Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:37:46 GMT

دعوت کارآفرین برتر ایرانی الاصل به شرکت در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۹۴۰۶

علی پرتوی کارآفرین ایرانی الاصل مقیم آمریکا در یک پیام ویدیوئی همگان را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، علی پرتوی کارآفرین و سرمایه گذار ایرانی تبار مقیمسان‌فرانسیسکو و فرزند فیروز پرتویاز بنیانگذاران دانشگاه صنعتی شریفاست است که به همراه برادر دوقلویش هادی پرتویشرکت "iLike" را بنیان نهاد و مدیر عالی اجرایی آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که قائم مقام عالی توسعه کسب و کار "مای اسپیس" (My space) بوده و در شرکت‌هایی مثل فیسبوک و دراپ باکس و بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری‌های موفقی داشته است، به مناسبت انتخابات پیش‌رو یک ویدئو از خود منتشر کرده و در آن مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده است. در این پیام ویدئویی آمده است:

"سلام، علی پرتوی هستم. قصد دارم مسئله‌ای را با شما در میان بگذارم که بابتش هیجان زده هستم. این هفته قصد دارم برای اولین بار در عمرم در انتخابات ایران شرکت کنم. با این که 30 سال است در آمریکا زندگی می‌کنم اما چون در ایران متولد شده‌ام در انتخابات کشورم حق رای دارم. انتخابات ایران همین جمعه برگزار می‌شود. من نمی‌دانستم امکان رای دادن برایم فراهم است اما خوشبختانه توسط یکی از دوستان ایرانی‌ام از این حقم آگاه شدم.

از آن جایی که من سال گذشته برای اولین بار در این سالیان به ایران رفتم، شناسنامه و گذرنامه‌ام را به‌روز کردم و کارت ملی گرفتم. شما هم می‌توانید در سانفرانسیسکو، سن خوزه و اقصی نقاط آمریکا رای بدهید.

این جمعه انتخابات بزرگی پیش‌رو داریم و فرصت بزرگی برای ایجاد تغییر، نه تنها در ایران بلکه در روابط ایران با کشورهای خاورمیانه و دیگر کشورهای دنیا است، چرا که رییس جمهور پیشرو ایران حسن روحانی موفق به امضای توافق برجام شده است. توانست چهره خشن ایران در قبال غرب را در جامعه جهانی از بین ببرد.

اما تندروها قصد دارند با تغییر رییس جمهور، دوباره ایران را به وضعیت قبل بازگردانند تا مجددا ایران به دنیای غرب پشت کند.

به هر حال امیدوارم ایران مسیر پیشرفت کنونی را ادامه دهد و کمک کنیم تا این سیاست ادامه پیدا کند.

بنابراین اگر این ویدیو را تماشا می‌کنید، چه در داخل ایران هستید یا مثل من خارج از ایران زندگی می‌کنید _که حتی شاید نمی‌دانید که حق رای دارید و می‌توانید رای دهید_ لطفا این جمعه بروید رای بدهید تا نقش خود را به نحو احسن ایفا کنید."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت در اختیار دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان کشور است.
 تلاش متخصصان داخلی کشورمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده است تا ایران در میان پنج کشور برتر سازنده توربین نیروگاهی جهان قرار گیرد و بیش از ۹۱ درصد قطعات مورد نیاز صنعت نیروگاهی خود را بومی‌سازی کند.
توان فنی و مهندسی کشور در حوزه ابزار‌های مدیریت منابع آب از جمله شبکه آبیاری زهکشی، تونل‌ها و سد سازی نیز ۱۰۰ درصد است و ایران در بین چهار کشور برتر جهان در این حوزه قرار دارد.
 این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیچ توانی برای اجرای پروژه‌های فنی-مهندسی آب در ایران وجود نداشت و کشور در صنعت آب به شرکت‌های خارجی وابسته بود، اما امروز نه تنها جزو چهار کشور برتر دنیا در خدمات مهندسی آب است، که در این حوزه رقیب سرسخت شرکت‌های خارجی محسوب می‌شود.

گزارش از ناهید خدادادی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی