Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله بهمنی ضمن تقدیر از حرکت جوانمردانه قالیباف گفت: از سنین کودکی با آقای رئیسی مانوس بودم و در جلسات معنوی ایشان را می‌دیدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجو خبر در ارتباط با ائتلاف قالیباف و رئیسی اظهار داشت: حرکت آقای قالیباف حرکتی شجاعانه و با از خودگذشتگی کامل و نشان دهنده این بود که هنوز در این جامعه مردانگی وجود دارد و ما را یاد فرهنگ ایثار و شهادت انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مداح اهل بیت (ع) ابراز امیدواری کرد: امیدوارم حضرت ولی‌عصر (عج) هم کمک کنند تا با همفکری و همیاری مردم به زودی بتوانیم جشن پیروزی آقای رئیسی را برپا کنیم.

وی در ادامه در ارتباط با ویژگی‌های حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: من شخصا از سنین کودکی با ایشان در جلسات مذهبی مانوس بودم و آشنایی ما سابقه زیادی دارد.

بهمنی افزود: ایشان بسیار متدین، انقلابی، فرهنگی و دغدغه‌مند هستند و امیدوارم تا خداوند به ایشان این توفیق را بدهد تا آقای رئیسی انتخاب شوند و به مردم خدمت کنند.

شایان ذکر است، بهمنی روز دوشنبه در پیامی به شرح زیر از مجاهدت و فداکاری قالیباف تشکر کرده بود.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف تصمیم حضرتعالی مبنی بر کناره گیری از انتخابات و اتحاد با حجه الاسلام رئیسی نشانگر از خود گذشتگی و روحیه والای جهادی حضرتعالی جهت اعتلای نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

خدمات حضرتعالی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گاه از اذهان ملت قهرمان وفهیم ایران پاک شدنی نیست.

بنده نیز حمایت قاطع خود از این حرکت هوشمندانه اعلان میدارم و از حضرتعالی و جناب حجت‌الاسلام رئیسی حمایت می‌کنم.

به امید ظهور منجی عالم بشریت و خدمت به حضرت بقیه الله الاعظم.

بیست و پنجم اردیبهشت نود وشش

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این کتاب به نویسندگی پرویز امینی درباره دوران کودکی نقاش برجسته ایرانی سید علی‌اکبر صنعتی و فراز و نشیب‌هایی است که در دوران دوری از خانواده با او همراه بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «در بچگی ذوق نقاشی در من سرشار بود، به نحوی که تمام دیوار‌ها را با نقاشی‌های خودم سیاه می‌کردم و این جوشش غریب باعث می‌شد که حتی در سر کلاس‌های درس به جای گوش کردن به درس‌ها، به نقاشی از صورت معلمان بپردازم و برای همین هم همیشه تنبیه می‌شدم.»

مجموعه کودکی نامداران در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

در پشت جلد مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.»

دیگر خبرها

  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است