Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی با ارسال دو لوح قدردانی از دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به دلیل مشارکت فعالانه در جلسات ستاد ملی در گستره ارتقای حقوق شهروندی و بازیابی هویت شهری در سال های1394 و 1395، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، متن این لوح در ادامه می آید؛

جناب آقای دکتر شهیدزاده

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل محترم بانک کشاورزی و عضو ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار

سلام علیکم

آنان که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هر شکل و شیوه‌ای همت می‌گمارند و در اعتلای گوهر ارزشمند این نهضت الهی پای در عرصه‌ی کار و تلاش و خدمت به جامعه‌ی ایران اسلامی می‌گذارند، سزاوار قدرشناسی‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که به یاری خداوند سبحان و برنامه‌ریزی آگاهانه، تلاش مجدانه و همدلی خالصانه و تحسین برانگیز، به منظور تحقق اهداف ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار همت نمودید، با کمال سرفرازی از جنابعالی جهت مشارکت فعالانه در جلسات ستاد ملی در گستره ارتقاء حقوق شهروندی و بازیابی هویت شهری در سال 1395، تقدیر و تشکر می‌نمایم. بی هیچ تردیدی آثار این تحول عظیم علاوه بر آنکه بر ارتقاء زندگی ساکنین این مناطق و عدالت اجتماعی تاثیر دارد، مرضی رضای خداوند متعال نیز خواهد بود. امید است با مشارکت فعالانه جنابعالی در جلسات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در سال 1396 در کنار مردم و برای ارتقاء کیفیت زندگی گامی موثر برداریم.

برای جنابعالی از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون جهت خدمت به کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

عباس آخوندی

وزیر راه و شهرسازی

و نائب رئیس ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی