Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب ایلام گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند «رای مردم حق‌الناس است» و وظیفه‌ی همه نقش‌آفرینی برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است، گفت: با هرگونه تخلف و جرم انتخاباتی برخورد قاطع،بدون تعارف و ملاحضه می‌شود.

«حشمت‌الله شریفی» در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه امنیت کامل برگزاری انتخابات در سطح استان تامین می‌شود، اظهار کرد: دادسرا از مدتها پیش با شرکت جلسات درون و برون سازمانی انتخابات که در دادگستری کل، استانداری، فرمانداری برگزار شد فعالیت خود را در راستای انجام وظایف قانونی شروع کرده و و در جلسات مختلف تاکیدات لازم را جهت پیشگیری از هرگونه جرم و برخورد با جرائم انتخاباتی به دست اندکاران ستاد انتخابات به عمل اورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دادستانی در تلاش است که انتخاباتی سالم و بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شود، افزود:دادستانی به عنوان عضو اجرایی ستاد انتخابات و طبق دستور العمل های قوه قضاییه در این راستا در ایام انتخابات با تمام توان پای است و از اراء مردم حفاظت وصیانت می‌کند.

شریفی ادامه داد: دادسرای ایلام حسب وظیفه قانونی و دستور العمل های قوه قضاییه تمام سعی و تلاش خود را در راستای کمک به انجام انتخاباتی سالم در استان به کار گرفته و ان‌شاء االه با تمام توان از آراء مردم حفاظت و صیانت می‌شود و در این زمینه شعب اول بازرپرسی و دادیاری در دادسرای ایلام به عنوان شعب ویژه رسیدگی فوری و بدون فوت وقت به جرائم انتخاباتی تعیین شده و با هرگونه تخلف و جرم انتخاباتی برخورد قاطع، بدون تعارف می‌شود.

دادستان عمومی انقلاب ایلام با اشاره به اینکه معاون پیشگیری از جرم دادستانی کاملا فضای تبلیغی و مجازی انتخابات را رصد و کنترل می‌کند، تصریح کرد: مردم، کاندبداها و طرفداران آنها بدانند که فضای مجازی تحت کنترل است و هرگونه، اهانت و یا تخریب در فضای سایبری جرم محسوب می‌شود و مورد تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شعبه کشیک دادسرا به صورت شبانه -روز آماده دریافت گزارش مردمی و دستگاه‌های مسئول برگزای انتخابات در مورد تخلفات است، افزود: اجازه کوچکترین تخلف و یا بی نظمی در امور انتخابات داده نمی‌شود.

شریفی ادامه داد: به طور یقین همان طور که رهبر معظم انقلاب بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تاکید دارد مردم هم با لبیک به بیانات رهبری دشمن را نا امید خواهند کرد چون دریافته‌اند حضور در انتخابات فی‌نفسه امری مهم و در اداره کشور بسیار تاثیر گذاراست.

دادستان ایلام با تاکید بر اینکه حضور پرشور و با نشاط در انتخابات موجب توسعه و پیشرفت نظام و انقلاب خواهد شد، تصریح کرد: دشمنان چشم به این انتخابات ما دوخته اند و مردم ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند و با انداختن رای خود در صندوق ها مشت محکمی بر دهن یاوه‌گویی آنها بزنند.

شریفی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به نوعی دفاع همه جانبه از نظام در مقابل بیگانه و دشمنان است، گفت: رعایت تمام کمال قانون و اخلاق انتخاباتی را از سوی کاندیدها و طرفداران آنها ضروری و لازم است و هرگونه خرید و فروش رای و به طور کلی هرگونه اقدام غیر قانونی در انتخابات خیانت به مردم و جرم است که با آن برخورد خواهد شد.

وی از کاندیداها خواست از هرگونه تخریب، اهانت و توهین به رقبای خود پرهیز کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

دادستان ایلام با تاکید بر اینکه تمام امور انتخابات تحت کنترل دادستانی بوده و اجازه کوچکترین تخلف به هیچ کس داده نمی‌شود، گفت: رای مردم حق‌الناس و امانت است و به هیچ عنوان در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

شریفی بابیان اینکه تمام دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی،نظامی و انتظامی پای کار هستند و انشاالله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده با مشارکت حداکثری خواهیم بود، تصریح کرد: روز 29 اردیبهشت مردم بار دیگر به دشمنان نظام ثابت خواند کرد که با تمام توان حافظ دستاوردهای انقلاب هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، بطور تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم