Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-01@10:39:57 GMT

مهم‌ترین موضوع در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۴۲۹۳

مهم‌ترین موضوع در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است

مازندمجلس: رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، موجب سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد، گفت: مهم‌ترین موضوع در انتخابات اعم از ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در سومین نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران در سال جاری، به اهمیت انتخابات اشاره کرد  و افزود: امروز جامعه ما به شدت حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته، اما توجه داشته باشیم که در این رابطه تکالیفی متوجه نامزدهای انتخاباتی، مجریان امر انتخابات و مردم و شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص نامزدها بعضاً مشاهده می‌شود که موارد قانونی و اخلاقی رعایت نمی‌شود که امید است در روزهای باقی مانده اینگونه مسائل تکرار نشود.

او تکالیف مجریان دست اندر کار انتخابات اعم از اثباتی و سلبی را چنین برشمرد: تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و ایجاد بسترهای مناسب در این خصوص، برقراری امنیت انتخابات که بحمدالله با تلاش شبانه‌روزی متولیان این امر امنیت بی‌نظیری در کشور حکمفرماست، تامین سلامت و صحت انتخابات که ضروریست مرتباً ارتقا یابد،‌ پرهیز از استفاده و بهره برداری از اموال و امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدها و اجتناب از انجام تبلیغات علیه یا له نامزدهای انتخاباتی.

اسماعیلی حضور گسترده مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: بدون تردید، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات های پیش رو، موجب سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه تصریح کرد: مهم ترین موضوع در انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب فرد اصلح است که شاخصه های مهمی چون باتقواتر بودن، انقلابی تر بودن، دشمن شناس تر بودن و کارآمدتر بودن دارد و باید به دقت مورد نظر قرار گیرد و این موارد در کلام بزرگان، علی الخصوص مقام معظم رهبری و ریاست معزز قوه قضاییه بارها مورد تأکید قرار گرفته است.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) باشد، گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم شریف و عزیز ایران در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

بذرپاش افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" باشد، گفت: "هما" با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت های "هما" اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره ور شدن منابع اتفاق می افتد. همچنین از روش های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت ها می توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • معلمِ متفکر
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم