Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:36:56 GMT

تصادف در محور شیراز - کوار یک فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۳۷۸۶

تصادف در محور شیراز - کوار یک فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس از واژگونی مینی‌بوس در محور شیراز - کوار منطقه بیدزرد خبر داد.

محمدرضا عالی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از یک سانحه تصادف در محور شیراز - کوار خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه مینی‌بوسعصر امروز حدود ساعت 16 در منطقه بیدزرد واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به فوت یک نفر شده است، گفت:این حادثه 6 مصدوم داشت که 2 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و 4 نفر به بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس افزود: برای پوشش این سانحه بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

انتهای پیام/

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۱۲ دقیقه امروز جمعه، یک دستگاه خودرو سمند دچار حادثه و واژگون شد که با توجه به شدت حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی از واژگونی خودرو سمند در محور نورآباد به گورچک از توابع شهرستان شازند خبر داد و گفت: در این حادثه متأسفانه یک مرد ۵۷ ساله در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6082575

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت