Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس خطاب به جوانان نوشت: امشب و فرداشب ـ که فرصت قانونی تبلیغات عمومی است ـ توقف ممنوع است؛ نباید کسی در خانه اش بماند و استراحت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس طی یادداشتی نوشت: بدانید که تمرین خودسازی و آماده شدن برای عبادت در ماه مبارک رمضان از امشب آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو شب اول یعنی امشب و فرداشب ـ که فرصت قانونی تبلیغات عمومی است ـ توقف ممنوع است؛ نباید کسی در خانه اش بماند و استراحت کند؛ شب آخر هم فرصت ارتباط تلفنی و پیامکی با دوستان و آشنایان و اعضای دور و نزدیک خانواده است و روز انتخابات هم روز مراقبت و تیزبینی است.

متن یادداشت بدین شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم
قلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى

جوانان مومن و انقلابی ایران عزیز!

از امشب تا پایان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، تنها سه شبانه روز یعنی حدود 72 ساعت باقی مانده است. با استعانت از روح بلند 72 شهید کربلا و توسل به امام سوم حضرت سیدالشهدا (ع) این 72 ساعت و این سه شب را چون سه شب قدر احیا بگیرید و سرنوشت انقلاب و کشور اسلامی مان را خود رقم بزنید و به وضع اسفبار موجود خاتمه دهید: «ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»

بدانید که تمرین خودسازی و آماده شدن برای عبادت در ماه مبارک رمضان از امشب آغاز می‌شود. دو شب اول یعنی امشب و فرداشب ـ که فرصت قانونی تبلیغات عمومی است ـ توقف ممنوع است؛ نباید کسی در خانه اش بماند و استراحت کند؛ شب آخر هم فرصت ارتباط تلفنی و پیامکی با دوستان و آشنایان و اعضای دور و نزدیک خانواده است و روز انتخابات هم روز #مراقبت و تیزبینی است.
امشب و فردا باید روستاییان عزیز و به خصوص مردم شریف و رنج کشیده حاشیه شهرهای بزرگ از جمله تهران ـ که از بدعملی دولتمردان خسته و مغرور، از حضور در انتخابات مایوس و ناامید شده اند ـ به امکان تغییر بزرگ در وضع موجود مطمئن شوند؛ نسبت به عواقب ناگوار تمدید ناکارآمدی، رکود و بیکاری و خطرات تکرار اشرافیت و کاسبی دولتی توجیه شوند و با شما به پای صندوقهای رای بیایند و به دولت کار و کرامت سید ابراهیم رئیسی رای دهند.
در دفاع مقدس بچه رزمنده ها و همرزمان همت، صنیع خانی، عبدالله نوریان، علی توکلی، امیر عرب و دیگر ستارگان آسمان ایثار و مجاهدت، قو علی خدمتک جوارحی زمزمه می کردند تا بتوانند آخرین توان و نفس خود را هم در راه حق فدا کنند؛ قالیباف آبروی خود را داد و ما اگر زبان و قدممان را وقف این کار نکنیم شرمنده شهدا خواهیم شد؛ هیهات!



و کان حقا علینا نصرالمومنین

کمترین فرزند ایران اسلامی
علیرضا زاکانی
26 اردیبهشت 1396

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در کرج طبق برنامه از پیش تعیین شده کادر فنی و اجرایی این تیم در حال برگزاری است.

شاگردان حسین عبدی در این اردو موظف به اجرای دقیق و صحیح تمرینات مد نظر کادر فنی هستند. مربیان نیز در این اردوی شبانه روزی تمام فعالیت‌های بازیکنان حاضر در این مرحله را بررسی می‌کنند.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6096595

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی