Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-30@19:39:05 GMT

افتتاح بخش ام.آر.آی بیمارستان جیرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۲۷۲۵

افتتاح بخش ام.آر.آی بیمارستان جیرفت

بخش ام.آر.آی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت در استان کرمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شد.

رئیس‌بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت در آیین افتتاح دستگاه
 ام .آر.آی این بیمارستان گفت: این دستگاه از پیشرفته‌ترین نوع دستگاه ام .آر.آی موجود در ایران است که با 80 میلیارد ریال اعتبار راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالقاسم امیرمحمودی افزود: همچنین برای خرید ساختمان و تاسیسات این ساختمان به ترتیب 20 و 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار کرد: دستگاه ام .آر.آی نصب شده در بیمارستان امام‌خمینی(ره) شهرستان جیرفت با کیفیت عکسبرداری 1/5 برابر است که این کیفیت سه برابر ظرفیت و کیفیت دستگاه‌های موجود در بازار است.
رئیس‌بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت بیان کرد: با راه اندازی این بخش دیگر نیازی به مراجعه اهالی منطقه به منظور عکسبرداری و انجام ام.آر.آی به سایر شهرها نخواهد بود.
وی با بیان اینکه ساختمان بخش ام. آر. آی 700 متر مربع زیربنا دارد گفت: این ساختمان شامل بخش‌های رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن و ام.آر.‌ای است. وی خاطرنشان کرد: قبل از راه اندازی این دستگاه مردم برای ارایه خدمات مجبور به مراجعه به مرکز استان و شهرستان بم بودند.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش