Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ستاد رئیسی گفت: دولت رئیسی درباره تعهدات بین المللی مثل برجام نسبت به ادامه آن تردیدی ندارد اما شرط برجام سرانجام با عزت آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدانشجو پرس، نماینده ستاد حجت الاسلام رئیسی در خراسان جنوبی اظهار داشت: دولت برای ایجاد اشتغال در مصاحبه های خود اعلام کرده است: اگر 100 هزار میلیارد تومان پول داشته باشد مشکل اشتغال کشور را رفع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:دولت رئیسی با اقتدار اعلام می کند دانشجو هنگام ورود به دانشگاه کارت اشتغال دریافت می کند و باید در نقشه اشتغال کشور جایگاه شغلی هر دانشجوی ورودی تعیین شود. آموزش و پرورش میخواهد 12 هزارنفر استخدام کند، تمام کسانی که میخواهند استخدام شود، قبلا استخدام شده اند و برای ما تره خورد نمی شود.

کردی افزود: اصل اول دولت رئیسی جداسازی اقتصاد از رانت خواری است،اگر کسی در حال حاضر از فعالان ستاد انتخابات رئیسی است حق ندارد به خاطر حضور در ستاد پست اجرایی و مقام بگیرد.

وی بیان داشت :نباید دحتر فلان وزیر کالای قاچاق بگیرد، اما جلوی او گرفته نشود، در تمام استانهای محروم ما فقر بیداد می‌کند، مواد فروشی ، تکدی زیاد شده که نیاز به تحقیق نیست، فروش وسایل خانه در همه شهرهای ما مرسوم است دیگر نمی‌دانیم چه کسی دزد وچه کسی آقا است، چون دزد ها شیک پوش تر ازآقایان هستند.

آقا ابراهیمی(نماینده ستاد روحانی در خراسان جنوبی) خطاب به دانشجویان گفت:اینها به بحث توسعه اقتصادی علاقه ندارند، نگذارید شما را گول بزنند چون توسعه یک مفهوم همه جانبه است توسعه اقتصادی بدون توسعه فرهنگی و سیاسی بی معناست ، همه ابعاد توسعه باید انجام شود اما توسعه سیاسی در مقاطعی در تاریخ کشورها مهم تر می شود.

وی بیان داشت:تمام این چیزهایی که گفتند اشکالات ساختاری است ،می‌گویند سن فحشا به 13 سال رسیده این چند سال پبش در فیلم ده نمکی هم اعلام شده بوده اما شما که مدعی هستید 7 هزار موسسه مالی غیر مجاز در کشور وجود دارد، ما میگوییم بله بزرگترین آن میزان بود که مال قوه قضاییه است.

اقا ابراهیمی با اشاره به سخن روحانی مبنی بر اینکه زورمان در کشور به سه قسم نمی‌رسد، افزود: در کشور زورمان به افرادی که اسلحه، رسانه و پول دارند، به اینها نمی‌رسد.

نماینده ستاد روحانی در خراسان جنوبی گفت:گفتند 500هزارمیلیارد تومان پول دولت در اختیار افرادی است که نام ونشانی از انها نیست، اما ما می‌گوییم در دولت احمدی نژاد 15 درصد بانکها در اختیار افرادی بود که نمی‌دانیم چه شد، مردم می‌دانند گردن کلت ها چه کسانی هستند.

آقا ابراهیمی افزود: می‌گویند در گمرک با رشوه می‌شود کالا ترخیص شود،ما می‌گوییم باید کلاه خود را بالا بندازیم که بعد 38 سال چنین اتفاقاتی می‌افتد، بله تکدی بیداد می‌کند.اما تنها در دولت روحانی نیست.

وی بیان داشت: فقر و تکدی گری در دولت اصولگرای گذشته که تورم را به 45 درصد رساند نبود، رشد اقتصادی منفی هفت درصد که بود مردم گدایی نمی کردند؟امروز که رشد اقتصادی مثبت شده و تورم به زیر 10 درصد رسیده و موازنه تجاری کشور که سال 1389 در دولت اصولگرایان منفی 32 میلیارد دلار بود یعنی واردات کشور این میزان بیشتر از صادرات بود.

آقا ابراهیمی گفت: این دولت افتخارش این است که با حقوق های نجومی که طبق گزارش سازمان بازرسی کل کشور 23 میلیارد تومان بود و تا قران آخرش به بیت المال برگشت بلافاصله برخورد کرد حال شما بگویید 2 هزار و300 میلیارد تومان زمین های نجومی در تهران را چه کار کردید و حساب هایی که در خارج بازرسی دولت در اختیار بعضی قواست را کجا خرج می کنید.

سوال 3-اولویت دولت مورد حمایت در سیاست خارجی چیست؟

نماینده حجت الاسلام رئیسی در خراسان جنوبی گفت: بیش از 20 سال حکومت دست اصلاحات بود، 8 سال هاشمی، 8 سال خاتمی ومابقی باید پاسخگو باشند، شعار دولت رئیسی کرامت و کار است، نباید در مقابل هیچ فرد خارجی سرافکنده باشیم که یونسکو که خود هیچ جایگاه محترمی ندارد تعیین کند چگونه فکر و زندگی کنیم، چگونه راه برویم.

کردی افزود: به هیچ عنوان مذاکره برجام تعطیل نمی شود، رئیسی اعلام کرده برجام چکی بود که دولت روحانی نتوانست آن را وصول کند و مابا اقتدار نظام آن را وصول می کنیم.

وی اظهار کرد: همه کشورهایی که در دنیا هستند برای ما محترم هستند، در بخش توریست، ما به دنبال توریست در شان کشور هستیم . ما به دنبال توریست آمریکایی، توریست هم جنس باز نبوده ونیستیم، بلکه مد نظر ما توریست علمی، توریست بهداشتی است و باید دنبال شود.

کردی افزود:ما با هیچ کس سر جنگ نداریم ونمی‌گوییم از صدقه سری یک کسی موجب جنگ نشدیم بلکه از عزت مردم از خون شهدا، و سایه سر علی ابن موسی الرضا دچار جنگ نشدیم.

وی با بیان اینکه اینها هم هیچ برنامه ای ندارند، اظهار داشت: در دولت کرامت وکار دست همه را می‌بوسیم،حق صد درصد شما هست که دولت را نظارت کنید و اگر جایی دولت ما اشتباه کرد، جرات داریم برعکس اینها بگوییم ما غلط کردیم.

وی یادآور شد: ما مدعی نمی شویم که به دلیل چهار خط برجام از جنگ رها شدیم بلکه خون شهیدان،رهبر انقلاب و قرآن کریم و سایه حضرت علی بن موسی رضا(ع) دچار جنگ نشدیم.

نماینده دولت یازدهم افزود: در دولت احمدی نژاد ما چنان به انزوا رسیده بودیم که احمدی نژاد 9 بار به سازمان ملل رفت ورئیس جمهورهای آفریقایی می آمدند از ما باج می‌گرفتند وهمان کشورها دست در کاسه شده تا ما را تحریم کنند.

آقا ابراهیمی گفت: ما باید با همه دنیا به غیر از رژیم غاصب صهیونیستی که جمهوری اسلامی آن را به رسمیت نمی شناسد روابط سازنده داشته باشیم.با فحاشی و از دیوار سفارت بالا رفتن نمی‌شود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما ، قوه قضائیه ،مساجد، سازمان تبلیغات، بنیاد مستضعفان آستان قدس وخیلی نهادهای دیگر که جرات ندارم بگویم، کی دست اصلاح طلبان بوده است؟و امثال حزب الله شما را در خیابانها دیدیم چه کردند.

نظر دولت مورد حمایت شما در مورد برجام چیست؟

نماینده ستاد رئیسی گفت: دولت رئیسی درباره تعهدات بین المللی مثل برجام نسبت به ادامه آن تردیدی ندارد اما شرط برجام سرانجام با عزت آن است.

کردی افزود: چگونه می‌شود کنار یک مرکز نگهدای جانبازان قطع نخاعی خانه 45 میلیارد تومان باشد، برخی آقابان در محل کار استخر چند ده میلیاردی دارند، همه شهروندان حق دارند در جامعه اسلامی زندگی راحتی داشته باشند.

کردی افزود: رویکرد باید توام با کرامت و گسترش عدالت باشد.

وی بیان داشت:از اول جلسه من چند بار ایشان را استاد، بزرگوارخطاب کردم، اما اینها به من دروغگو، گفتند،دولت کرامت به هیچ کس توهین نمی‌کند.

عوامل امنیت زا ،از دیدگاه کاندیدای مورد نظر شما چیست؟

مهم مردم وشهروندان هستند که از کرامت کافی وجایگاهی که در انقلاب اسلامی برخوردار باشند، به شعارهای انقلاب برگردیم نگاه کنید در انقلاب چه شعارهایی بوده آیا وضعیت ما فاصله دارد یا ندارد؟

آقا ابراهیمی افزود: دولت روحانی با اعلام حقوق شهروندی وحفظ کرامت مردم نشان داد مهم ترین عامل امنیتی زا مردم هستند وقتی مردم در صحنه باشند با جان ودل از انقلاب دفاع می‌کنند.

وی مدعی شد که امنیت با صلاح هسته‌ای فراهم نمی‌شود، امنیت با موشک فراهم نمی‌شود، اما گرچه وجود موشک لازم است.

آقا ابراهیمی افزود: دوران نکبت وسیاهی که در زمان احمدی نژادبود، هیچگاه از یادمان نمی‌رود، دزدیها، چپاولها، نابود کردن ساختارهای دولت همه در زمان احمدی نژاد بود، اما صدایی از کسی برنخواست وکفنهایشان را به خشک شویی داده بودند.

آقا ابراهیمی افزود: آنهایی که می‌خواهند از خون شهدا استفاده کنند، همانطور که در دولت احمدی نژاد استفاده کردند،همه در کشور نوکر شهدا هستیم.

وی بیان داشت:دوستان حواسمتان باشد سوء استفاده‌هایی که از مقدسات می‌شود،گول این را نخورید نباید استفاده جناحی از شهدا ببریم همانطور که در زمان احمدی نژاد استفاده از امام زمان(عج) کردند.

نظر دولت مورد حمایت شما در مورد برجام چیست؟

دولت رئیسی هیچ مصوبه ای که کشور در سطوح بین الملی مانند برجام باشد، نسبت به آن کوچکترین تردیدی برای ادامه ندارد اما شرط برجام سرانجام با عزت برجام است، نه بازگو کردن وبستن بسیاری تاسیسات وعربستانی که در مقامی نیست با وزیر امور خارجه ما با بدترین رفتار، صحبت کرد.

کردی با بیان اینکه اینها دم از سیاست دیپلماسی قوی میزنند، افزود: در مذاکرات به صورت التماس کننده تحقیر کننده انجام شده وجهانگیری در دیدار وسفر به یکی از مقامات کشور ترکیه، او عمدا پرچم ایران را نمی‌گذارد که بگوید شما از ما ضعیف تر هستید، در نگاه سیاست خارجی روابط ما برقرار خواهد بود.

وی بیان داشت: سند 2030 را امضا کردند ومی‌گویند ما ملزم نیستیم،همه را اجرا کنیم، پس اگر ملزم نیستید چرا متمم می‌گذارید؟ در این سند میگوید،شهروند جهانی بهترین عمل استفاده من باشد، اگر عروسکی نباشد که من خیمه بازی نکنم بدرد نمی‌خورد، اما ما اعتقاد داریم به هیچ عنوان نمی‌خواهیم عروسک کسی باشیم، ما می‌خواهیم به گونه ای عمل کنیم که اشتباه 20 سال اصلاحات واشتباهات اصولگراها جبران شود و، دولت رئیسی برگرفته از نخبگان، توانمندان ،هوشمندان خواهد بود.

وی بیان داشت:ما طرح‌ها وعنوان‌های شما را برای دولت رئیسی استقبال می‌کنیم، البته نه مثل برخیها که از طرح‌های جوانان به نفع خود استفاده کرده وبه نام خود در مقالات دکترا به ثبت برسانیم.

آقا ابراهیمی گفت: منشور سازمان ملل متحد بند هفت را دارد که هرکس در ذیل آن قرار گیرد به عنوان تهدید برای امنیت جهان محسوب می شود.

وی افزود: در دولت اصولگرا زیر این بند قرار گرفتیم و در این دولت در چارچوب سیاست نظام با 6 قدرت بزرگ جهان مذاکره و اسم ایران بدون شلیک حتی یک گلوله خارج شد و به همین دلیل در مجلس نهم که تماما اصولگراو اعضای جبهه پایداری بود ظرف 20 دقیقه تصویب شد.

کردی افزود: در دولت رئیسی مردم نقش اصلی را دارند، هر که روز جمعه براساس اعتقاد رای او از صندوق دربیاید او هم رئیس جمهور ما هست، رای رای مردم است انتخاب، انتخاب مردم است اقتصاد کشاورزی ایران باید مبتنی بر تعادل باشد نه اینکه یک آقا شکر از خارج وارد کند ونیشکر ما در اهواز خراب شود.

آقا ابراهیمی اظهار داشت: جریان اصولگرا بی مسئولیت ترین ومسئولیت ناپذیرترین در جامعه هستند علت آن این هست که سال 81 جریانی به نام ابادگران درآمد و در انتخاب شورای تهران مهدی چمران رئیس شورای شهر بود وشهردار و در سال 84 رئیس جمهور شد سال 88 هم به همان احمدی نژاد رای دادند اما وقتی تاریخ مصرف آنها گذشت انها راکد گذاشتند و امسال بازی جدید جمنا را راه انداختند. استراتژی آنها کسب قدرت به هر قیمت است برای تحقق آن چند تاکتیک هست، مرتب می‌گویند هیچ کار نشده اماآنها ترور شخصیت می‌کنند که وزرا روحانی از خانه سالمندان آمده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید رئیسی از عملکرد دولت

آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه رئیس جمهور در جمع مردم غرب تهران در امام زاده حسن گفت: یاد شهدای مناطق غرب تهران به ویژه منطقه ۱۷ را گرامی می‌دارم به جانبازان و خانواده ایثارگران ادای احترام می‌کنم.

وی افزود: منطقه ۱۷ و ۱۸ و این منطقه امام زاده، مردمانی متدین انقلابی و با بصیرت و برای تهران بزرگ خانواده‌های تاثیر گذاری هستند

رئیس جمهور گفت: یادمان نمی‌رود همواره این مناطق در دفاع مقدس در صف اصلی بودند و همواره یار انقلاب و یار رهبر فرزانه انقلاب بودند.

وی تصریح کرد: مردمان این منطقه تهران، مردمانی سخت کوش و همراه با انقلاب اسلامی بودند و بنده نسبت به همه مردم این مناطق ادای احترام می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: بنده دنبال این بودم که در یک فرصتی در جمع شما فرصت حضور پیدا کنم و حتما لازم بود در جمع مردم این منطقه عرض سلام و ادب داشته باشم.

رئیسی تاکید کرد: در این منطقه هستند چهره‌هایی که در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی و اقتصادی انسان‌های موثری بودند.

وی افزود: بنای دولت توجه به خداست و بندگی خدا و قانون خدا و باید و نباید‌های الهی در همه عرصه‌های زندگی است.

وی در ادامه گفت: نکته دوم آن چه در وصایای شهدا آمده اجرای عدالت است و آنچه از امکانات و زمینه‌ها در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توضیع شود و از سال اول دولت گفتیم بودجه‌ای که به مجلس می‌خواهد داده شود بر مبنای عدالت در مناطق مختلف کشور باشد.

رئیسی تصریح کرد: ما باید در ۱۰ هزار روستا مسئله تنش آبی را حل می‌کردیم و امروز نیمی از میزانی که هدف گذاری شد حل شده است.

وی افزود: ما در تهران خاموشی‌های زیادی داشتیم و ما ۲۲ هزار مگاوات ناترازی برق داشتیم و امروز با تولید برق ۸ هزار مگاواتاین موضوع، حل شده است.

وی در ادامه گفت: از مشکلات این مناطق و دیگر مناطق کشور مسئله مهم اشتعال بود که در برنامه ریزی دولت گفتیم باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد، اما بحمدالله ما از آن وعده‌ای که داده شد، عقب نیستیم و در خیلی از استان‌ها آمار بیکاری کاهشی شده و پنج درصد رسیده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: در این رابطه باید کار بسیار بشود و حتما باید کار‌هایی انجام داد که خانوادت‌های ما دغدغه بیکاری فرزندان شان نداشته باشند.

وی افزود: در موضوع مسکن، اگر یک میلیون مسکن ایجاد شود می‌تواند نیاز مردم را بر طرف کند، باید بگویم که قابل قیاس نیست میزان اراضی که به شهر‌های کشور ایجاد شده حدود صد برابر گذشته است و اعلام کردیم که ۲ میلیون ۴۰۰ هزار مسکن در حال ساخت وجود دارد برای این که آنچه در قانون آمده و نیاز کشور مرتفع بشود.

رئیسی در ادامه گفت: مسئله اقتصادی نیازی کشور است و رهبری فرزانه انقلاب هم این موضوع را اولویت کشور اعلام کردند و در همین دولت به گواه کارشناسان اقتصادی رشد نقدینگی کنترل شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی