Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرچک - فرماندار قرچک گفت: نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک از افراط در تبلیغات پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور شامگاهسه شنبه در جمع روسای ستاد انتخابات نامزدهای شورای اسلامی شهر قرچک گفت: قریب به ۶۰ ساعت تا پایان تبلیغات انتخابات باقی مانده است و گلایه ها واعتراضاتی مبنی بر تبلیغات نامناسب در الصاق عکس و بنر به شکل افراطی در سطح شهرستان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه نامزدهای شورای اسلامی شهر قرچک می بایست در چاچوب قانون حرکت کنند، اظهار داشت: در شان مردم شهرستان قرچک نیست که نامزدهای انتخابات شورای شهر به این شدت به منظور تبلیغات غیر قانونی حرکت کنند و باعث خراب شدن چهره شهر شوند.

فرماندارقرچک بیان داشت: مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان قرچک به این گونه تبلیغات خارج از چارچوب انتخابات که به شکل افراطی تبلیغ صورت گرفته و باعث نارحتی شهروندان شده، رای نخواهند داد.

مرسلپور تاکید کرد: نامزدهای شورای اسلامی شهر قرچک باید دقت داشته باشند موفقیت آن ها در گرو برنامه مطرح شده، اجرای صحیح قانون انتخابات ونحوه اجرای آن است.

وی با بیان اینکه اخلال در نظم انتخابات طبق قوانین انتخاباتی جرم است وخطاکاران به دادگاه کیفری ارجاع خواهند شد، افزود: نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و اعضای ستادها از هم اکنون تا صبح روز پنجشنبه که پایان تبلیغات انتخابات است از افراط در تبلیغات پرهیز کنند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: چنانچه نامزدی مبادرت به خرید و فروش رای در روز رای گیری کند، در صورت مشاهده و اعلام گزارش نیروی انتظامی و اداره اطلاعات این امر مشهود شود، طبق قانون فرد خاطی به دادگاه کیفری معرفی و با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

مرسلپور گفت: معارضین به نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در پی تفرقه انداختن در کشور عزیزمان هستند که با عنایت حق تعالی همواره با شکست روبرو می شود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک تاکید کرد: نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان قرچک باید از جمع آوری رای به شکل قومی و قبیله ای اجتناب کنند که این امر به نوبه خود اخلال در نظم عمومی است.

فرماندار قرچک در پایان به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از ولایت فقیه و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و افزود: می بایست همه مردم ایران اسلامی که تابع ولایت فقیه هستند، تمام تلاش خود را در جهت حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق های رای بکارگیرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس

ستاد انتخابات کشور کلیات جدول برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

منبع: مهر

tags # مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی