Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه خبرنگار ایرنا، مجید عسکری تنها عضو هرمزگانی تیم ملی وزنه برداری ایران عصر دیروز در رقابت‌های دسته 69 کیلوگرم با حدنصاب 316 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شد.
عسکری که برای نخستین بار در دسته 69 کیلوگرم وزنه می‌زد در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 139 کیلوگرمی در جایگاه پنجم ایستاد، اما در حرکت دو ضرب با بالای سر بردن وزنه 177 کیلوگرمی در جایگاه نخست قرار گرفت تا در مجموع با رکورد 316 کیلوگرم صاحب نشان نقره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دسته دانیار اسماعیلف نایب قهرمان المپیک 2016 ریو از ترکیه با رکورد 323 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و دوستان یوکوبوف ازبکستانی نیز با رکورد 314 کیلوگرم صاحب نشان برنز شد.
هشت ملی پوش وزنه برداری ایران پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان محل برگزاری چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.
تیم ملی وزنه برداری ایران با ترکیب مجید عسگری (69 کیلوگرم)، رضا زارعی (77 کیلوگرم)، محمد زارعی و سید ایوب موسوی (94 کیلوگرم)، محمدرضا براری و رضا آقازاده (105 کیلوگرم) و همایون تیموری و رامین ربیعی (به اضافه 105 کیلوگرم) به همراه سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان و وحید ربیعی مربی تیم ملی در این رقابتها حاضر شدند.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری نسبت به تیم آسیایی چهار تغییر داشته به طوری که مجید عسگری، رضا زارعی، محمد زارعی و رضا آقازاده که در ترکیب تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا حضور نداشتند با صلاحدید سرمربی تیم ملی به بازی های کشورهای اسلامی اعزام شدند.
رقابت های وزنه برداری از 22 تا 26 اردیبهشت در منطقه شوولان شهر باکو و سالن وزنه برداری آرنا برگزار شد که در سال 2009 ساخته شده است.
پیکارهای وزنه برداری قهرمانی سال 2017 آسیا روزهای 3 تا 9 اردیبهشت در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزار شد که تیم ایران با 562 امتیاز قهرمان شد و تیم های چین و ازبکستان به ترتیب با 547 و 511 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

استاندار کردستان از مدیران استانی خواست که به برگزاری اردوهای راهیان نور کمک و همراهی لازم داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کنسولگری دمشق، اظهار داشت: امروز رژیم جعلی صهیونیستی 40 هزار نفر انسان مظلوم را به خاک و خون کشانده‌اند و بی‌آبرویی بزرگی ایجاد کرده‌اند.

وی انجام عملیات وعده صادق را مایه خوشحالی و نقطه عطفی دانست و گفت: آثار این اقدام‌ مبارک بعدها مشخص می‌شود. نظم جهانی در حال یک تحول دیگر است، این نظم با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها شکل نمی‌گیرد بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم خاکریزهای ما نه تنها در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا ایجاد و دنیا با جبهه حق آشنا شود، اینها معجزات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب در همه حوزه‌ها از اقتصادی گرفته تا رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی را بارگذاری و بازنشر دهید، صفحه مجازی بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی نظامی که شعار آزادی بیان را مطرح می‌کند، نشان می‌دهد.

زارعی‌کوشا با اشاره به اهمیت راهیان نور، بر لزوم حمایت و کمک دستگاه‌ها به برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان از تحریم اقتصادی ناامید شده‌اند اما همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردوهای راهیان نور نبود، خیلی عقب‌تر بودیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی هم نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها پول زیاد نمی‌شود که برخی‌ها کم‌کاری می‌کنند.

زارعی‌کوشا با ابراز خرسندی از وجود سردار گشتاسبی در سپاه استان که همه جا ذکر خیرش بر سر زبان‌ها است، یادآور شد: امیدواریم امسال بتوانیم اردوهای راهیان نور را به صورت باشکوه برگزار کنیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری