Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس، دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: متاسفانه بر اثر حمله برخی افراد و محاصره ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر رئیسی در شیراز، عده‌ای از افراد این ستاد مجروح شده و در نتیجه برای حفظ امنیت شهر و جلوگیری از بروز اغتشاش و برهم خوردن نظم و امنیت، ما به صورت داوطلبانه موقتا ستاد مرکزی شیراز را تعطیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: متاسفانه نیروی انتظامی و فرمانداری شیراز به وظیفه قانونی خود در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی عمل نکردند و در نتیجه بخشی از شهر شیراز، تنها دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در آستانه بحران قرار گرفت و اگر تدبیر ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی نبود، قطعا اتفاقات ناگواری رخ می‌داد.

طاهری در ادامه تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه پیش‌بینی‌ها و هشدارهای لازم در این باره به مسؤولان ذیربط در شیراز داده شده بود، اما در عمل با سهل‌انگاری و غفلت آنها مواجه شدیم که امیدواریم در ادامه، این نهادها به بدیهی‌ترین وظیفه خود که همان تامین امنیت ستادهای انتخاباتی نامزدهاست عمل کنند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود