Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: برخی افراد و جریان‌های سیاسی در کشور به دنبال دیپلماسی التماسی و آقا اجازه هستند، یعنی مادامی که کدخدا اجازه ندهد ما اجازه نداریم از ظرفیت‌های داخلی و امکانات خودمان استفاده کنیم، آیا از این بالاتر ذلتی وجود دارد؟.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت،وحید جلیلی شب گذشته در همایش بزرگ «ایثار و کرامت» که در مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: آزادی از مهمترین مبانی انقلاب اسلامی است که امروز این مهم از جانب کسانی که نعل وارونه می‌زنند و دیگران را به مقابله با آزادی متهم می‌کنند در خطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ملت ایران در سال 57 با تشکیل انقلاب اسلامی، حق آزادی و انتخاب را به خود داد و اکنون کسانی هستند که در برنامه‌های تبلیغاتی خود و تریبون‌های مختلف به مردم القا می‌کنند که حق انتخاب شما فقط یک نفر است و باید یا ما را انتخاب کنید و یا اینکه کدخدا به شما حمله می‌کند، این همان ایدوئولوژی جبر از ترس است که افراد برای چند رأی بیشتر مردم را دائم می‌ترسانند.

جلیلی بیان کرد: امروز اصحاب ارجاف در روستاها جمع شده و مردم را از جنگ می‌ترسانند و با مقابله انتخاب آزادانه مردم را به انتخاب اجباری دعوت می‌کنند، این شعار کسانی است که داعیه‌دار عقلانیت و آزادی هستند.

معاون فرهنگی شهردار مشهد، تعامل با آمریکا را نوکری و رعیتی ملت ایران برای آنها دانست و گفت: آیا کسانی که خوی وحشی گری دارند و هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون و در جنگ هشت ساله از صدام حمایت کردند، قابل تعامل و اعتمادند، این کمال بی‌عقلی است که بتوان با دشمن اسلام مذاکره برد- برد داشت.

وی خاطر نشان کرد: نیروگاه هسته‌ای اراک و تحقیقات انرژی هسته‌ای که حاصل ده‌ها سال تلاش مجاهدانه دانشمندان و شهدای این ملت بود را با سیمان و بتن پلمپ کردند و حتی این تعهد را دادند که تا 25 سال آینده حق پیشرفت در صنعت هسته را نداریم.

برخی جریان‌های سیاسی به دنبال دیپلماسی التماسی و آقا اجازه هستند

جلیلی بیان کرد: برخی افراد و جریان‌های سیاسی در کشور به دنبال دیپلماسی التماسی و آقا اجازه هستند، یعنی مادامی که کدخدا اجازه ندهد ما اجازه نداریم از ظرفیت‌های داخلی و امکانات خودمان استفاده کنیم، آیا از این بالاتر ذلتی وجود دارد؟.

اصرار برخی به هضم شدن در هاضمه جهانی

وی تاکید کرد: برخی می‌خواهند در هاضمه جهانی هضم شوند و تحقق آن را کنار گذاشتن مبانی دینی، انقلابی و اسلامی می‌دانند، تا گوش به فرمان کدخدا باشیم؛ اما امام راحل به ما آموخت آمریکا شیطان بزرگ است.

معاون فرهنگی شهردار مشهد با انتقاد از برخی سخنان کهنه و بیهوده، این اقدامات را فرافکنی و فریبنده دانست و گفت: کسانی که جامعه ایده ال آنها قاجاری است و به دنبال قراردادهای استعماری هستند دیگران را به برگشت به عقب متهم می‌کنند و این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران مشغول فتح قله‌های دنیاست.

جلیلی افزود: کسانی که در 30 سال گذشته حتی قدم در پیاده روهای کشور نگذاشته‌اند حالا برای چند رأی بیشتر برای تخریب رقیب، مردم را از دیوار کشی در پیاده رو می‌ترسانند.

وی اظهار کرد: امروز شاهد صف آرایی دو جریان انقلابی و ارتجاعی در مقابل هم هستیم که جریان انقلابی به دنبال تبیین و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و فتح قله‌های پیشرفت دنیاست و در مقابل جریان ارتجاعی با دیپلماسی التماسی در پی برگشت استعمار به کشوراست.

جلیلی بیان داشت: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به قله‌های پیشرفت دنیا سینه به سینه با قدرت‌های بزرگ مبارزه می‌کند و نتیجه این مبارزه اقتدار و امنیت و عزتی است که بر پیکره کشور طنین انداز شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد

انصاف نیوز از آزادی مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه خبر داد.

این خبرگزاری نوشت: منبع مطلع گفته است مطهره گونه‌ای، دبیر سابق سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه تهران، که هفته‌ی گذشته بازداشت شده بود «یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳» با تودیع وثیقه آزاد شده است.

تاکنون اتهامات دقیق او به طور رسمی اعلام نشده است.

«مطهره گونه‌ای» دانشجوی رشته دندان‌پزشکی، دبیر سابق سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران است.

دیگر خبرها

  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟