Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باید دید تیم فوتبال ذوب‌آهن که فصلی بدون جام را پشت سر گذاشت و از صعود به لیگ قهرمانان آسیا هم بازماند، فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت. به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال ذوب‌آهن، لیگ برتر شانزدهم را با رتبه چهارم جدول به پایان رساند. شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار بودند با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند اما نفت تهران بحران‌زده دست به کار بزرگی زد و با پیروزی در دیدار فینال، امید ذوب‌آهن را ناامید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ذوبی‌ها لیگ برتر شانزدهم را مانند دو فصل قبل با یحیی گل‌محمدی آغاز کردند اما پس از گذشته 7 هفته تنها 6 امتیاز گرفته و در رتبه چهاردهم جدول 16 تیمی قرار داشتند. مدیران باشگاه ذوب‌آهن که با گل‌محمدی به مشکل خورده و از نتایج هم ناراضی بودند، یار همیشگی او یعنی مجتبی حسینی را که در سال‌های اخیر همیشه نقش دستیار «یحیی» را به عهده داشت، به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

حسینی در اولین تجربه سرمربیگری خود شروعی طوفانی داشت. تیم تحت هدایت او 8 پیروزی پیاپی کسب کرد که البته 3 برد در جام حذفی رقم خورد. ذوبی‌ها با حسینی در 5 دیدار لیگ برتری خود که پیروزی‌های متوالی به دست آوردند، 11 گل زدند و تنها یک گل خوردند. ذوب‌آهن در روزهای اوج خود حتی توانست اولین شکست پرسپولیس را پس از 15 هفته به شاگردان برانکو تحمیل کند.

در ادامه اوضاع برای ذوب‌آهن و حسینی خوب پیش نرفت. 4 شکست پیاپی و 8 هفته حسرت در کسب پیروزی سهم این تیم بود اما با این وجود سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از مربی تیمش حمایت کرد. در حال حاضر هم مدیران باشگاه ذوب‌آهن هر گونه تغییر و تحول روی نیمکت این تیم را رد می‌کنند اما از مربیانی مانند امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه جانشینی حسینی نام برده می‌شود.

باید دید ذوب‌آهن که فصلی بدون جام را پشت سر گذاشت و از صعود به لیگ قهرمانان آسیا هم بازماند، فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک روز فراموش نشدنی‌اش را با دو بار کامبک دوگله مقابل پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم در ضربات پنالتی تجربه کرد‌.

او در نشست خبری‌اش پس از این برد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا این برد، شیرین‌ترین پیروزی تاریخ مربیگری او بوده گفت: آن موقع که ما با اقای گل محمدی بودیم و دو دفعه قهرمان حذفی شدیم از این بردها داشتیم. من بیشتر از همه برای مردم عزیز اراک و شکل فوتبال‌مان بدون تحقیر مربی مقابل و کری‌خوانی خوشحالم. ما فقط به کار خودمان فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه در کنفرانس‌ سوال‌هایی کنیم و طرف مقابل را تحقیر کنیم اشتباه است. این توصیه را به عزیزانی که همکار من هستند می‌کنم، سرشان در کار خودشان باشد و بتوانند با کار کردن پیشرفت کنند و وارد حاشیه نشوند.

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس