Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@08:21:54 GMT

شاکری: کناره گیری «قالیباف» آرای «رئیسی» را بالا برد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۰۶۷۸

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه با کناره گیری قالیباف آرای رئیسی بالا رفته، گفت: رئیسی پدیده بزرگ انتخابات است.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه با کناره گیری قالیباف آرای رئیسی بالا رفته، گفت: رئیسی پدیده بزرگ انتخابات است.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، با اشاره به کناره گیری قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی، اظهار داشت: آقای قالیباف در زمان مناسب به نفع آقای رئیسی کنار رفت و بیانیه هوشمندانه‌ای هم که از طرف ایشان منتشر شد و همچنین تلاش‌هایی که در این فاصله زمانی برای توجه دادن هواداران به موقعیت حساس انجام داد، باعث شد آرا به سمت آقای رئیسی سوق پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شخصیت کاندیدا در این زمینه بسیار موثر است و آقای قالیباف صریحاً به استقبال آقای رئیسی رفت این جهت در سوق پیدا کردن آرا به سمت آقای رئیسی بسیار تعیین کننده است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در نامه ای تقدیری که هم بنده به عنوان دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی برای آقای قالیباف داشتم، آوردم که با انصراف کار تمام نشده بلکه باید در این چند روز ایشان تلاش چند برابری داشته باشند و بیشتر با مردم از وضعیت موجود و شخصیت معنوی و مدیریتی آقای رئیسی سخن بگوید.

شاکری با تاکید بر اینکه با کناره گیری آقای قالیباف آرای آقای رئیسی بالا رفته است، گفت: بهتر است یک سرشماری نیز اتفاق بیوفتد، تا بداخلاقی‌هایی فراوانی که در این زمان اتفاق می‌افتد، کم شود.

وی رئیسی را پدیده بزرگ انتخابات عنوان تصریح کرد: هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری به اندازه رئیسی به شهرهای مختلف کشور سفر نکرده‌ و با مردم گفت‌وگو نداشته است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آگاهی مردم نسبت به وضعیت بد موجود، تاکید کرد: روحانی با تمام قوا به صحنه آمده تا بماند اما مردم، مردمی دین مدار هستند و از این وضعیت خسته شده‌اند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران،پیشنهادهایی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص نوار غزه از جمله مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی و محاکمه سران جنایتکار این رژیم ارائه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان استتقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار  از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با طرح پیشنهادهایی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز  اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادهای امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام کرد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است