Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، راضي شدن نظام وظيفه به صدور برگه كسري خدمت اميد عاليشاه و احمد نوراللهي آنها را از كابوس بازي در ليگ يك راحت كرده است. عاليشاه پس از چند ماه خانه‌نشيني، فصل بعد بايد براي ادامه خدمت به ليگ يك و ملوان يا فجرسپاسي مي‌رفت اما نظام وظيفه براي جبران اشتباه تراكتورسازي، به او برگه كسري خدمت داد تا فصل بعد براي پرسپوليس بازي كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغيير مسيري كه شايد، او را فقط از چاه دربياورد اما به چاله بيندازد.

عاليشاه فصل پيش، بازيكن ثابت پرسپوليس بود و براي تمديد قرارداد درخواست بازوبند كاپيتاني داشت. اميد، كاپيتان دوم پرسپوليس شد اما زمستان در انتخابي پرحاشيه، پرسپوليس را رها كرد و به رقيب مستقيم اين تيم در راه قهرماني رفت. انتخاب عجيب اميد، براي او باخت مطلق بوده است. عاليشاه چند ماه در خانه نشست، قهرماني پرسپوليس را از پشت تلويزيون تماشا كرد و حالا در صورت بازگشت به اين تيم، جايي در تركيب اصلي نخواهد داشت.

فرشاد، سروش، مسلمان و اميري، چهار گزينه برانكو براي سه پست هافبك راست، چپ و تهاجمي هستند. عاليشاه در صورت بازگشت، پنجمين گزينه سرمربي پرسپوليس خواهد بود و اولويت پايين‌تري از بازيكنان ثابت تيم قهرمان خواهد داشت. روزي كه عاليشاه تصميم به جدايي گرفت، جايگاه ثابتش را رها كرد و حالا در صورت بازگشت، بايد به نيمكت ذخيره‌ها عادت كند. جايي كه فصل پيش، رامين رضاييان هم تاوان تصميمات اشتباهش را با نشستن روي آن داد.

اين در حالي است كه اوضاع براي نوراللهي متفاوت‌تر از عاليشاه است. در شرايطي كه كمال كاميابي‌نيا كتفش را جراحي كرده و دو ماه ديگر به شرايط بازي كردن مي‌رسد، نوراللهي مي‌تواند خيال هواداران را از بابت هافبك دفاعي راحت كند. البته ليست اين تيم فقط يك جاي خالي دارد و برانكو بايد براي بازگشت بازيكنان سرباز تيمش نام يك بازيكن ديگر را هم از ليست بزرگسالان پرسپوليس خارج كند، البته به‌شرطي كه سروش رفيعي و كمال كاميابي‌نيا قراردادشان را با پرسپوليس تمديد كنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس