Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@02:14:00 GMT

آغاز به کار کمیته حقیقت‌یاب معدن یورت تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۶۲۴۲

آغاز به کار کمیته حقیقت‌یاب معدن یورت تا پایان هفته

سرپرست روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، از آغاز به کار کمیته حقیقت یاب حادثه یورت گلستان تا آخر هفته خبر داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا قدوسی، با بیان این که فعلا امکان کاردر معدن یورت گلستان وجود ندارد، اظهار کرد: کمیته حقیقت یاب تا آخر هفته جاری برای بررسی علت اصلی این حادثه به معدن یورت خواهند آمد و با توجه به صدمه‌ای که این معدن دیده در حال حاضر امکان کار کارگران در آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، در ارتباط با وضعیت فعلی کارگران معدن یورت گلستان و بیکاری آن‌ها، خاطر نشان کرد: زمان فعالیت دوباره معدن یورت به تشخیص مسئولان و کارشناسان بستگی دارد و طبق وعده مسئولان کارگران این معدن تا وقتی که تکلیفشان مشخص شود حقوق بیکاری دریافت خواهند کرد.

وی افزود: بحث دیه‌های جان باختگان که قرار بود در اسرع وقت پرداخت شود، دستورش صادر شده اما اطلاعی از پرداخت این وجه وجود ندارد همچنین مقرر شد استاندار گلستان با سرکشی به خانواده‌های آن‌ها از وضعیت زندگی آن‌ها اطلاع پیدا کند که در روزهای گذشته این کار انجام شد.

قدوسی با اشاره به پرداخت مستمره به خانواده جان باختگان، گفت: با توجه به وعده مسئولان قرار بر این شد که از آخر اردیبهشت ماه مستمری خانواده‌های جان باختگان پرداخت شود.

وی ادامه داد: بیشتر مسدومین حادثه که در بیمارستان بستری شده بودند از بیمارستان مرخص شده و تنها چند مورد تحت درمان قرار دارند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • سرکوب دانشجویان در آمریکا حقیقت تمدن غرب را نشان داد
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟