Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم خواست با بینش و بصیرت رییس جمهور آینده را با پشتوانه حداکثری انتخاب کنند. به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مر کزکرمانشاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم بصیر و همیشه در صحنه استان خواست با تمام توان در انتخابات ۲۹ اردی بهشت شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است: ۲۹ اردیبهشت روز تجدید عهد با شهیدان والامقام در پای صئدوق‌های رای است. در این روز مردم عزیز همچنان مصمم، با نشاط و متحد همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: انتخابات را با حضور حداکثری به صحنه دیگری از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان کینه توز، تبدیل کنند.
در این بیانیه از مردم استان خواسته شده تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به نامزدهایی که در تعهد به مبانی و ارزشهای اسلامی، التزام به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه، درایت و مدیریت و نیز داشتن روحی انقلابی از شایستگی بیشتری برخودارند رای دهند تا به خواست خداوند رییس جمهور آینده با پشتوانه رای حداکثری مردم در جامعه جهانی با اقتدار ظاهر شود و نیز نمایندگان شوراهای اسلامی در آبادانی شهر و روستا، توفیق بیشتری یابند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان