Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@18:59:55 GMT

عاملان مرگ پسر خردسال در ایستگاه محاکمه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۴۳۰۳

عاملان مرگ پسر خردسال در ایستگاه محاکمه

به گزارش بولتن نیوز، اوایل دی سال گذشته پسری چهارساله به نام شایان در خانه‌شان در یکی از برج‌های منطقه سعادت‌‌آباد به طور مشکوکی فوت کرد. پدر او بازداشت و چند روز بعد مدعی شد من متادون را در یخچال گذاشته بودم که پسرم به جای آب آن را خورد و حالش بد شد. موضوع را به همسایه‌مان که پزشک است گفتم و او خواست آب زغال به پسرم بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم طبق تجویز او عمل کردم که باعث مرگ کودکم شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر پدر این کودک و پزشک قلابی بازداشت شدند. در بازرسی از خانه دکتر قلابی نیز اسناد و مدارک و مهرهای جعلی پزشکی و نسخه‌های دروغین کشف شد.

پزشک قلابی نیز مدعی شد در مرگ پسر همسایه‌ نقشی نداشته و فقط از پدر کودک خواسته به او آب زغال بدهد تا حالش بهتر شود .

در ادامه تحقیقات چند نفر از ساکنان ساختمان با حضور در دادسرا اعلام کردند پزشک قلابی برایشان دارو تجویز کرده است. این در حالی بود که ماموران متوجه شدند پزشک قلابی از همسایه‌ها یک دستگاه متر لیزری و میخکوب نیز سرقت کرده است.

در ادامه تحقیقات این دو متهم روانه زندان شدند. متهمان پس از آخرین دفاع در جلسه بازپرسی با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشتند.

قاضی پرونده برای پدر کودک به اتهام مشارکت در قتل شبه‌عمدی پسرش شایان چهارساله به لحاظ تقصیر وی، مسامحه و غفلت در رسیدگی به وضعیت طفل خود و نبردن او به مرکز درمانی و برای پزشک قلابی به اتهام مشارکت در قتل شبه‌عمدی شایان چهارساله به سبب تقصیر به لحاظ دخالت در امور پزشکی و نبردن کودک به مرکز درمانی قرار جلب به دادرسی صادر کرد و پرونده به دادگاه کیفری ارسال شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز