Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن صادقی شامگاه سه شنبه در همایش انتخاباتی خانه کارگر کاشان در بیت العباس این شهرستان افزود: دولت روحانی کشتی به گل نشسته را آزاد کرد و به مسیر اصلی خود بازگرداند.
وی ادامه داد: ما به روحانی رای می دهیم تا به عقب بازنگردیم و اجازه دهیم تا نهال روحانی در حوزه های مختلف به بار بنشیند و ذائقه مردم شیرین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با طرح این سئوال که دکتر روحانی دولت را با چه شرایطی تحویل گرفت؟ اظهار کرد: صادرات نفت به 500 هزار بشکه رسیده بود، تورم 49 درصد، بیکاری 23 درصد ، صندوق ذخیره ارزی صفر شده، رشد اقتصادی منفی و بدهی 370 هزار میلیارد تومانی به شرکت ها از ارث های دولت گذشته به روحانی بود.
صادقی افزود: در عرصه بین الملل مورد تحریم همه جانبه و ذیل بند 7 منشور سازمان ملل قرار گرفته بودیم و سایه جنگ بالای سر ما بود که در این شرایط این دانشمند و فرهیخته (روحانی) 7 قطعنامه را از سر ایران برداشت و ما را از بند 7 منشور سازمان ملل رها کرد.
وی تصریح کرد: رئیس دولت یازدهم یک روحانی است که اقتصاد، علوم سیاسی و روابط بین الملل را می داند و دنبال جذب سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال است.
وی با انتقاد از کسانی که به ناحق و دروغ حرف از قطع یارانه توسط دکتر روحانی می زنند گفت: آقای روحانی دنبال قطع یارانه نیست بلکه تولید کننده فکر است و به دنبال یاد دادن هنر ماهیگیری به همه مردم است.
معاون دبیرکل خانه کارگر در پاسخ به سخنان فردی که وعده اشتغال پنج میلیونی می دهد گفت: یادتان رفته که در حوزه فعالیت خود 85 هزار اتباع بیگانه را شاغل کردی؟! شما باید بدانید که اشتغال نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت ها دارد.
صادقی اظهار کرد: دولت روحانی با دستان خالی و در شرایطی که روند گردش سرمایه در کشور وضع نابسامانی داشت خدمات ارزنده ای برای جامعه کارگری کشور به ارمغان گذاشت و بحث همسان سازی حقوق کارگران را در دستور کار قرار داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه صداوسیما در یک حرکت تخریبی و میلی علیه دولت تبلیغ می کند،گفت:آقای مسئول صدا و سیما چرا منافع ملی را در نظر نمی گیری و دولت قانونی کشور را هم نوا با فلاحت پیشه در صدای آمریکا تخریب می کنی؟!
معاون دبیرکل خانه کارگر خطاب به مدیران صدا و سیما گفت: فلاحت پیشه می داند که دکتر روحانی اجماع بین المللی علیه ایران را شکسته است و به دنبال کسی است که مثل ترامپ پوپولیستی فکر کند و ایران را در آستانه جنگ قرار دهد.
وی با انتقاد از کسانی که به ناحق می گویند که دولت می خواهد همجنس بازی راه بیندازد گفت: سئوال من از شما این است که آیا فردی فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری چنین کاری می کند؟
صادقی اظهارکرد: کسانی که حالا به فکر مردم افتادند و می گویند مردم گرسنه و بیکارند باید جواب بدهند که خرابی ها را همان دولتی به بار آورده که اعضای آن هم اکنون در ستاد شما فعالند.
وی ادامه داد: دولتی سر کار بود که بگم بگم به راه انداخته بود و مسئولان را زیر سؤال می برد و روزنامه ها را تعطیل و همه شاخص ها را منفی کرد و حالا برخی طلبکار شده اند.
دبیر خانه کارگر کاشان نیز در این آیین گفت: دولت روحانی بیشترین حمایت ها را از کارگران داشته است و امروز احساس نیاز می کنیم از ایشان حمایت کنیم.
به گزارش ایرنا، ماشااله زهتابی اظهارکرد: تاکنون تنها دکتر روحانی بوده که بدهی دولت را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده و جا دارد از ایشان تشکر کنیم.
وی افزود: دولت روحانی بحث همسان سازی حقوق را قبول کرده و قرار شده انجام دهد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی چشم امید همه ما و تنها نهادی است که بیشترین تاثیر گذاری را در جامعه گذاشته است گفت: تامین اجتماعی 60 درصد جامعه را مدیریت می کند.
زهتابی ادامه داد: بی تفاوتی ما باعث شد که در هشت سال دولت نهم و دهم ، انتصاب های مدیرانی، به سازمان تامین اجتماعی ضربه بزند و این سازمان را از جایگاه واقعی خود خارج کند.
وی با بیان این که انتخابات نماد حضور و مشارکت مردم در سرنوشت شان است گفت: نباید در تعیین سرنوشت خود بی تفاوت باشیم و بدانیم اگر رییس جمهوری آشنا به مسائل کارگری داشته باشیم، جایگاه بهتری خواهیم داشت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96در سراسر کشور برگزار می شود.
7408/7472 / 6037
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران