Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان 200 تختخوابی در حال ساخت یاسوج گفت:ساخت این بیمارستان باید تا 5 ماه آینده به اتمام برسد و تجهیز آن آغاز شود.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، سید حسن هاشمیبا اشاره به تاخیر چندین ماهه در تکمیل این بیمارستان، گفت: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی بتواند تا قبل از پایان دولت این بیمارستان را تحویل وزارت بهداشت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان با دستگاه ها و تجهیزات مدرن، حدود 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیربنای 26 هزار متر مربع در 8 طبقه در حال ساخت است. عملیات ساخت این بیمارستان از سال 86 آغاز شده و در حال حاضر حدود 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. بیمارستان در حال ساخت یاسوج دارای بخش های اورژانس، زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، اورژانس، نوزادان، بستری، جراحی، اتاق های عمل، داروخانه، رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و فیزیوتراپی خواهد بود.

وزیر بهداشت کتابخانه مرکزی و سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را نیز افتتاح کرد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و 500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در دو طبقه ساخته و تجهیز شده است. عملیات ساخت این کتابخانه از سال 90 آغاز شده بود و تا سال 93 حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در زمینی با مساحت 5 هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و 400 متر مربع در سه طبقه ساخته شده است. برای ساخت و تجهیز این سلف سرویس 400 نفره که عملیات ساخت آن از سال 90 آغاز شده و در دولت تدبیر و امید 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل شده، حدود 40 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با گرامی داشت یاد شهید مطهری و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، به دیدار فرهنگیان و معلمان با رهبری معظم انقلاب و دقت نظر و توجه ایشان به آموزش و پرورش و برنامه‌های داخلی این وزارت خانه نظیر سند تحول بنیادین، توجه به مدارس دولتی و توانمند سازی معلمان و ثبات مدیریت در آموزش و پرورش اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت آموزش و پرورش استان پرداخت و در ادامه به بخشی از توفیقات مجموعه در دوره اخیر اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان به نبوغ فکری و عملی در جهات مختلف رسیده است که از جمله‌ی آن می‌توان به احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی و بیش از ۴۰ هزار متر مربع چمن مصنوعی، اجرایی سازی رتبه بندی برای همکاران، رشد شرکت دانش آموزان در طرح‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی و… برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح مدارس، افزایش پوشش تحصیلی و اجرای طرح‌های قرآنی و توانمند سازی معلمان در طرح اتقان و برگزاری جشن‌های تکلیف‌های عبادی و سیاسی و… اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان به موفقیت معلمان نمونه استان در مرحله کشوری اشاره داشت و گفت: امسال از ۸ معلم معرفی شده به مرحله کشوری ۲ نفر از آنان نمونه کشوری شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از معلمان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6097182

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴