Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمع کثیری از اقشار مختلف کشاورزان و باغداران، روحانیان، جوانان، نخبگان و با آحاد جامعه از مواضع روشنگرانه حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در بیانیه کشاورزان و باغداران مازندران در حمایت از حجت الاسلام و المسلمی رئیسی آمده است: کشاورزی باید اساس اقتصاد کشور قرار گیرد و توجه به بخش‌های دیگر همچون صنعت نباید کوچک‌ترین خللی در پیشرفت آن ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم تاکیدات امام عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر اهمیت بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی و ایجاد اشتغال به‌عنوان محور توسعه و با توجه به اینکه مازندران قطب کشاورزی در ایران بوده لیکن این بخش در دولت‌های قبل آنطور که باید مازندران بوده، مورد توجه مسئولان کشوری و استانی قرار نگرفته است.

عدم دستیابی به خودکفایی محصولات اساسی و واردات بی رویه محصولات غیر ضروری کشاورزی در سال‌های اخیر موید این مطلب است.

نبود یک برنامه منسجم و پایدار و نداشتن استراتِژی مشخص برای کشاورزی کشور، عدم استفاده از تکنولوژی‌های جدید و عدم حمایت و نبود سیاست‌های مشوقی و بیمه ای دولت در این زمینه از جمله عوامل اصلی عقب ماندگی کشاورزی در استان مازندران به حساب می آید.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به پشتوانه نیروهای متخصص و متعهد و کارآمد جوان وبا تسلط و شناخت از مسائل کشاورزی استان، برنامه ای مدون در زمینه مزبور برای دولت آینده تدوین و ارائه کرده است.

کلیات برنامه وی با هدف تأمین امنیت غذایی، توسعه صادرات و پیشرفت زندگی کشاورزان، توسعه روستاها، حفظ و حراست از منابع آب و خاک و چشم انداز خودکفایی در محصولات اساسی، کنترل واردات بی رویه مواد غذایی و جلوگیری از تأثیر منفی بر تولیدات داخلی، عدم مداخله دولت در بازار محصولات خاص، اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی در بخش، توجه جدی به سرمایه‌گذاری در بخش، حمایت و توسعه تشکل‌های صنفی، تولیدی و تعاونی، مدیریت یکپارچه منابع آب، پوشش مناسب نظام حمایت بیمه و احیا و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی را در بخش کشاورزی تشکیل می‌دهد.

ما جمع کثیری ازکشاورزان، باغداران و پرورش دهندگان ماهی در مازندران بر مبنای گفتمان امام راحل و رهبری حکیم انقلاب اسلامی که همانا تنها مصداق گفتمان انقلاب اسلامی بوده در راستای تحقق حماسه سیاسی پا به عرصه انتخابات گذارده ایم.

با بررسی دقیق برنامه تمامی کاندیداها و گفت‌وگو با نمایندگان آنان به این جمع بندی رسیده ایم که گزینه اصلح و کارآمد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوازهم جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی هستند.ما به این نتیجه رسیده ایم که بر اساس ویژگی‌های شخصی و برنامه‌های ارائه شده توسط وی، او امکان تغییر وضع موجود به نفع مردم و حمایت از محرومان و اقشار ضعیف اجتماع را داشته و از قدرت و توان مدیریت کافی در تشکیل دولت کارآمد و در تراز نظام اسلامی برخوردارد هستند.

کشاورزان، باغداران و پرورش دهندگان ماهی مازندران از مردم ولایتمدار این استان تقاضا دارد همچون گذشته پا به میدان گذاشته و با شور توام با شعورو بصیرت پوزه دشمنان و بدخواهان خارجی و داخلی این مرز و بوم را به خاک مالیده و چشم طمع آنها را کور کرده و آنان را از دستیابی به منابع این سرزمین ناامید کنند و در حرکتی پویا به سمت حماسه ای سیاسی در گردونه تحولی تاریخی و در بطن انقلابی ترین و حساس ترین دوران حیات سیاسی ایران به پیشواز کرامت می‌رویم.

حمایت جوانان از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی

جوانان علاقمند، مومن و جستجوگر مازندران در لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین در خلق حماسه سیاسی و با بررسی شاخص‌های ارائه شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب و با در نظر داشتن تعهد، تخصص و کارآمدی و با حجت شرعی، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به عنوان کاندیدای اصلح می‌دانند و بر این باور هستند که وی با مدیریت جهادی و روحیه ولایت‌مداری، به دور از شعار می‌تواند زمینه‌ساز حماسه اقتصادی شود.

وی با وجهه فراجناحی، صداقت، اخلاق‌مداری، تدبیر، برنامه و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نخبگانی کشور، به دور از سیاست‌زدگی‌های رایج، با اخلاق مداری و قانون گرایی به پشتوانه کارنامه درخشان در عرصه انقلاب و با ارج نهادن به کرامت و عزت انسان‌ها قادر است پیشرفت توام با عدالت را در دولت کار و کرامت محقق کند.

ما جوانان انقلابی بر این باوریم که امروز کشور ما بیشتر از هر زمانی نیازمند مدیریت اجرایی است که بتواند کارآیی دین را در اداره جامعه به منصه ظهور برساند تا از این طریق همانگونه که انقلاب اسلامی مان در عرصه رجوع به ارزش‌های فطری و انسانی الگوی بی بدیل ملت‌های جهان شده در زمینه تامین نیازهای معیشتی، رفاه و حرکت به سوی عدالت فراگیر اجتماعی در بستر پیشرفت و عدالت الگوی شایسته ای شود.

با تاملی بر شاخصه‌های ولایتمداری، صداقت، پاکدستی، کارآمدی، خرد ورزی، برنامه محور بودن و اهتمام ویژه وی در بکارگیری نیروهای جوان در مدیریت امور کشور می‌توان به این درک رسید که کسی شایسته تر از او برای قرار گرفتن در راس قوه مجریه نیست.

ما جوانان انقلابی مازندران بر مبنای گفتمان امام راحل و رهبری حکیم انقلاب اسلامی که همانا تنها مصداق گفتمان انقلاب اسلامی بوده در راستای تحقق حماسه سیاسی پا به عرصه انتخابات گذارده ایم.

با بررسی دقیق برنامه تمامی کاندیداها و گفت‌وگو با نمایندگان آنان به این جمع بندی رسیده که گزینه اصلح و کارآمد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوازهم سید ابراهیم رئیسی هستند.

ما جوانان به این نتیجه رسیده ایم که بر اساس ویژگی‌های شخصی و برنامه های ارائه شده توسط وی، او امکان تغییر وضع موجود به نفع مردم و حمایت از محرومان و اقشار ضعیف اجتماع را داشته و از قدرت و توان مدیریت کافی در تشکیل دولت کارآمد و در تراز نظام اسلامی برخوردارد هستند.

جوانان انقلابی مازندران از مردم ولایتمدار این استان تقاضا دارد همچون گذشته پا به میدان گذاشته و با شور توام با شعور و بصیرت پوزه دشمنان و بدخواهان خارجی و داخلی این مرز و بوم را به خاک مالیده و چشم طمع آنها را کور کرده و آنان را از دستیابی به منابع این سرزمین ناامید کنند و در حرکتی پویا به سمت حماسه ای سیاسی در گردونه تحولی تاریخی و در بطن انقلابی ترین و حساس ترین دوران حیات سیاسی ایران به پیشواز کرامت می‌رویم.

حمایت نخبگان از حجت الاسلام رئیسی

اکنون که ملت سرافراز ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، جامعه نخبگان مازندران همگام با اقشار مختلف مردم شهیدپرور در راستای تحقق اهداف اصولی انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و برگ زرین دیگری را در کتاب عزت و عظمت ایران اسلامی رقم خواهد زد.

اکنون در برهه‌ای سرنوشت ساز قرار گرفته‌ایم که با انتخاب آگاهانه می‌توانیم سایه شوم فقر و فساد و تبعیض را از ایران دور کنیم.

ما نخبگان مازندران حسب وظیفه و تعهد به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، همراهی خود را با حجت الاسلام رئیسی تا تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در رفع مشکلات اقتصادی، معیشت و اشتغال و افزایش توان اجرایی و کارآمدی کشور در عرصه داخلی و بین المللی اعلام می‌کنیم.

ما نخبگان مازندران با بررسی دقیق برنامه تمامی کاندیداها و گفتگو با نمایندگان آنان به این جمع بندی رسیده ایم که گزینه اصلح و کارآمد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوازهم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هستند.

ما نخبگان انقلابی مازندران از مردم ولایتمدار این استان و تمامی هموطنان ایران اسلامی تقاضا دارد همچون گذشته پا به میدان گذاشته و با شور توام با شعور و بصیرت به دولت سرمایه‌دارهای مستضعف‌گریز، غرب گرا و ناکارامد نه بگوییم و به دولتی رأی بدهیم که انقلابی باشد و با کار و عزت و کرامت بخشیدن به ایران اسلامی‌مان، تغییر به نفع مردم را سبب شود.

حمایت قاطع صنعتگران و کارآفرینان از دکتر رئیسی

در سال‌های اخیر به واسطه حاکمیت دولت ناتوان و ناکارآمد درکشور، مردم دوره مشقت باری را پشت سر می‌گذارند و طبعا تداوم مدیریت این دولت ضعیف در چهارساله آینده، تبعات زیانبار وجبران ناپذیری را در تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و اوضاع کشور به همراه خواهد داشت.

در حال حاضر در حوزه صنعت به دلیل عدم امنیت، واردات بی رویه کالای بی کیفیت، عدم باور به صنعتگران ایرانی و محصولات داخلی، عدم حمایت دولت، عدم برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح و وضعیت بی ثبات برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان که از مهم‌ترین مشکلات و نیازهای اساسی صنعتگران است، باعث شده که تصمیم‌گیری برای صنعتگران برای ورود به صنعت مشکل شود و تعطیلی‌های پشت سرهم کارخانه‌ها و مؤسسات تولیدی ایران، که عمدتا محصول سیاست‌های دولت بوده موید این مطلب است.

واقعا دولت اگر آنقدرکه برای مسائل دیگر وقت گذاشته بود برای رفع مشکل صنایع وقت می‌گذاشت بخش اعظمی از مشکلات صنایع حل می‌شد. طبق آمار بانک مرکزی 41 درصد صنایع در سالهای 95تا 92 تعطیل شدند.

ما انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران مازندران بر مبنای گفتمان امام راحل مان و رهبری حکیم انقلاب اسلامی که همانا تنها مصداق گفتمان انقلاب اسلامی بوده در راستای تحقق حماسه سیاسی پا به عرصه انتخابات گذارده ایم.

با بررسی دقیق برنامه تمامی کاندیداها و گفت‌وگو با نمایندگان آنان به این جمع بندی رسید که گزینه اصلح و کارآمد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوازهم جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی هستند.

ما انجمن کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به این نتیجه رسیده ایم که بر اساس ویژگی‌های شخصی و برنامه‌های ارائه شده توسط وی، آقای رئیسی امکان تغییر وضع موجود به نفع مردم و حمایت از محرومان و اقشار ضعیف اجتماع را داشته و از قدرت و توان مدیریت کافی در تشکیل دولت کارآمد و در تراز نظام اسلامی برخوردارهستند.

انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران مازندران از مردم ولایتمدار این استان تقاضا دارد همچون گذشته پا به میدان گذاشته و با شور توام با شعور و بصیرت پوزه دشمنان و بدخواهان خارجی و داخلی این مرز و بوم را به خاک مالیده و چشم طمع آنها را کور کرده و آنان را از دستیابی به منابع این سرزمین ناامید کنند.

در حرکتی پویا به سمت حماسه ای سیاسی در گردونه تحولی تاریخی و در بطن انقلابی ترین و حساس ترین دوران حیات سیاسی ایران به پیشواز کرامت می‌رویم.

حمایت روحانیان و طلاب مازندران از حجت الاسلام رئیسی

جمع کثیری از طلاب، روحانیان و اساتید حوزه مازندران خواهان دولتی هستیم که عزت و کرامت ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پاس داشته و به جای دامن زدن به اختلاف و دودستگی‌های مذهبی وحزبی یکپارچگی و وحدت مردم ایران را پاس داشته و از آن محافظت کند.

جمع کثیری از طلاب، روحانیان و اساتید حوزه مازندران خواهان دولتی هستیم که دست خیانتکاران، غربزدگان و فاسدان را از مراکز اقتصادی – سیاسی و فرهنگی کشور کوتاه و افرادی شایسته که تنها به ملت ایران و اسایش و رفاه آنها بیندیشند را منصوب کنند.

جمع کثیری از طلاب، روحانیون و اساتید حوزه مازندران بر مبنای گفتمان امام راحل مان و رهبری حکیم انقلاب اسلامی که همانا تنها مصداق گفتمان انقلاب اسلامی بوده در راستای تحقق حماسه سیاسی پا به عرصه انتخابات گذارده ایم.

با بررسی دقیق برنامه تمامی کاندیداها و گفت‌وگو با نمایندگان آنان به این جمع بندی رسیده ایم که گزینه اصلح و کارآمد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوازهم سید ابراهیم رئیسی هستند.

به این نتیجه رسیده ایم که بر اساس ویژگی‌های شخصی و برنامه‌های ارائه شده توسط وی، او امکان تغییر وضع موجود به نفع مردم و حمایت از محرومان و اقشار ضعیف اجتماع را داشته و از قدرت و توان مدیریت کافی در تشکیل دولت کارآمد و در تراز نظام اسلامی برخوردارد هستند.

انتهای پیام/

R41358/P1336/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت

به گزارش قدس آنلاین، تحولات عمیق و جدیدی در دانشگاه‌های مهم جهان در حال رخ دادن است. دانشجویان دانشگاه‌های مهم ایالات متحده آمریکا مانند کلمبیا،‌ هاروارد، ام آی تی، براون و ... که سابقه حمایت از رژیم اسرائیل را دارند، خواهان منصرف کردن این دانشگاه‌ها از حمایت مالی رژیم صهیونیستی هستند.

حتی برخی دانشجویان اعلام کرده‌اند روابط علمی و تجاری دانشگاه باید با دانشگاه‌های اسرائیلی قطع شود و سرمایه‌گذاری بر تسلیحات و حمایت مالی به هر طریقی ممنوع اعلام شود. این دانشجویان نخبه که عمدتاً وابسته به طبقه خواص و اشراف از دانشگاه‌های باسابقه با صبغه حمایت از اسرائیل هستند، در اتفاق نادری حمایت علنی خود را از فلسطین اعلام کردند.

دومینوی حوادث تلخی مانند شهادت حدود ۳۴هزار نفر فلسطینی که بیشتر آنان زنان و کودکان بوده‌اند، حمله به بیمارستان‌ها وماشین‌های آشپزخانه بین‌المللی، وجدان‌های خفته جهان را بیدار کرده است. پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی نیز پوشالی بودن اسرائیل را به رخ جهان کشید و در این میان آزادمردان جهان به‌خصوص دانشجویان آمریکایی و اروپایی با حضور دو هفته‌ای خود خواستار توقف نسل‌کشی و آپارتاید و کوچ اجباری شده‌اند. 

در میان این هیاهو، اخباری مبنی بر احتمال تبادل پیام برای مذاکره میان ایران و آمریکا به گوش می‌رسد. جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم اهل فلوریداست که معتقد است اکنون فرصت مناسبی است جمهوری اسلامی ایران نقش جدی‌تری در تحولات کنونی ایفا کند. این فعال آمریکایی در گفت‌وگو با قدس به نکات مهمی اشاره می‌کند. بخشی از گفت‌وگو را در ادامه مطالعه می‌کنید.

آقای یوبل! با توجه به وضعیت کنونی تحولات آمریکا و پاسخ موشکی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، آیا مذاکره میان دو کشور در شرایط کنونی مفید خواهد بود و در حال حاضر زمان مناسبی برای مذاکره است یا خیر؟ آیا می‌توان گفت در شرایط فعلی آمریکا می‌تواند به عنوان یکی از طرف‌های برجام مورد اعتماد سایران قرار بگیرد؟
من معتقدم (ساختار و بنیاد این دولت به گونه‌ای است که) هرگز نمی‌توان به هیچ دولتی از آمریکا اعتماد کرد. چراکه  این کشور سابقه بسیار طولانی در راه انداختن جنگ‌ها به نفع طبقه سرمایه دار جامعه خود دارد. در حالی که برخی افراد معتقدند برخی از جنگ‌ها واقعاً در راستای منافع ملی ایالات متحده اهمیت دارد، اما من معتقدم واقعاً هیچ یک از جنگ‌ها به نفع مردم آمریکا نبوده است.

برخی معتقدند درشرایط کنونی اوضاع به نفع جمهوری اسلامی ایران است. آیا آمریکا در چنین شرایطی پای میز مذاکره خواهد آمد؟
می‌دانم ممکن است آنچه می‌گویم تندروی به نظر برسد، اما احساس می‌کنم دولت آمریکا به ( دلیل نوع ساختار) باید به‌صورت کامل (بنیادین) سرنگون یا نابود شود. بسیاری از مردم داخل ایالات متحده، دیدگاهی مشابه من در این مورد دارند. اما تعداد کمی از آنان چنین چیزی را بیان می‌کنند؛ زیرا می‌ترسند شغل خود را از دست بدهند یا شاید اف‌بی‌آی در خانه‌شان به سراغ آنان بیاید.

به نظرتان اوضاع فعلی در ایالات متحده تا کجا پیش خواهد رفت؟ آیا این احتمال وجود دارد دولت مرکزی از برخی اصول خود عدول کند؟
من معتقدم فشار علیه صهیونیسم و قدرت یهود در داخل ایالات متحده آمریکا همچنان افزایش خواهد یافت. همچنین ممکن است شاهد تبدیل برخی از تظاهرات‌ها به شورش باشیم. اگر شورش‌ها به اندازه کافی گسترده و مخرب شوند، شاید آمریکا در برخی از ایالت‌ها، کنترل بر برخی مناطق شهری را از دست بدهد. اگر اوضاع به طور قابل توجهی بدتر شود، حتی شاید بتوان شاهد تجزیه ایالات متحده به چند کشور جدید باشیم و این امر در نهایت به نابودی آمریکا منجر خواهد شد و از طرفی قدرت دولت به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

آقای جان یوبل، شما به عنوان فعال در زمینه مبارزه با صهیونیسم بفرمایید رسانه‌های ایرانی چه نقشی را می‌توانند ایفا کنند و برای ارتباط جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مخالف دولت در ایالات متحده چه الزاماتی را ضروری می‌دانید؟ 
من فکر می‌کنم در این مرحله، رسانه‌های انگلیسی زبان در ایران به ویژه پرس تی وی باید ابتکار عمل را در دست بگیرند و تلاش کنند با فعالان آمریکایی در شهرهای مختلف ارتباط برقرار کنند و با برخی از آنان ارتباط را حفظ کنند. این امر سبب می‌شود 

رسانه‌های ایرانی بتوانند اخبار و ویدئوهای بیشتری از آنچه در اعتراضات در داخل ایالات متحده اتفاق می‌افتد را دریافت کنند و به این شکل شناخت بهتری از فضای داخلی آمریکا بدست بیاورند.

زینب اصغریان

دیگر خبرها

  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست