Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کودکان چاق ۴ برابر بیشتر در معرض ابتلا به دیابت هستند، یک ترکیب جدید در شیر مادر و خاصیت مقابله با سرطان، اشتباه‌های رایج زیبایی که منجر به سرطان، تومور و عفونت می‌شود و ... از خواندنی‌های بسته سلامت امروز است. به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری میزان، کودکان چاق ۴ برابر بیشتر در معرض ابتلا به دیابت هستند، یک ترکیب جدید در شیر مادر و خاصیت مقابله با سرطان، اشتباه‌های رایج زیبایی که منجر به سرطان، تومور و عفونت می‌شود، راهکارهای درمانی بی‌اختیاری ادرار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از خواندنی‌های بسته سلامت امروز است.

محققان هشدار می‌دهند؛ کودکان چاق ۴ برابر بیشتر در معرض ابتلا به دیابت هستند
مهر: طبق نتایج یک مطالعه جدید، کودکان چاق در مقایسه با کودکان دارای شاخص توده بدنی نرمال، چهار برابر بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع ۲ قرار دارند. در این مطالعه محققان گزارش شاخص توده بدنی، گزارشات تشخیص دیابت و سایر داده‌های مربوط به ۳۶۹، ۳۶۲ کودک ۲ تا ۱۵ ساله را بررسی کردند. آن‌ها دریافتند ۶۵۴ کودک و نوجوان بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۳ مبتلا به دیابت نوع ۲ تشخیص داده شدند. محققان دریافتند کودکان دارای شاخص توده بدنی بالاتر در مقایسه با کودکان دارای وزن عادی، به مراتب بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع ۲ بودند. «کودک چاق چهار برابر بیشتر با ریسک ابتلا به دیابت تا سن ۲۵ سالگی روبروست.»
یک ترکیب جدید در شیر مادر و خاصیت مقابله با سرطانایندیپندنت: فواید زیادی از شیر مادر برای سلامتی ثابت شده است، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک ترکیب تازه کشف شده در شیر مادر به نام «هملت» قابلیت مقابله موثرتر و هدفمندتر با سلول‌های سرطانی را دارد. محققان سوئدی در دانشگاه لوند Lund نتایج امیدوارکننده‌ای از بررسی تاثیر ماده هملت بر بیماران مبتلا به سرطان مثانه بدست آورده‌اند. محققان در آزمایش اولیه این ماده روی بیماران مبتلا به سرطان مثانه، پس از چند روز، متوجه سلول‌های مرده تومور در نمونه‌های ادار آن‌ها شدند. به گفته محققان، این ترکیب که در شیر مادر یافت می‌شود، صرفا سلول‌های سرطانی را هدف قرار می‌دهد و بر این اساس، می‌تواند جایگزینی برای شیمی درمانی و رادیوتراپی محسوب شود که به سلول‌های سالم و سرطانی در بدن آسیب می‌رسانند.
اشتباه‌های رایج زیبایی که منجر به سرطان، تومور و عفونت می‌شوددیلی‌میل: مخاطبان این گزارش بیشتر خانم‌ها محسوب می‌شوند چراکه زنان بیشتر به مسائل زیبایی و ایجاد تنوع در ظاهر خود اهمیت می‌دهند. اما گاهی این تنوع می‌تواند به قیمت از دست دادن سلامتی و حتی جانتان منجر شود. رنگ موهای متنوع، مانیکور و ناخن‌های رنگارنگ، زیبایی‌های پوست و آرایش، قاتل اصلی از مواردی است که بانوان اهمیت زیادی به آن می‌دهند. آرایش کردن مهم‌ترین خطر را برای پوست صورت بوجود می‌آورد و آشکارترین اثر منفی آن مسدود شدن تدریجی منافذ پوست است که این عامل به خودی خود دارای مضرات فراوانی است. هنگامی که از انواع کرم پودرها، پنکیک‌ها و کانسیلر‌ها برای آرایش کردن استفاده می‌کنید پوستتان را زیر مواد مذاب خفه کرده‌اید و همچنین با مصرف ریمل‌ها، خط چشم‌ها و مداد‌ها ممکن است دچار عفونت‌های چشمی و ورم ملتحمه شوید. پارابن‌ها، یکی از مواد خطرناک موجود در محصولات آرایشی است که به عنوان نگه دارنده و افزایش طول عمر محصولات از آن استفاده می‌شود. استفاده بی‌رویه از این محصولات آرایشی علاوه بر زیبایی موقت، سرطان پوست را نیز برایتان بوجود می‌آورد.
افرادی که از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنند مستعد ابتلا به گل‌مژه هستندچاردیواری: بسیاری از افراد تصور می‌کنند مژه مصنوعی، چون خارج از چشم قرار می‌گیرد، آسیبی برای بدن به همراه ندارد در حالی‌که این باور نادرستی است و مژه مصنوعی می‌تواند مشکلاتی را برای افرادی که به استفاده از آن تمایل دارند، ایجاد کند. هر گونه آسیب و دستکاری مژه‌ها می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود. بسیاری از افراد برای پر پشت شدن مژه‌های خود از مژه مصنوعی استفاده می‌کنند که انجام چنین کاری می‌تواند عوارضی را در پی داشته باشد ضمن این‌که مشکل کم‌پشتی مژه‌ها را نیز، برطرف نمی‌کند. برای رفع مشکل کم پشتی مژه‌ها باید در وهله اول تغذیه خوب داشت و از مکمل‌های حاوی روی، زیر نظر پزشک، استفاده کرد. اگر فردی در اثر استفاده از مژه مصنوعی، به عوارض ناشی از آن دچار شود، درمان بسیار زمان‌بر و هزینه‌بر خواهد بود. برای مثال، در صورتی که فرد به اگزما مبتلا شود، درمان حدود شش تا ۹ ماه طول خواهد کشید ضمن این‌که فرد باید حداقل ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه برای درمان بپردازد. یکی دیگر از عوارضی که مژه مصنوعی می‌تواند در پی داشته باشد، احتمال ابتلا به عفونت است. آن دسته از افرادی که از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنند، بیش از سایر افراد مستعد ابتلا به گل‌مژه هستند.
راهکارهای درمانی بی‌اختیاری ادرارجام جم آنلاین: هرگونه نشت ادرار به صورت غیرارادی، بی‌اختیاری ادرار بوده که متأسفانه در همه سنین مشاهده می‌شود البته کودکی که تن‌ها در شب مشکل اختیاری دارد، بیماری او زمینه‌ای بوده و می‌تواند از ریفلاکس ادراری باشد. بی‌اختیاری ادرار در زنان جوان ناشی از تنگی مجرای ادراری است البته بی‌اختیاری ادراری در زنان به طورکلی شایع‌تر از مردان است. بی‌اختیاری ادرار در زنان شامل بی‌اختیاری استرسی و بی‌اختیاری فوریتی بوده که در نوع استرسی، فرد با سرفه، عطسه و حتی خندیدن دچار ریزش ادرار می‌شود که این مسئله ناشی از ضعف عضلات کف لگن است. عمل پروستات می‌تواند یکی از عوارض آن، بی‌اختیاری ادراری باشد که امروزه با درمان‌های جدید این مسئله مرتفع خواهد شد. اقدامات لازم جهت کمک به بیماران در این زمینه انجام شده تا افراد برای ماه مبارک رمضان آمادگی لازم را برای روزه‌داری داشته باشند. امروز با استفاده از جراحی‌های نوین می‌توان مشکلات مثانه عصبی را به صورت کامل و با کار گذاشتن یک قطعه در بدن درمان کرد و خوشبختانه این موضوع در ایران اکنون در حال انجام است.
غذاهایی که پوست صورت را تغییر می‌دهند!قبل از خوردن کلوچه و نوشیدنی به این فکر کنید که این خوردنی‌ها چه تاثیری را روی پوست منعکس می‌کنند. با نگاه کردن به پوست صورت خود می‌توانید متوجه شوید که چه غذاهایی را بیشتر از همه دوست دارید. شیری که به قهوه یا بستنی اضافه می‌کنید تاثیراتی جدی روی رنگ پوست صورت دارد حتی اگر مشکل عدم تحمل لاکتوز را هم نداشته باشید. با بالا رفتن سن آنزیم‌های متابولیز کننده لاکتوز زیادی از دست می‌دهیم و این باعث التهاب در تمام بدن به خصوص در صورت می‌شود. شکر نه تنها روی وزن بلکه روی پوست هم تاثیر می‌گذارد. شکر به فرآیند گلیکاسیون سرعت می‌دهد. فرآیندی که ملکول‌های گلوکز اضافی به کلاژن متصل می‌شوند و به آن آسیب می‌رسانند. این فرآیند باعث می‌شود پوست زودتر پیر و چروک شود. تن‌ها راه برای حفظ سلامت پوست کمتر کردن مصرف شکر است.
یک نسخه سلامتی بی‌نقص با موزباشگاه خبرنگاران جوان: موز سرشار از پتاسیم است و به حفظ تعادل فشار خون و عملکرد قلب کمک شایانی می‌کند. موز یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین میوه‌های روی زمین و غنی از املاح و ریزمغذی‌های ضروری برای بدن است. در آمریکا بیش‌تر مردم به جای اینکه پرتقال و سیب مصرف کنند، موز می‌خورند. این میوه زرد رنگ سرشار از املاح و مواد مغذی به ویژه پتاسیم فراوان، فیبر خوراکی، منیزیم و ویتامین‌های ث. و B. ۶ است. موز علاوه بر مقابله با افسردگی، دستگاه گوارش را تنظیم کرده و ترشی معده را نیز بهبود می‌بخشد. این میوه شفابخش و مقوی همچنین خطر ابتلا به سرطان‌های کلیه، دیابت، پوکی استخوان، نابینایی و سایر امراض را به میزان محسوسی کاهش می‌دهد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده FDA ارزش غذایی موز را بسیار بالا اعلام کرده است.

اثر شگفت‌انگیز تخم شربتی در لاغریافکارنیوز: تخم شربتی از قدیم به عنوان یک نوشیدنی سنتی بین ایرانیان جای داشته که علاوه بر رفع تشنگی برای متعادل نگهداشتن فشارخون و لاغر شدن بسیار موثر است. تخم شربتی در حقیقت دانه‌های گیاه ریحان است که به علت داشتن ترکیبات لعاب‌دار به‌صورت محلول در آب (شربت) استفاده می‌شود. لعاب این دانه‌ها پس از جذب آب به صورت ژله‌ای درمی‌آید که می‌تواند برای رفع عطش مورد استفاده قرار گیرد. دانه‌های ژلاتینی تخم شربتی بدون آنکه کالری داشته باشد تا مدت‌ها فرد را سیر نگه می‌دارد و به جای خوردن داروهای زیان‌آور برای کم کردن اشتها، می‌توان از تخم شربتی استفاده کرد. اگر تخم شربتی همراه غذا خورده شود مواد نشاسته‌ای به تدریج شکر موجود در خود را آزاد می‌کنند و به این ترتیب شما به طور تدریجی انرژی متعادل در طول روز خواهید داشت.
التیام زخم بدون بخیهمدیکال‌نیوز تودی: محققان دانشگاه علوم و فناوری پوهانگ در کره جنوبی چسب بخیه جدیدی از پروتیین صدف ابداع کردند و آن را با یک پپتید ترکیب کردند که به کلاژن می‌چسبد. از آنجا که دو کفه صدف توانایی شگفت‌انگیزی برای چسبیدن به صخره‌های سنگی متلاطم اقیانوس‌ها دارند و لازم است چسب‌های جراحی نیز باید در محیط مرطوب کارایی خوبی داشته باشند. اثرات این ماده مبتنی بر صدف تن‌ها در عرض ۱۰ روز قابل رویت شد. آزمایش این ماده بر موش‌ها باعث شده بود که زخم‌های آن‌ها در عرض ۱۱ روز ۹۹ درصد بسته شود و در عرض ۲۸ روز با شکاف بسیار کمی کاملا بهبود یابند. محققان در گام بعدی قصد دارند که این چسب صدفی را روی پوست خوک نیز آزمایش کنند.
چگونه پا‌ها را ماساژ دهیم؟سلامت‌نیوز: ماساژ دادن پا به طور کلی و نه فقط نقاط خاصی از آن مفید است. هر چند وقت یکبار پا‌ها را بکشید، گرم کنید، پا برهنه در اتاق راه بروید، انگشت‌ها را بکشید و پا‌ها را با آب گرم بشویید. پا را با حرکات آرام و ملایم مالش بدهید و نقاط فعال را ۳ الی ۷ ثانیه فشار دهید. از انگشت‌ها به سمت پاشنه پا بروید. هنگام ماساژ پا‌ها را بکشید، ضربه بزنید، نیشگون بگیرید و بمالید. هنگام ماساژ بعضی نقاط حساس‌تر هستند. یعنی اندام‌هایی که به این نقاط مربوط می‌شوند زیاد هم خوب نیستند. قسمت‌های دردناک را باید به صورت متناوب و با انگشت شست فشار دهید. این کار نباید بیشتر از یک دقیقه طول بکشد. اگر درست انجام داده باشید در همین یک دقیقه درد کاهش پیدا می‌کند. موارد منع مصرف در ماساژ پا: تب، لخته شدن خون، تشدید بیماری‌های مزمن، زخم‌ها و خراش‌های عمیق روی پا.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر شوکه کننده مادر ترانه علیدوستی درباره دخترش؛ ترانه به بیماری‌ای سخت مبتلا شده | حال ترانه خوب است اما برایش دعا کنید

مادر ترانه علیدوستی از ابتلای این بازیگر مطرح سینمای ایران به یک بیماری سخت با منشا نامشخص خبر داد و اعلام کرد حال او مدتی بد و نگران کننده بوده است. 

نادره حکیم‌الهی  در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت:

 به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند./ انتخاب 

منبع: انتخاب

tags # ترانه علیدوستی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد
  • ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص مبتلا شده است
  • یک ترکیب رویایی برای پوست
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت نامشخص؛ داستان چیست؟
  • خبر شوکه کننده مادر ترانه علیدوستی درباره دخترش؛ ترانه به بیماری‌ای سخت مبتلا شده | حال ترانه خوب است اما برایش دعا کنید
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟
  • 11 خاصیت رزماری و دمنوش رزماری برای سلامتی!