Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@22:44:44 GMT

تجليل از خانواده شهدا در کوي نيکنامان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۱۴۴۹

خبرگزاري آريا-فرهنگسراي گلستان پنج شنبه 28 ارديبهشت ماه درهفتادوسومين برنامه نغمه عشاق با نام "در كوي نيكنامان" ميزبان خانواده شهداي منطقه8 خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، ويژه برنامه "در كوي نيكنامان" با هدف ترويج سبک زندگي اسلامي، باورهاي ديني، ايجاد روحيه دفاع و شهادت در ميان عموم مردم، گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم ، بيان مواضع فکري و عقيدتي شيعه در فرهنگسراي گلستان برگزار مي شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مراسم با قرائت زيارت عاشورا با روضه خواني و مداحي محمدباقر ربيعي ذاکر اهل بيت(ع) آغاز خواهد شد و در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير سنگي از خانواده شهيد تجليل مي شود.
در برنامه اين هفته "درکوي نيکنامان" از خانواده هاي گرانقدر شهيدان رسول مددي و حسين مطهري تجليل مي شود.
علاقمندان براي شرکت در اين برنامه مي توانند هر هفته پنج شنبه ها ساعت 7:30به نشاني فرهنگسراي گلستان واقع در نارمک ،ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، فرهنگسراي گلستان مراجعه کنند. و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با تلفن 77815173 تماس بگيرند .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شهید رضایی‌نژاد یکی از شهدای برجسته و شاخص کشور و استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهید داریوش رضایی‌نژاد ۲۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۶ در شهرستان آبدانان استان ایلام چشم به دنیا گشود، وی در چند سال آخر زندگی پربار خویش ضمن تدریس و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی مسئول اجرای بسیاری از طرح‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی بود و در سن ۳۴ سالگی معاونت انرژی اتمی ایران را به عهده داشت.

شهید رضایی‌نژاد اول مردادماه سال ۱۳۹۰ در تهران در مقابل دیدگان همسرش (شهره پیرانی) و فرزند خردسالش (آرمیتا) توسط تروریست‌های رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهرستان آبدانان استان ایلام به خاک سپرده شود.

به گزارش ایمنا، رئیس سازمان صدا و سیما امروز در سفر به استان ایلام ضمن حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهرستان مهران و بازدید از سامانه گرمسیری این شهر، و افتتاح پایانه مرزی مهران آغاز عملیات اجرایی فازهای اول و دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی، شرکت در نشست ستاد اربعین استان، حضور در صداوسیمای مرکز ایلام و افتتاح چند طرح فنی و استودیوهای تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس رسانه ملی به استان ایلام است.

کد خبر 751880

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد