Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به گزارش ايلنا به اردبيل، حجت‌الاسلام والمسلمين صبح امروز در جمع هواداران ده‌ها هزار نفري خود در سالن تختي اردبيل گفت: مردم غيور اردبيل سلام! مردم جاي جاي اين سرزمين رفيع و غيور سلام! سلام بر همه دختران شايسته ايران! سلام بر همه پسران غيور ايران. او با بيان اينکه امروز، روز تصميم ملت ايران در برابر همه آنهايي است که مي‌خواستند ايران را در حصر و تحريم نگه دارند، اظهار داشت: امروز، روز تصميم ملتي است در برابر آنهايي مي‌خواهند ما را به سال 91 بازگردانند و ملت ايران به عقب برنمي‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت ايران تسليم شعارهاي فريبکارانه شما نمي‌شود. شما فکر کرديد با تبليغات دروغين در شهرها و روستاها موفق مي‌شويد؟ کي ملت ايران با آب و نبات تسليم شده‌اند؟

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: ما نخواهيم گذاشت کساني 8 ميليارد دلار پول ايران را خوردند، دو مرتبه مسلط شوند. کساني که نامه آن آقا را که در زندان است امضا کردند، در چه ستادي فعاليت مي‌کنند. بياييد پاسخ ملت ايران را بدهيد. چرا اموال ايران را تاراج کرديد؟ سه ميليارد و 600 ميليون دلار ايران دست آمريکايي‌ها بود. شعار عليه آمريکا مي‌دهند ولي پول را به امريکايي‌ها مي‌دهند. 10 ماه از زماني که مي‌توانستند اين پول را به ايران بازگردانند، گذشت ولي اين کار را نکردند. چرا اين کار را نکرديد؟ شما که پول ايران را سهل و آسان دست دشمن گذاشتيد، انقلابي هستيد؟ شما طرفدار اصولگرايي هستيد؟

روحاني با بيان اينکه شمايي که در دوران قدرت‌تان نتوانستيد يک دلار پول ملت ايران را بازگردانيد، انقلابي هستيد، تصريح کرد: ما يک ميليارد و 700 ميليون دلار پول ايران را حلقوم آمريکا در آورديم و به ايران بازگردانيديم. من يک سوال از شما ملت ايران مي‌کنم. قبل سال 92 را يادتان هستيد. چرا کسي در برابر مساله هسته‌اي حرف نمي‌زند. شما ملت ايران با حمايت‌هاي رهبري حقوق ايران را بازستانيد.

او با طرح اين سوال که چرا در زمان تبليغات انتخابات از قطعنامه‌هاي شوراي امنيت نام نمي‌برديد، خاطرنشان کرد: دولت يازدهم با حمايت‌هاي مردم و هدايت‌هاي رهبري تمام قطعنامه‌ها را لغو کرد. چرا از 12 قطعنامه‌اي که مي‌خواست ايران را به جنگ بکشاند، حرف نمي‌زنيد؟ چون دولت يازدهم آنها را لغو کرد. چرا از تورم حرف نمي‌زنيد. کجاست تورم 51 درصدي مواد خوراکي؟ چرا سکوت کرديد و از صادرات گندم حرف نمي‌زنيد؟
رييس دولت تدبير و اميد با بيان اينکه چرا از کشاورزان ايران و ارديبلي تشکر نمي‌کنيد، ابراز داشت: چرا از خودکفايي گندم حرف نمي‌زنيد؟ چرا درباره 3 ميليون تن گندمي که آماده صادرات بود، حرف نمي‌زنيد. ديروز در خوزستان براي اولين يک کشتي بزرگ پهلو گرفت تا گندم ما را صادر کند.

روحاني با بيان اينکه همه روز جمعه پاي صندوق بياييد تا صداوسيما درست شود، عنوان کرد: به خاطر خبرنگاران و کارکنان مظلوم صداوسيما به پاي صندوق‌هاي آرا بياييد. صداوسيما را از دست اين باند خلاص کنيد. اين همه حرف‌هاي ناروا زديد. آيا بهداشت و درمان کشور بهتر نشده است؟ اين همه تخت بيمارستاني، اين همه اعزام پزشک و خانه‌هاي بهداشت، چرا چشمان تيزبين شما آنها را نمي‌بيند؟
او با بيان اينکه مردم ايران، روز جمعه قدرت خودتان را دربرابر انحصارگران نشان دهيد، گفت: امروز با تلفن‌ها و موبايل‌هايتان فرياد بزنيد، امروز آنچه در مدارس درباره اخلاق مي‌گويند دروغ است. جمعه تمام مي‌شود، شنبه‌اي هم مي‌آيد. دروغ نگوييم. چطور آب و صابون بياوريم و رويتان را بشوريم؟ روحاني اگر کاري هم نکرد، آنقدر آزادي داد که 12 نفر بيايند اينجا شعار بدهند. اين آزادي را از دولت روحاني داريد.

روحاني تاکيد کرد: من بعنوان کانديدا، من بعنوان رئيس جمهور ايران، من بعنوان رئيس شوراي عالي دفاع ايران، به تمام مردم ايران مي گويم به کساني که بنر من را پاره کردند واکنش نشان ندهيد. مي‌دانم سخت است، اما اگر جلوي ستاد روحاني به روحاني فحش دادند جواب ندهيد. اينها باخته‌اند. رئيس دولت تدبير و اميد تاکيد کرد: اينها هدف ديگري دارند. آنها باخته‌اند، آنها در اخلاق، سياست و صداقت باخته‌اند. شما فقط بلديد اتوبوس کرايه کنيد.

روحاني خطاب به مردم اردبيل خاطرنشان کرد: ما راهمان را براي پيشرفت به استان اردبيل ادامه ميدهيم. ما همانطور که در اين دولت راهمان را به چند استان رسانديم سوت قطار را هم به ارديبل مي‌رسانيم. من لايحه منطقه آزاد تجاري را به مجلس مي‌آورم و اردبيل صاحب منطقه آزاد تجاري مي‌شود. او اضافه کرد: با طرح‌هاي که ادامه دارد 5 ميليارد تومان براي آب و برق استان اردبيل اعتبار داده شده است، 62 هکتار زمين کشاورزي که کانال‌کشي مي‌شود اين فقط وعده نيست چون 12.5هزار هکتار کانال‌کشي انجام شده است. رييس دولت يازدهم با بيان اينکه غيرت مردم اردبيل و ايران به شما اجازه نمي‌دهد که به معلمان کشور تهمت بزنيد، ابراز داشت: ما دانش آموزان و معلمان‌مان را دوست داريم. چرا در روستاها دروغ گفتيد، شرمتان باد! چهار راي ديگر اين همه دروغگويي نمي‌خواهد.

روحاني با اشاره به شعارهاي برخي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري بيان کرد: من نمي‌دانم چرا بقيه کانديداها فقط درباره پمپاژ پول و آرد پخش کردن حرف مي‌زنند، چرا درباره آزادي و محيط دانشگاه‌ها حرف نمي‌زنند؟ مي‌خواهيد محيط امنيتي را به دانشگاه‌ها برگردانيد؟ تمام شد برادر. کاسبان تحريم از برداشته شدن تحريم ناراحت هستيد؟ ميخواهيد تحريم را برگردانيد؟ تحريم برنمي‌گردد، مي‌خواهيد با دنيا مذاکره کنيد؟ بلديد؟ شما زبانشان را مي‌دانيد که مي‌خواهيد مذاکره کنيد؟ شما در فهم زبان ملت خودتان هم ناتوانيد. او با بيان اينکه ما اجازه نمي‌دهيم تحريم به کشور برگردد، گفت: ما در دولت دوازدهم هم به شما مخالفان آزادي کامل مي‌دهيم. چهار سال تخريب کرديد اما من از شما مي‌خواهم انتقاد را جايگزين تخريب کنيد. مسئولي به من گفت که در دولت قبل مي‌گفتند از دولت شش مورد تعريف کنيد و يک مورد انتقاد اما در اين دولت شش مورد تخريب مي‌کنند و يک مورد هم انتقاد.

رئيس دولت تدبير و اميد خطاب به جوانان اظهار داشت: اي جوانان ايران! همه راي‌دومي‌ها! براي راي‌اولي‌ها تعريف کنيد که سال 92 چه حماسه‌اي را آفريديد. راي‌اولي‌ها بايد صف اول صندوق‌هاي راي در روز جمعه باشيد. زنان و جوانان! 1+11. با تماس‌ها و موبايل‌هايتان همه دوستانتان را پاي صندوق‌هاي راي بياوريد.
روحاني تاکيد کرد: ترامپ مي‌خواهد به اين منطقه بيايد، بخشي دشمنان ايران هم مي‌آيند. جواب محکم به آنها را در پاي صندوق‌هاي آرا بدهيد. قدرت کشور، رهبري و نظام در سايه آن است که همه در روز جمعه به پاي صندوق‌هاي راي بيايند.

روحاني با اشاره به کناره‌گيري اسحاق جهانگيري از ادامه رقابت‌هاي انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: من از جهانگيري تشکر مي‌کنم، ديديد که با چه زبان صريح و روشني دروغ‌ها را افشا کرد. مرد خدومي که بيشترين خدمت را طي سال‌هاي گذشته براي اقتصاد مقاومتي انجام داد. هم آمدنش زيبا بود و هم نحوه کناره‌گيري‌اش. او با بيان اينکه من از همه خاندان‌هاي بزرگ در ايران تشکر مي‌کنم، خاطرنشان کرد: من از خاندان امام، شهيد بهشتي، شهيد مطهري، آيت‌الله طالقاني، از خاندان عزيز و دوست قديمي‌ام موسوي اردبيلي و همچنين از سيدمحمد خاتمي عزيز تشکر مي‌کنم.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري در پايان ابراز داشت: سلام بر آزادي، سلام بر اميد، سلام بر اصلاحات، سلام بر اعتدال، سلام بر اصولگرايي معتدل، سلام بر پيشرفت ايران، سلام بر ايران، سلام بر اردبيل، سلام بر سبلان، سلام بر زنان، سلام بر مردان، سلام بر روستائيان، سلام بر صداقت، سلام بر ايستادگي‌ها، سلام بر حق‌الناس و سلام بر 29 ارديبهشت. دوباره ايران! دوباره اسلام! دوباره اميد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت در حضور خبرنگاران در خصوص انتخابات مرحله دوم مجلس گفت: از جمعه بیست و یکم اردیبهشت برنامه محل دوم انتخابات مجلس را داریم و مرحله دوم انتخابات به همان اندازه مرحله اول دارای اهمیت است. ۴۵ نماینده در این مرحله انتخاب می‌شوند، لذا لازم است که مردم و کسانی که بین مردم نفوذ دارند تلاش کنند تا شاهد مشارکت خوبی در پای صندوق‌های رای باشیم.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وحیدی تاکید کرد: حدود ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رای در ۲۲ حوزه انتخاباتی داریم، ۱۵ استان ما درگیر انتخابات مرحله دوم است، لذا در این دوره شاهد کار گسترده‌ای خواهیم بود.

وزیر کشور با بیان اینکه ان‌شاءالله مردم عزیزمان یک حماسه جدید در پای صندوق‌های رای خلق کنند ، ادامه داد: از آنها در این خصوص درخواست می‌کنیم که در پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند.

وی افزود: کارها آماده است و آموزش های لازم برای ۸ حوزه که انتخابات الکترونکی است، داده شده است. فرصت تبلیغات هم در اختیار داوطلبان قرار گرفت. معرفی حساب برای شفاف‌سازی مالی داوطلبان انتخابات برقرار است. مشکل امنیتی نداریم. کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده‌اند و کسانی که به هر دلیلی رای نداده‌اند و کسانی که در روز ۲۱ اردیبهشت به سن قانونی رسیده‌اند، می‌توانند در انتخابات رای دهند.

وزیر کشور درباره برنامه دولت برای کمک به مردمی که املاک آنها در روستای شفت دچار آتش‌سوزی شده است، اظهارکرد: چون سازه آنجا چوبی است، آتش‌سوزی به سرعت گسترش یافت که حادثه تلخی بود. دولت از مسیر صندوق بیمه حوادث خود ورود کرده و سعی می‌کند به این افراد کمک کند و آنجا بازسازی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر شود، گفت: فعلا چیزی در دستور کار نیست.

بنابر روایت ایلنا، احمد وحیدی درخصوص اظهارنظر اخیر فراجا درخصوص نیاز به تجهیزات لازم برای اجرای طرح نور و لزوم نیاز دولت به این مجموعه، گفت: بله دولت حتماً برابر قانونی هم که امسال تصویب شده و در قانون پیش بینی شده هم آمده که عزیزان فراجا باید به دوربین‌های البسه مجهز شوند ان‌شاءالله دولت حتماً کمک خواهد کرد.

وی در رابطه با بحث حقابه از افغانستان، اظهار داشت: ریاست محترم جمهور دنبال این کار هستند، وزارت نیرو دنبال این کار است و طرف مقابل هم تاکنون که در مباحثات و محاورات همواره تاکید کردند که تعهدشان را انجام می دهند ولی خب طبیعتاً ما انتظارمان این است که به طور واقعی و عملی این اتفاق در صحنه رقم بخورد.

وحیدی در پاسخ به این سوال که «ممکن است مانند هیرمند ما یک معاهده آبی هم در مورد هریرود داشته باشیم؟» ابراز داشت: این مساله مربوط به مسیر توافق طرفینی می‌شود این باید در دستور قرار بگیرد و بررسی شود ولی این نیاز به زمان بندی خاص خودش دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904263

دیگر خبرها

  • سیل هواپیما‌ها و باند‌های فرودگاهی در جنوب برزیل را زیر آب برد (فیلم)
  • گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور
  • طلب ۱۰۰ میلیارددلاری صندوق توسعه ملی از دولت‌ها
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • استخدام پنج عضو یک خانواده در صداوسیما!
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور دو برابر شده است
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه