Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: یکی از موارد مهم در مشارکت‌های سیاسی حضور آحاد مردم در انتخابات است.

وی تصریح کرد: انتخابات نماد یک حرکت اسلامی و یکی از آسان‌ترین و عامه ترین نوع مشارکت سیاسی در نظام بوده و بارزترین نشانه مردم سالاری انتخابات متناوب و منظم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: مردم در ادوار مختلف و متعدد برای انتخاب نمایندگان سیاسی خود شرکت می‌کنند و آرای مردم باعث قدرت نظام می شود.

وی ابراز داشت: در نظام‌های مردم سالار انتخابات به مردم فرصت ابراز نظر در مورد شیوه مدیریتی یک دولت می دهد و به عبارتی انتخابات زمینه ای برای انتخاب اصلح ترین فرد برای هدایت می شود.

شیرزادی با بیان اینکه انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی است، گفت: یکی از راهبردی‌ترین موارد در انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق های رأی است.

وی یادآور شد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اینکه بار دیگر حماسه ملی در کشور می‌آفریند باعث ناامیدی دشمنان از دست اندازی به کشور می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مردم در انتخابات با انتخاب یک فرد اصلح، با کفایت، دلسوز، مومن، ولایت مدار و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی و مردم شهیدپرور می‌توانند کارآمدی نظام را ارتقا بخشند و با انتخابی اصلح و درست مشکلات معنوی و مادی را حل کنند.

وی با اشاره به بحث اشرافی گرایی پرهیز از این امر را یکی از شاخصه‌های رئیس جمهور انقلابی برشمرد و اظهار داشت: اینگونه مسائل یک آفت برای مسئولان است.

شیرزادی افزود: مشارکت سیاسی به معنی شرکت مردم در سیاست است، از نگاه مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی ،بلکه تکلیف شرعی است.

وی افزود: در جمهوری اسلامی آرای مردم یک تکیه گاه بوده و نقش ویژه ای در میدان‌های مختلف دارد چراکه در انقلاب اسلامی از روز نخست مردم در صحنه حضور داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: انتخابات مظهر خدا باوری، مردم باوری و خودباوری است که در امام (ره) وجود داشت و یکی از علل شکست ناپذیر بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی بودن به مردم است که خود مقوله مهمی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان