Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@20:27:45 GMT

حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع نظامیان سعودی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۱۹۷۲

حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع نظامیان سعودی

یگان موشکی ارتش یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان، مواضع نظامیان سعودی در نجران را در هم کوبید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشوربه پایگاه الطلعه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با این تحول، یگان موشکی ارتش یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه ظُلّم و الحُمر و تپه القطرین و ساختمان فرماندهی سُقام و پایگاه السُدیس در نجران را در هم کوبید.

از سوی دیگر چهار تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پی انفجار بمب که توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اطراف گذرگاه الخضراء در نجران کارگذاشته شده بود، کشته شدند.

یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مزدوران منصور هادی به دست نیروهای یمنی در جنوب چهارراه مَوزَع در جنوب غرب تعز خبر داد.

وی افزود که شماری از مزدوران منصور هادی در حین این عملیات به اسارت نیروهای ارتش یمن در آمدند.

یک منبع نظامی دیگر از کشته شدن 5 تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه یَختُل در بخش المخا در جنوب غرب تعز خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنینمراکز تجمع مزدوران منصور هادی در منطقه الزغن و غرب فرودگاه در بخش صِراوح در غرب استان را بمباران کردند.

از سوی دیگر سه تن از مزدوران منصور هادی به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در وادی رَبیعه و المَخدره در بخش صِراوحکشته شدند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بارها منطقه الجَر در بخش عَبس را بمباران کردند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت

حزب الله لبنان اعلام کرد که در چهار عملیات خود طی امروز، نظامیان صهیونیست و تجهیزات جاسوسی آن‌ها را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز سه شنبه اعلام کرد با تعدادی پهپاد تهاجمی، افسران و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را حین حضور آن‌ها در محیط پادگان یفتاح هدف قرار داده و این پهپادها به دقت به هدفشان اصابت کرده است که در نتیجه آن شماری از اشغالگران کشته یا زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه همچنین گفت که در حین این حمله، پهپادهای دیگری، یکی از لانچرهای سامانه گنبد آهنین را در جنوب پادگان راموت نفتالی هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان بعد از حمله پهپادی و موشکی اول خود اعلام کرد که نظامیان رژیم اسرائیل را در داخل پادگانی، به هنگام تحرکات آن‌ها با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در عملیات دیگر (سومین)، پادگان راموت نفتالی را بعد از یک‌ونیم ساعت از حمله پهپادی اول با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و نظامیان صهیونیست در اثر این حمله کشته یا زخمی شده‌اند.

در عملیات چهارم، حزب الله تجهیزات جاسوسی ارتش صهیونیستی را در سایت السماقه در نزدیکی بلندی‌های کفرشوبا لبنان هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از قول ارتش این رژیم نوشتند که دو تن از نظامیان صهیونیست در حمله تلافی‌جویانه دیروز حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی کشته شده‌اند.

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»شلیک 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • حمله گسترده حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در جبهه شمالی
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست