منظر شهری بازطراحی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای صدوقی، امام خمینی (ره)، انقلاب، شهید کله‌ی و شهیدان فاطمی از جمله این محورها هستند، افزود: رفع گره‌های ترافیکی و عبور ایمن عرضی عابر پیاده از جمله مسائلی است که در تمام این محورها پیگیری می‌شود.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم اضافه کرد: متناسب با هر خیابان و شرایط تاریخی و فرهنگی آن، مبلمان شهری در آن طراحی می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به طراحی باغچه‌ها و فضای سبز در این خیابان‌ها، خاطرنشان کرد: در این طرح‌ها تابلوهای راهنمایی و اطلاع‌رسانی و کیوسک تلفن نیز جانمایی می‌شود.

وی با اشاره به تهیه این طرح برای بلوار آیت‌الله صدوقی ادامه داد: گزینه‌های مختلف توسط مشاور تهیه و بررسی شد که در نهایت گزینه برتر انتخاب شده است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم تاکید کرد: در این گزینه تقاطع خیابان اخلاقی با بلوار آیت الله صدوقی باز می‌شود تا بار ترافیکی بلوار صدوقی را وارد محور عمار یاسر کند و بار ترافیکی بلوار امین کاهش پیدا کند.

نیک خلق احمدی ادامه داد: طبق این طرح دوربرگردان مقابل ورزشگاه حیدریان و خیابان جهان‌بینی بسته خواهد شد، چراکه تقاطع همسطح اخلاقی ایجاد می‌شود، همچنین خیابان‌های مهدیه و بوعلی برای رفت و برگشت یک طرفه خواهد شد.

کد خبر 749723

دیگر خبرها

  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس