Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدابراهیم مداحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان درباره ائتلاف قالیباف در حمایت از رئیسی و پایان دادن به دولت رکود اظهار کرد: این اتفاق وحدت و یکپارچگی نیروهای انقلاب را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی چیز خوبی است؛ وقتی از یک سبد می‌خواهیم بهره بگیریم، باید تعدد کاندیدا نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون چشم‌انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه وقتی تعدد کاندیدا وجود داشته باشد، آرای آن سبد هزینه می‌شود، اضافه کرد: عاقلانه این است که یک کاندیدا در جریان انتخابات تا پایان راه قدم بردارد و حمایت‌ها از وی صورت بگیرد؛ ائتلاف قالیباف به نفع دولت کار و کرامت، عاقلانه‌ترین کار بود که وی در حمایت از رئیسی انجام داد.

وی در مورد بحث طرح جنگ از سوی آمریکا علیه ایران از سوی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید دید از چه منظری به جنگ نگاه می‌شود؛ یک موقع از منظر تجاوزگری و تحمیل جنگ به مردم است که چیز بدی به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون چشم‌انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام نگاه به مقابله با جنگ در دفاع از منافع ملی و نظام را مقدس دانست و اضافه کرد: این مقابله مهم‌ترین مفهوم زندگی است.

مداحی با تأکید بر اینکه انسان‌ها در دفاع از سرزمین و اعتقادات دینی خود از جنگ استقبال می‌کنند و هراسی از آن ندارند، تصریح کرد: مفهوم مقدس در بحث مقابله با جنگ در دفاع مقدس نمایان است.

وی اظهار کرد: مقابله با تجاوز معنای غیرت و شرف و فرار از جنگیدن برابر دشمن معنا و مفهوم بی‌غیرتی دارد؛ تنش‌زایی با ابزار جنگ مقدس و مطلوب نیست و اگر قرار باشد به ایران تجاوز شود و بر سر ملت ایران بزنند، از جنگیدن استقبال می‌کنیم و فرار از آن معنای مرگ را دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی