Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@23:48:39 GMT

ماجراي نجات جان يک اعدامي توسط محسن چاوشي

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۱۶۵۶

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – «علي ضياء» در برنامه سه‌شنبه 26 ارديبهشت «فرمول يک» ميزبان «سيد جواد هاشمي» و حجت‌الاسلام «کميل نظافتي» بود. يکي از مباحث اين برنامه به «محسن چاوشي» اختصاص داشت. حجت الاسلام کميل نظافتي با راي مخاطبان به عنوان روحاني برتر انتخاب شده بود؛ همان روحاني که کليه اش را به کودک ٨ ساله داد و با فروش ماشين شخصي خرج درمان را داد و در امور خيريه فعاليتهاي بسياري دارد و حتي به حيوانات کمک مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمي درباره او گفت:«آنهايي که در رستوران کيسه دستشان مي گيرند و غذاهاي مانده را براي حيوانات مي برند، قطعا به بهشت مي روند. کارهاي روحانيوني چون کميل نظافتي که خود من هم به او راي دادم بايد گفته شود تا مردم ياد بگيرند.»

نظافتي نيز درباره زندگي خود بعد از اهداي کليه اظهار کرد:«بعد از اين اتفاق من به نوعي رابطه بين خيرين و بيماران شدم و جراحي هاي مختلف کليه و مغز و استخوان و ريه براي نيازمندان صورت گرفت. خوشبختانه مردم به ما اعتماد کرده اند و پاي کار آمده اند و از اين به بعد خبرهاي خوبي خواهيد شنيد.»

تحصيل در حوزه علميه و رشته موسيقي!
او با بيان اينکه اکنون در کنار تحصيل در حوزه علميه دانشجوي موسيقي هم هست، يادآور شد: کليه دادن اتفاق مهمي نيست، ائمه ما علاوه بر جان و مال از آبرويشان هم مي گذشتند و ما هم بايد اين چنين باشيم.

محسن نامي به من گفت 80 ميليون براي شما براي هر کار خيري مي خواهي هزينه کن!

وي همچنين در بيان خاطره اي با اشاره به اينکه درباره فرد مشهوري است و او اگر خبردار شود، خوشحال نمي شود، گفت: زماني براي يک محکوم به اعدام به شيراز رفته بودم، فراخوان دادم و مردم کمتر از 24 ساعت 50 ميليون تومان فرستادند. جواني به من زنگ زد و گفت من به شما 80 ميليون تومان مي دهم به شرطي که شما را ببينم، گفتم من شيراز هستم. گفت من شيراز مي آيم و مي بينمت. وقتي آمد گفتم چقدر قيافه ات برايم آشناست؟! گفت اسمم محسن است. گفتم فاميلي ات چيست؟ نگفت. گفتم کجا زندگي مي کني؟ نگفت. گفتم کد ملي ات را بگو من مي خواهم صورت جلسه کنم. گفت ولش کن! گفتم اگر من رضايت نگيرم اين 80 ميليون تومان بايد برگشت داده شود. گفت خيالت راحت، اگر رضايت هم نگرفتي، در حساب خودت هم باشد هرجا خواستي هزينه کن! گفتم کثرالله امثالهم، خدا امثال شما را براي من زياد کند!

از روي عکس کاور آهنگ، چاووشي را شناختم
نظافتي افزود: کار انجام و جلوي اعدام گرفته شد. ما هر شب چند تا پيامک تا اذان صبح براي هم مي فرستاديم. يک هفته اتفاقي عکس کاور آهنگي را ديدم و او همان آدمي هست که من ديده بودم. او محسن چاووشي بود و بعد از آن هم آهنگ «گلدون» را خواند و او جان يک نفر ديگر را هم نجات داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محسن رستمی، رئیس سازمان صمت استان قزوین در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها و شیشه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه و رویکرد دولت کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان است و امسال اقدامات مؤثری برای حل این مشکلات انجام شده است.

وی افزود: در استان قزوین با تعاملی که بین مدیران اقتصادی و صنعتی دولتی و بخش خصوصی ایجاد شده و با تسهیل در امور تولیدکنندگان تلاش شده گره‌گشای موانع باشیم.

محسن رستمی توجه به زنجیره ارزش را از رویکردهای سازمان صمت در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها در قزوین فرصت مناسبی مهیا می‌شود تا توانمندی‌های صنعت شوینده‌ها معرفی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903914

دیگر خبرها

  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • نخستین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سال جدید
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی