Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توسعه و اماکن ورزشی کشور گفت: ساخت سالن ورزشی شش هزار نفری بجنورد نیازمند 300 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایسنا، مدبر در آیین افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد اظهارکرد: برای تکمیل عملیات ساخت این سالن ورزشی در مرکز استان 300 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که امیدواریم هر سال 150 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات ، عملیات ساخت سالن شش هزار نفری بجنورد طی دو سال آینده به اتمام رسیده و این مجموعه بهره برداری می‌شود.

مدبر با اشاره به ساخت استادیوم 15 هزار نفری بجنورد، افزود: ساخت این مجموعه از سال 86 آغاز شده و به علت عدم تخصیص اعتبار تا این زمان عملیات ساخت آن طول کشید اما در دولت تدبیر و امید با تزریق 200 میلیارد ریال اعتبار این مجموعه افتتاح شد.

وی یادآورشد: استادیوم 15 هزار نفری 19 مهر دارای چهار رختکن بوده که به طور همزمان می تواند چهار تیم را برای مسابقات میزبانی کند.

مدبر با بیان اینکه چمن این مجموعه استاندارد های لازم به منظور برپایی مسابقات بین المللی را دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون در این مجموعه با وجود نامگذاری 15 هزار نفری، تعداد 17 هزار و 852 صندلی نصب شده است.

وی در خصوص پیست تارتان این ورزشگاه نیز اظهارکرد: با توجه به اینکه مصالح لازم برای نصب این پیست خریداری شده به محض مساعد شدن هوا مراحل نصب آن انجام می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن پس از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه، از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیرگذر یا روگذر نیز از دیگر تقاضاهای مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده‌رود اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی