Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیسی در مصلای تهران گفت: اگر درصدی از نقدینگی موجود در کشور برای حل مشکل بیکاری خرج می شد و به بخش تولید می رفت الان وضعیت اینگونه نبود.

به گزارش جماران، ابراهیم رئیسی در جمع هوادارانش در مصلای تهران اظهار کرد: در حکومت مهدوی دو اصل مهم وجود دارد یکی رعایت اخلاق و دیگری کارآمدی. باید مردم ببینند و حس کنند آنچه باید در زندگی آنان تحقق عینی و عملی پیدا کند، انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: من از برادر ایثارگر و مجاهدم دکتر قالیباف که در یک اقدام زمان شناسانه مطابق با آنچه امروز نیاز است کاری کردند که جبهه انقلاب متحد باشد.

رییسی افزود: برنامه‌ای که ما اعلام کرده‌ایم و گفته‌ایم که مشکلات را می‌شناسیم و اگر امروز مردم ما مشکل بیکاری داریم، راه حل آن را می‌دانیم.

وی تصریح کرد: ما اعلام کردیم که باید به لحاظ کمی و عددی حداقل در هر سال یک میلیون شغل ایجاد شود. هم من در سخنانم گفتم و هم آقای قالیباف که امکان ایجاد شغل میلیونی وجود دارد و آقایان گفتند مگر می شود؟

رییسی افزود: ما گفتیم اگر اقتصاد دریا، اقتصاد فضای مجازی، اقتصاد صنایع پایین دستی پتروشیمی و مهمتر از همه روزنه ها و منافذ فساد را ببندید، حتما می شود.

وی اظهار کرد: اگر درصدی از نقدینگی موجود در کشور برای حل مشکل بیکاری خرج می شد و به بخش تولید می رفت الان وضعیت اینگونه نبود.

رییسی گفت: ما که انقلابمان حامی مستضعفان است و با فاصله طبقاتی مشکل دارد چرا شما با سیاست های تان کاری کردید که امروز فاصله طبقاتی افزایش یابد؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شما که می گفتید پول نداریم چطور شب انتخابات یارانه کسانی که به آنان یارانه نمی دادید، واریز کردید؟ شما اس ام اس زدید و به کسانی که یارانه نمی‌گرفتند گفتید که بیایید یارانه‌تان را بگیرید، شما از کجا این پول را آوردید؟ از کجا پول آوردید که به دهداران نفری ده میلیون پول دادید، آن هم در روزهای منتهی به انتخابات؟

وی افزود: بحث ما از این ها فراتر است، بحث ما این است که امروز هر کس با هر نگاه سیاسی می گوید که خوابیدن نیمی از ظرفیت تولید کشور غلط است.

رییسی تصریح کرد: مشکل از آنجایی شروع می‌شود که افرادی برای حل مشکلات کشور، از قبیل تحریم یا سایر مسائل، کلید کار را در خارج از مرزها جستجو کردید اما کلید باز شدن قفل مشکلات، حضور مردم است.

این کاندیای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ ما که گذشته‌مان را همه می‌دانند، گذشته ما حمایت از حقوق مردم است، گذشته ما گذشته دورکردن سایه تروریسم از این کشور است، اما آقایان شما چرا یادتان رفته که بیست سال سابقه امنیتی داشته‌اید اما امروز وقتی لب به سخن می گشایید، منافع ملی و مصالح کشور را نادیده می گیرید؟

وی اظهار کرد: من آقای روحانی را نصیحت می‌کنم که سخنی نگویید که وقتی فردا نوارشان را برای شما گذاشتند، همانطور که امروز می‌گویید ما برخی وعده‌ها را نداده‌ایم، بگویید من این حرف‌ها را نزدم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق شمال، مرکز و جنوب استان داریم.

 وی گفت: از فردا تا روز سه شنبه وزش باد و افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های لاله زار، بم، جیرفت، زرند، انار، بافت و دشتخاک گزارش بارندگی داشته ایم که دشتخاک با ۱۲ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

سلاجقه گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلاجقه گفت: همچنین کرمان بعد از مشهد در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین روز را داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه