Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در آذربایجان‌غربی گفت: قالیباف با انصراف خود نشان داد که یک قهرمان سیاسی است.

نصرالله اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به هماهنگی نامزد‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: آقایان قالیباف و رئیسی با هم هم‌پیمان و هم‌قسم بودند و اکنون این عمل را به صلاح کشور ارزیابی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال تسنیم درمورد تاثیر انصراف قالیباف بر محبوبیت وی و مهر تایید بر شائبه‌های جنگ قدرت بین اصولگرایان که از طرف برخی جریان‌ها به جامعه ترزیق می شود هم تصریح کرد: انصراف قالیباف نشان از عظمت شخصی و روحی وی دارد و به همگان نشان داد که قالیباف یک قهرمان است.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در آذربایجان‌غربی افزود: انصراف قالیباف بالاتر و ارزشمند تر از پیروزی وی است چرا که نشان داد همچنان فداکار و قابل تقدیر بوده و باید در مقابل ایثار این فرد سر تعظیم فرود آورد.

اسداللهی در پاسخ به سوال تسنیم درباره علت استقبال پرشور مردم از رئیسی و افزایش روزافزون حامیان و طرفداران وی گفت: آقای رئیسی از جنس مردم است و کسی است که بسیاری از مشکلات را خود چشیده و می‌داند که مثلا فقر چیست، می‌داند یتیم بودن یعنی چه، می‌داند با شکم خالی خوابیدن یعنی چه.

وی درمورد سخنان چند روز قبل نادر قاضی پور که گفته بود سه تن از وزرا جزو ثروتمند‌ترین افراد هستند اظهار کرد: ضرب‌المثل ترکی توخون آژدان خبری اولماز یعنی فردی که سیر است از حال فردی که گرسنه است خبر ندارد، امروز شامل حال دولت تدبیر و امید است چرا که کسی که ماهیانه چند صد میلیون حقوق می‌گیرد نمی‌تواند درک کند که فقر یعنی چه؟ نمی‌تواند بفهمد که با شکم خالی خوابیدن یعنی چه؟

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در آذربایجان‌غربی افزود: تاجر بین‌المللی فقط به منفعت خود فکر می‌کند و به نفع او است که وضعیت کشور خراب‌تر شده و صنعت هر روز بحرانی‌تر بشود، برای یک تاجر مهم نیست که مردم سوار چه خودرویی بشوند، مهم آن است که با واردات خودروهای خارجی سود میلیاردی به جیب خود بزند.

وی بیان کرد: این انقلاب انقلاب مستضعفان جامعه است، این انقلاب، انقلاب پابرهنگان است و باید مشکلات آنان حل شود نه آنکه مشکل بیکاری هزاران نفر در فرانسه حل شود، چرا در سال های قبل در کارخانه پژو فرانسه 15 هزار نفر اخراج می‌شدند اما بعد از قرارداد‌های تجاری بین ایران و فرانسه دیگر شاهد تظاهرات بیکاران نیستیم!

انتهای پیام/

R41361/P4001/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف