Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا هاشم‌زائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد کناره‌گیری محمدباقر قالیباف و تکلیف آرای او گفت: به نظر می‌رسد که آرای قالیباف به سه قسمت تقسیم می‌شود و تحلیل من این است که حدود ۵۰ درصد آن به سمت رئیسی می‌رود. از مابقی آرای مانده ۲۰ درصد آنها رای نمی‌دهند زیرا از کناره‌گیری قالیباف دلخور هستند و انتظار می‌رود که حدود ۳۰ درصد از آرای قالیباف به سبد رای روحانی اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینطور نیست که یک نفر بعد کناره‌گیری ۱۰۰ درصد آراءاش به کسی تعلق بگیرد که به نفع او کناره‌گیری کرده است. اشخاص گاهاً از خود شخص حمایت می‌کنند نه از فردی که به نفع او کناره‌گیری کرده است.

او راجع به احتمال رییس جمهور شدن رییسی و آینده‌ای که بعد از ریاست جمهوری او متصور است گفت: به نظرم آقای رییسی رییس جمهور نمی‌شود من شخص ایشان را به خوبی نمی‌شناسم اما با شناختی که از تیم او دارم برای کشور احساس نگرانی می‌کنم زیرا بیشتر تیم احمدی نژاد در کنار آقای رییسی هستند. مشکل ما با او تفکرات جناح وابسته به ایشان است که مضر است.

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: خود ایشان تجربه کار اجرایی حتی در اندازه‌های کوچک را هم ندارد. در قوه قضائیه سمت داشته و در آنجا دستور می‌داده و اجرا می‌شده است و کار اجرایی انجام نداده است. اطرافیان او نیز کشور را با شعار اداره می‌کنند. ایجاد شغل و دادن یارانه کمک به مردم نیست که در کیسه بگذارند و به مردم بدهند؛ ایجاد شغل احتیاج به توسعه اقتصادی دارد. تیم رییسی که متشکل از وزرای احمدی‌نژاد است. تفکر توسعه‌ای ندارند و فقط با شعار کشور را اداره می‌کنند که به تفکری پوپولیستی است که می‌تواند کشور را به مسیر قبلی برگرداند.

هاشم‌زایی بیان داشت: با جوی که در کشور می بینم به احتمال زیاد روحانی در مرحله اول منتخب مردم برای سمت ریاست جمهوری است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟