Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفار هرندی گفت: روحانی در چند روز اخیر به دلیل فشارهای اصلاح طلبان به سمت سخنرانی های ساختارشکنانه روی آورده و از خطوط قرمز نظام عبور کرده است که طی نظرسنجی ها این روش به کاهش آراء وی منجر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل ازآفتاب ری، محمد حسین صفار هرندی در جمع مردم ری اظهار داشت: روحانی علاوه بر عملکرد ضعیف خود در چهار سال گذشته، هویت مشخصی نیز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:اصلاح طلبان در زمان ردوبدل کردن قرار داد با روحانی به وی به عنوان اعتدالگرا گفتندشما فاقد عقبه مردمی و اجتماعی هستی و نمی توانی رأی مردم را جمع کنی ولی ما دارای چنین عقبه‌ای هستیم و بنابراین در دوره گذشته روحانی توانسته بود اعتباری که محصول حمایت‌های خاتمی و هاشمی بود به‌دست آورد و همچنین به دلیل سابقه‌ای که در جامعه روحانیت مبارز داشت، بخشی از جناح راست گذشته نیز وی را فرد مناسبی تشخیص می‌داد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامیافزود: در دولت یازدهم انتظاراتی که اصلاح طلبان از روحانی داشتند برآورده نشد به‌گونه ای که بعد از 4سال عدم رضایت این جناح از عملکرد روحانی مشهود است که بخشی از آن مربوط به جلسات داخلی خودشانمی باشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: روحانی ادعا می کرد کهعمده نفراتی که در دولت به کار گرفته ام از جناح اصلاح طلبان است ولی این جناححرفشان این بود که ما به عنوان سازمان سیاسی اصلاحات در دولت نقش آفرین نیستیم و لذا ما باید تعیین کنیم که چه کسی در چه جایگاه دولتیمنصوب بشود ولی روحانی فقط رفقای اصلاح طلب خود را در دولت به کار گرفته است که برای ما پذیرفته نیست.

ساختار شکنی های روحانی در پی فشار اصلاح طلبان

صفار هرندی با بیان اینکه روحانی از دید اصلاح طلباندر چهار سال گذشته موفق نبوده است، بیان کرد:جناح چپبرای تحقق وعده های زمین مانده روحانی،طراحی جدیدی از ویمی خواست و لذاروحانی باید امتیازهای جدیدی به اصلاح طلبان می داد چرا که این جناحدر این مقطع حاضر نیستند به سبک گذشته تمام اختیارات در دست روحانی باشد.

وی با اشاره به ساختار شکنی های اخیر روحانی گفت: در پی فشار سنگیناصلاح طلبان، روحانیمتعرض چیزهایی شد که تا کنون کسی اینگونه گریبان نظام را نگرفته بود و حتی این امرموجب خرسندی رسانه های دشمن شد چرا که پیش از این هیچکسی درصدد رسوایی نظام نبوده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: روحانی که در حالی از اعدام و زندانی کردن انتقاد می کند کهاین موضوع در ابتدا متوجه خودش است زیرامسئولیت امنیتی داشتهاست.

صفار هرندی افزود:این همان پوست خربزه ای بود کهجریان اصلاحات زیر پای روحانی گذاشت و وی را به سمت عبور از خطوط قرمز نظام سوق دادند در حالیکه مستندات حاکی از آن است که خود روحانی در اوایل انقلاب گفته بود باید توطئه گران را به نماز جمعه آورد و اینجا به دار آویختو اعدام کرد.

وی با اشاره به آمار نظر سنجی ها تصریح کرد:طبق نظرسنجی ها بین 15 الی 20 درصد مردم گفته اند که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند، این افراد زاویه تندی با نظام دارند وبا سخنرانی های ساختار شکنانه چند روز اخیر فعال شده اند و بازخورد آن جابجایی 2 الی 4درصدی در آراء روحانی است لذا با این وضع نیز کمبودشان برآورده نشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره بههم وزن بودن دو جناح اظهار داشت: مقابله جدی بین دو جریان را در انتخابات شاهد هستیم و احتمال اینکه انتخابات دو مرحله ای شود بسیار زیاد است که در این صورت موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیشتر خواهد بود.

صفار هرندی با بیان اینکه دولت یازدهمدر پایان چهار سال اول کارنامه خوبی نتوانست برای خود فراهم بکند، گفت:اصولگرایان در سال 92 خبط بزرگی مرتکب شده و رقیب را جدی نگرفتند زیرا سایه وحدت بالای سرش سنگینی نمی کرد و به این شکل اعتماد مردم به این گروه سلب شد ولی امروز اتحاد خوبی بین جناح راست برقرار است.

وی با اشاره به آراءشکننده روحانی در انتخابات 92، بیان کرد:از سماحت و بزرگواری جناح راست همین بس که چند دهم درصد رأی بالاتر رقیب را می پذیرد و از دریدگی جناح مقابل همین بس که چهل درصد فاصله را قبول ندارد و این موضوع برمی گردد به آموزه های حاکم بر دو اردوگاه، یکاردوگاه از انقلاب تدریجا فاصله گرفته و اردوگاه دیگر دلبستگی به اصل انقلاب را حفظ کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تأثیر سیلاب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زیرکوه، مهدی دوستی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده زیرکوه اظهار داشت:  16 روستا و 14 پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر 7200 نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها به صورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ‌های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود 50 کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود 50 میلیارد تومان می باشد. باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده به صورت ویژه اصلاح گردد تا در تابستان مشکلی برای تأمین آب شهروندان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، 8 کیلومتر لوله 300 جی آرپی بمرود_ حاجی‌آباد است که به صورت کامل از بین رفته است، ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی تأکید کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تأمین می‌گردد، لذا اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/250/

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز