Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چه به ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه امسال و خلق حماسه ای دیگر توسط ملت ایران اسلامی نزدیک می شویم شور و اشتیاق انتخاباتی درساعات های پایانی قانونی تبلیغات به اوج خود در خیابان ها اصلی شهر گرمسار می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین فضای شور و اشتیاق در صحنه های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز همچون شهر های دیگر کشوردر گرمسار نیز وارد فاز جدی تبلیغاتی و دقایق پایانی خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات برجسته در ستاد های کاندیدا این دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان اشاره کرد .

از نکات مهم تبلیغات و برگزاری جلسات انتخاباتی حضور پیدا نکردن و بد قولی برخی از سخنرانان طرفداران ستاد حجت الاسلام حسن روحانی یکی از کاندیدا این دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره نمود به طوری که در برگزاری جلسات سخنرانی و متینگ های تبلیغاتی طرفداران این کاندیدا طبق برنامه قبلی در تاریخ های 25و 26 اردیبهشت ماه خبر از حضور برخی از چهره های خاص کشوری همچون یاسرهاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و موسوی لاری وزیر سابق کشور نام برده شده بود که در مراسم ها شرکت نکردند و جای خود به افراد دیگر سیاسی کشور محول کردند .

از نکات دیگر این جلسات می توان به تشکر و قدردانی نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در زمینه نظم تبلیغاتی و محیط تبلیغاتی شهر گرمسار در سخنرانی در حمایت از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از کاندیدا این دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

فعال بودن برخی از ستاد های انتخاباتی کاندیدا ریاست جمهوری و ایجاد تجمعات گروهی در مقابل ستاد ها در ساعات های نزدیک به شب در سطح شهر که باعث ایجاد ترافیک های کوچک و بزرگ در سطح شهر گرمسار می شد را از نکات قابل ذکر در این روزهای شور و اشتیاق انتخاباتی شهرستان گرمسار نام برد.

حتی حضور برخی از چهره و کاندیدا شورای شهر گرمسار در برخی جلسات و همایش های انتخاباتی برخی از کاندیدا این دوره ریاست جمهوری نشان از استفاده از ظرفیت حمایت طرفداران این کاندید مورد نظر به نفع خود می داد. این شیوه تبلیغاتی در برخی از کاندیدا این دروه شورای شهر گرمسار در دوره های قبلی به صورت محسوس به چشم می خورد

در زمینه انتخابات شورای شهر گرمسار نظم و شور و اشتیاق تبلیغاتی کاندیدا این دوره شورای شهر گرمسار از میدان امام (ره) تا میدان شهدا نشان از خلق حماسه ای بزرگ از طرف مردم گرمسار در 29 اردیبهشت ماه حکایت دارد و در مقابل نیز پخش انواع پوستر ها و عکس ها با نماهای مختلف در شب های شلوغ انتخاباتی گرمسار به یک رقابت تبدیل شده است.

برخی از کاندیدا شورای شهر گرمسار نیز در ایام تبلیغات این دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ها نیز از ظرفیت دیدار های چهره به چهره نیز غافل نشدند و با حضور فیزیکی در ستاد های خود در ساعت های مختلف به دیدار با مردم می پردازند و برگزاری جلسات خانگی نیز که به نوعی یک تکنیک قدیمی در انتخابات به شمار می رود هنوز در این دروه نیز بسیار به چشم می خورد و برخی از کاندیدا نیز از ظرفیت حضور در مساجد و حسینه ها نیز برای استفاده عموم مردم نیز از برنامه های خود استفاده می کنند .

استفاده بسیار وسیع از فضا مجازی و تشکیل گروه های مختلف با نام کاندید مورد نظر خود از فعالیت های خاص اما پر بار این روز های طرفداران کاندیدا این دوره از انتخابات شورای شهرگرمسار حکایت دارد ، افزایش آمار کانال ها و گروه های انتخاباتی به یک رقابت خاص تبدیل شده است و بعضی از کاندیدا این دوره با قرار دادن افراد خاص و زمان های ویژه به حوزه فضای مجازی به عنوان یک اهرم مهم برای معرفی خود در انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا استفاده کرده اند .

در کنار شور و اشتیاق تبلیغات انتخابات شورهای شهر انتخابات شوراهای روستا ها نیز وارد یک فاز تبلیغاتی جدی تر نسبت به دوره های قبل شده است و نصب بنر ها و عکس های مختلف در روستاها و برگزاری جلسات سخنرانی در خانه های افراد صاحب نفوذ و خانواده های بزرگ به یک ترفند مناسب و ویژه برای این دوره از انتخابات تبدیل شده است .

با این احوال جمعه این هفته جمعه ای متفاوت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود و اردیبهشت ماه سال 96 نیز به یک برگ زرین ودرخشانی در تابلوی پر افتخار ایران اسلامی تبدیل خواهدشد و مردم حماسه 96 را با حضور در صحنه پر شور انتخابات ریاست جمهویو شوراهای شهر و روستا تکمیل و آغاز خواهند نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران

تین نیوز

گزارش آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را از رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.

حجم فایل صوتی:1.17M | مدت زمان فایل صوتی :00:01:13 دانلود فایل صوتی آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین