Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-23@07:39:27 GMT

طب هومیوپاتی و معجزه ی مواد معدنی در آن

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۴۱۹۰

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین:

درمان با کمک عنصر وجودی بیماران با هومیوپاتی

یک پزشک هومیوپات به منظور درمان بیماران تلاش می‌کند شخصیت بیمارانش را شناسایی کرده و سپس دارویی مناسب شخصیتی ایشان را تجویز کند. جالب اینجاست که این دارو در اغلب موارد به درمان بیماری‌های فرد منجر می‌شود. البته روش‌های زیادی برای یافتن داروی مناسب افراد وجود دارد اما یکی از پرطرفدارترین روش‌ها، یافتن عنصر وجودی بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگذارید موضوع را با مثالی روشن کنم.

شخصیت پتاسیمی:

او کاملا مبادی آداب و وظیفه‌شناس هستند. از آن دسته مردهایی که اگر سرش برود، قولش نمی‌رود. از این رو آنها بسیار قابل اعتماد، ثابت قدم، جدی و مسئولیت‌پذیرند. البته ممکن است دچار افراط شده و شخصیتی خشک، دگم، و ایرادگیر پیدا کنند. بهتر است آنها را معلم اخلاق بدانیم چون در مواجهه با هر کسی او را نصیحت می‌کنند و از اشتباهاش ایراد می‌گیرند.  در عین حال بسیار محافظه‌کارند و سعی می‌کنند بی‌جهت با کسی درگیر نشوند.

• آنها برای زندگی کردن طبق اصولشان خیلی وقت‌ها مجبور می‌شوند احساساتشان را کنترل کرده و تا حد ممکن هیجانی نشوند.
• آنها روزمرگی را به چیزهای نو و غیر مترقبه ترجیح می‌دهند. به همین دلیل ممکن است افرادی کسل‌کننده به نظر برسند.
• بسیار جدی‌اند و شوخی و مسخره بازی را از جانب هیچ کس تحمل نمی‌کنند.
•  آنها خاکی‌اند و کمتر دچار غرور می‌شوند.
• عجولند چون حوادث غیرمترقبه در کنترلشان نیست و ترجیح می‌دهند هر چه زودتر این مسیر پیش‌بینی نشده را طی کنند تا دوباره احساس آرامش کنند.
• حساسیت شدید به قلقلک دارند چون مجبور می‌شوند بخندند و تسلیم عواطفشان شوند.

اهل هنر نیستند و در عوض عمل‌گرایند. هسته اصلی شخصیت پتاسیمی «کار» است. آنها بسیار سختکوش و با پشتکارند اما به کار معتاد نیستند و برعکس خیلی اهل خانه و خانواده‌اند. به سختی کار می‌کنند تا خانواده‌شان را مورد حمایت قرار دهند.

با وجودی که افراد بسته و توداری هستند اما خوش‌بینند و به سختی ناامید می‌شوند. به همین دلیل همه دوست دارند با آنها همکار شوند. حالت کلی و غالب آنها شخصیتی پدرانه است. بنابراین شغل‌های مورد علاقه‌شان مدیریت، پلیس، قاضی، مترجم و کتابدار است.

برگرفته از کتاب: هومیوپاتی و مینرالها نوشته جان شولتن

سلامانه

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بودند، مسابقه‌ای که در پایان به برتری 2 بر صفر ذوب‌آهن انجامید.

گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه 2+90 توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه 69 وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند.

البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه 8+90 با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد.

با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان 33 امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با 30 امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

قضاوت بازی ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود. او در این مسابقه به فریبرز گرامی، ارشیا سرشوق و محسن آذرباد از ذوب‌آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • خواص «زیتون» معجزه‌گر
  • معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه
  • زنگ خطر افزایش سن معادن در ایران/ جزئیات همکاری معدنی با روسیه
  • هشدار معاون وزیر صمت به افزایش سن معادن در ایران