Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش به مشارکت بیش‌ از یک میلیون دانش‌آموز در فراخوان پرسش مهر و رشد ۱۸ درصدی مشارکت در این فراخوان اشاره کرد و افزود: نزدیک به چهار میلیون اثر در فراخوان پرسش مهر امسال شرکت کرده‌اند که در طول ۱۶ سال گذشته کم‌نظیر بوده است.

به گزارش ایسنا، مهدی علی اکبرزاده در آیین اختتامیه هفدهمین فراخوان پرسش مهر لرستان که در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: سواد رسانه‌ای و سواد ارتباط سمعی بصری در تمام کشورهای دنیا بیش‌از سواد آموزشی ارتباطات را تسهیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به مشارکت بیش‌از یک میلیون دانش‌آموز در فراخوان پرسش مهر اشاره کرد و افزود: جوانان و نوجوانان به‌دلیل همگامی با تکنولوژی‌های روز بیش از بزرگسالان سواد رسانه دارند و در فضاهای مجازی حضور دارند.

علی اکبرزاده تاکید کرد: جوانان در عرصه سواد رسانه‌ای بیش از دیگران توانایی تجزیه و تحلیل برنامه‌های رسانه‌ای را دارند و می‌دانند که در پس تمام برنامه‌ها و فیلم‌ها چه هدفی نهفته است و فیلم و گزارش رسانه‌ای می‌خواهد چه پیامی را به مردم انتقال دهد.

وی تاکید کرد: زمان فریب‌کاری و دروغ‌پردازی به پایان رسیده است و همه چیز برای افکار عمومی مانند شیشه‌ای شفاف کاملاً هویداست.

علی اکبرزاده به آگاهی نسل جوان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموز امروز می‌داند که در فضای رسانه‌ای امروز نیاز به تعامل هست و تقابل جواب نمی‌دهد.

علی‌اکبرزاده پرسش مهر ریاست جمهور را توجه به افکار و اندیشه‌های نسل جوان عنوان و اظهار کرد: باید لبخند را بر چهره‌ها نشاند و با لبخند با مردم سخن گفت.

وی گفت: ما برای تعامل با دنیا به چهره‌ای خندان و با نشاط نیازمند هستیم و باید بدانیم که در سایه لبخند و محبت خشونت رخت برمی‌بندد و تعامل و دوستی فرش می‌گستراند.
مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش به رشد ۱۸ درصدی مشارکت در فراخوان پرسش مهر اشاره کرد و افزود: نزدیک به چهار میلیون اثر در فراخوان پرسش مهر امسال شرکت کرده‌اند که در طول ۱۶ سال گذشته کم‌نظیر بوده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس رسانه KHAMENEI.IR (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/) از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق صفحه ویژه‌ی فراخوان به آدر (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/)س farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ ارسال نمایند.

پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

مخاطبان محترم می‌توانند برای ارسال ایده‌ها به صفحه farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل