Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اعتقاد به قابلیت داشتن ایرانی ها تنها در پخت آبگوشت بزباش حاصل کوچه گردی های اروپا و آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاک پرس، حجت الاسلام علی مراد یوسفی راد در همایش اقتدار ملی، حضور آگاهانه مردم را یکی از پشتوانه های نظام دانست و اظهار داشت: با وجود چنین پشتوانه های با بصیرت و ولایتمداری، مسئولین و ولی امر مسلمین در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در دنیا سیستم های حکومتی متفاوتی حاکم است اما آنچه تعجب همگان را برانگیخته نوعی از حکومت جمهوری اسلامی ایران است که تحت عنوان ولایت فقیه پا برجا است.

حجت الاسلام یوسفی راد عنوان کرد: مردم ما در عصری که حاکمیتهای دموکراسی مبتنی بر اومانیسم مرسوم است توانسته اند تحت حکومتی برگرفته از اصل ولایت فقیه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه این الگو از حکومت توجه همه دنیا را به خود جلب کرده افزود: جایگاه رفیع ولایت فقیه که مورد عنایت خداوند است پیچیده ترین معاملات دشمن را نقش بر آب کرده چه اینکه به اذعان وزیر اسبق امور خارجه آمریکا نقشه های شش ماهه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی چند دقیقه ای رهبر انقلاب خنثی می شود.

حجت الاسلام یوسفی راد خاطر نشان کرد: پیش از این نظام کشورهای مسلمان دنیا از وعده های خداوند در قرآن مبنی بر امداد و نصرت الهی نامید شدند؛ مردم می دیدند با وجود آیات قرآن یهودی های غاصب رژیم صهیونیسم ظرف چند روز یا ساعت اعراب را جمع کردند و با دیدن اینها از وعده های الهی که همانا نصرت و یاری بود نامید شدند.

وی حلقه مفقوده نصرت و یاری الهی را جایگاه ولایت فقیه دانست و افزود: مصادیق این امر در جهان بارز است چه اینکه امروزه حزب الله لبنان در برابر ارتش چهارم دنیا با پیروی از این الگو پیروز شده است؛ سید حسن نصرالله خود را سرباز امام خامنه ای دانسته است.

حجت الاسلام یوسفی راد گفت: به راستی چرا تفنگداران آمریکایی با وجود تجهیزات مدرن که می توانستند یک هزار نفر را بکشند توسط 10 نفر از پاسداران به راحتی دستگیر شدند و حتی فرصت مسلح شدن اسلحه های آنان داده نشد چه اینکه بر سر تفنگداران انگلیسی نیز همین بلا آمد؛ این به دلیل تبعیت نیروهای انقلاب از ولایت فقیه است.

وی افزود: پس از توفیقات نظام جمهوری اسلامی نظریه پردازان غربی چهار همایش میلیاردی را در رژیم صهیونیسمی به منظور پی بردن علل ایجاد کننده چنین حکومتی برگزار کردند که در نتیجه سه عامل اعم از اینکه اعتقاد مردم ایران به نهضت امام حسین(ع) با شور و شعور همراه است، انتظار فرج شخصی و نه نوعی بوده و مردم معتقدند در دوران غیبت امام عصر(ع) بلا تکلیف نیستند و باید تابع ولی فقیه باشند.

حجت الاسلام یوسفی راد گفت: دشمن نقشه های متعددی برای آسیب رسانیدن به ولایت فقیه کشیده و در این میان از طریق نفوذ نیز تلاش کرده اند.

وی گمانه زنی های برخی درباره کشیدن انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم و برگزیده شدن شخصی سبب باقی ماندن حکومت ولایت فقیه می شود و وعده دادن به غربی ها که اگر از ما حمایت کنید ظرف ده سال آینده نقش ولایت فقیه به جایگاه ملکه انگلیس تبدیل می شود را همگی از مصادیق نفوذ دشمن دانست.

حجت الاسلام یوسفی راد با اشاره به اینکه در فتنه 88 اصل ولایت فقیه که همانا امامت و ولایت بوده هدف قرار گرفته گفت: امروزه مبارزات این افراد دارای نفاقی چند لایه است دیگر منتظر فتنه نیستند تا علیه نظام شعار سر دهند بلکه به راحتی در حال حاضر نیز چنین اقدامی می کنند.

وی افزود: اینکه برخی یهودی و برخی مسیحی هستند به این دلیل است که در زمان پیامبر زمان خود باقی مانده اند و به پیامبر بعدی ایمان نیاورده اند؛ امروزه نیز برخی به ظاهر از ولایت امام خمینی(ره) دم می زنند اما به امام خامنه ای ایمان نیاورده اند و ولایت ایشان را نپذیرفته اند.

حجت الاسلام یوسفی راد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برخی در پی تحریف امام راحل(ره) هستند خاطر نشان کرد: امام (ره) زمانی که ما هیچ گونه تجهیزات نظامی نداشتیم فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اما عده ای مرعوب غرب امروز می گویند اگر آمریکا دکمه ای را بفشارد همه ما نابود می شویم.

وی افزود: امروزه امام خامنه ای می فرماید اگر غلطی از اسرائیل سر بزند ما تلاویو و هیفا را با خاک یکسان می کنیم؛ اگر امام(ره) نیز بود امروزه همین جمله را می فرمود.

حجت الاسلام یوسفی راد بیان کرد: امام راحل (ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواند اما امروز مرعوبین غرب او را کدخدا می دانند، امام خمینی(ره) معتقد به ما می توانیم بود اما مرعوبین غرب و واداده ها با وجود مدیران شایسته خواستار استفاده از مدیران خارجی هستند که البته این بزرگترین توهین به مردم است.

وی افزود: برخی می گویند که ما تنها در آبگوشت بزباش قابلیت داریم این خود باخته ها لا اقل به حرف خود پایبند باشند و لوازم پخت آبگوشت را از بیرون وارد نکنند؛ چنین تفکری حاصل کوچه گردی های آمریکا و اروپا است و نه مکتب امام خمینی(ره).

حجت الاسلام یوسفی راد با اشاره به اینکه برخی باید ولایت مداری را از همسر ناصر الدین شاه بیاموزند هنگامی که میرزای شیرزای تنباکو را حرام کرد او نیز بر خلاف خواست شاه، بساط تنباکو را از منزل جمع کرد خاطر نشان کرد: امروزه معظم له بر لزوم عمل به اقتصاد مقاومتی پافشاری می کنند اما عده ای وابسته به دختر مظلوم وزیر نسبت به واردات اقدام می کنند.

وی افزود: برخی امنیت ملی را هم به خطر می اندازند در حالی که باید به دلیل اقداماتی که انجام داده اند از خانواده های شهدا و مردم عذرخواهی کنند؛ آیا عاقلانه است برای به خاطر چند رای امنیت ملی به خطر انداخته شود؟

حجت الاسلام یوسفی راد با اشاره به اینکه عده ای با به کارگیری تمام امکانات به دنبال تغییر نظر مردم هستند بیان کرد: اگر دادن یارانه به اقشار ضعیف جامعه تورم می آورد آیا پرداخت 10 میلیون تومان به دهیاران، واریز یارانه به حساب افرادی که قبلا یارانه آنها قطع شده و حقوقهای نجومی تورم به وجود نمی آورد؟آیا این افراد توهم زده اند یا برای افراد دیگری کار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با مردم بر اساس عقل و منطق سخن گفته شود افزود: برخی به دروغ به دنبال ترویج تفکرات بوکوحرام هستند چه اینکه وی معتقد به دیوار کشیدن بود البته بله ما به دیوار کشی بین افرادی که به بین المال دست دراز کرده اند نیاز داریم.

حجت الاسلام یوسفی راد خاطر نشان کرد: افرادی که به هیچ وجه اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند نمی توانند به مردم کمک کنند؛ امروزه شاهد این هستیم که از همان رسانه های حامی داعش برخی از کاندیداها نیز حمایت می شوند و مجری شبکه بی بی سی کاندیدای ما را به گربه تشبیه می کند که چنگ می اندازد.

وی افزود: اگر این افراد پایبند به ولایت فقیه هستند باید خود را سرباز این مملکت و نظام اعلام کنند و با مردم صادقانه سخن بگویند و امنیت ملی را به خطر نیندازند و به تصمیمات مردم احترام بگذارند.

حجت الاسلام یوسفی راد خاطر نشان کرد: از روز گذشته زمزمه های دیگری مبنی بر تغییر اسم رمز فتنه 88 به گوش می رسد که می خواهد تقلب شود؛ برخی به اسم ولایتمدار به این سخنان دامن می زنند در حالی که امروزه کشور ما به آرامش و حاکمیت فکر جهادی و انقلابی نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی و جهادی در عرصه های امنیتی بیدارند افزود: در عرصه ضد امنیتی نیروهای استکبار و آل سقوط نمی توانند علیه ما اقدامی کنند اما از آنجا که سنگر اقتصادی به دست نیروهای جهادی و انقلابی نیست تنها بخشی جزئی از کالاهای وارداتی رصد شده و مابقی در منزل فرد بیکار مظلوم یافت می شود؛ اگر اینها را رشد اقتصادی قلمداد می کنند امروزه باید همپای چینی ها بودیم.

حجت الاسلام یوسفی راد خاطر نشان کرد: در عرصه های فرهنگی نیز هنگامی که مقام معظم رهبری تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی را اعلام کردند برخی بی اعتقاد بودند و اقدامات خود را تبادل فرهنگی دانستند به گونه ای که امروزه بخش عمده ای از واردات ما به خوراک و شامپوی سگ اختصاص یافته است.

وی افزود: در کرمانشاه نیز عده ای با بستن کمربندی غربی اقدام به برگزاری همایش سگ بازان می کنند بودجه این همایشها از کجا تامین می شود؟ اگر عمرانی است که خلاف قانون است اگر جاری است که جز اولویتها نیست اگر فرهنگی است که این امر ضد فرهنگ است.

حجت الاسلام یوسفی راد خاطر نشان کرد: امروزه تنها راه نجات کشور از نقشه های شوم دشمنان حاکمیت فکر انقلابی و جهادی در همه عرصه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی است چه اینکه هدف بلندمدت دشمنان ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: برای حاکمیت امنیت و کرسی ها، شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است به گونه ای که به ازای هر کرسی 72 نفر شهید شده اند به عبارتی عاشورایی برای برپایی هر کرسی رخ داده است بنابراین این کرسی ها نباید به دست افراد با تفکر غربی بیفتد.

حجت الاسلام یوسفی راد ویژگی این کشور را حاکمیت ولایت فقیه دانست و گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم برخی از مدیران نگاهی کاسب کارانه به این کشور دارند، سرمایه برخی از مدیران هزار میلیارد تومان است که نیازمند دریافت حقوقهای نجومی شده اند، برخی بدون خوردن شیشلیگ نمی توانند کار کنند.

وی با تاکید بر لزوم عمل به سیره امیرالمومنین(ع) افزود: امروزه مردم و نخبگان جامعه باید هدایتگری کنند و خواستار حاکمیت فکری جهادی و انقلابی شوند در غیر این صورت مدیران با تفکر کاسب کارانه نمی توانند وضعیت مردم را بهبود ببخشند این در حالی است که امام راحل(ره) فرمودند یک موی این کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور ظهر پنجشنبه در نشست استاندار با شرکت‌های دانش بنیان استان گفت: پیش بینی می‌شود شمار محصولات دانشمندان در سال جاری ۱۵۰۰ کالا افزایش شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۵۶ قلم کالای دانش بنیان در استان تولید شد، گفت: پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به ۱۵۰۰ فقره برسد.

نخبگان زنجیره توسعه مازندران هستند

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه معیار ارزیابی مدیران و ارزیابی آنان استفاده از رفیت‌های نخبگان و دانش بنیانی است، گفت نخبگان زنجیره توسعه مازندران به شمار می‌روند.

یوسف نوری در جلسه با جامعه نخبگان ا بیان اینکه امروز اسیر مدیریت‌های فرسایشی هستیم تصریح کرد دستگاه‌های اجرایی باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند.

وی با عنوان اینکه دانش پژوهان جوان و نخبگان باید مورد حمایت قرار گیرند تصریح کرده نخبگان محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی است.

در این نشست فعالان شرکت‌های دانش بنیان در استان به بیان مسائل و انتظارات فراروی پرداختند.

کد خبر 6088520

دیگر خبرها

  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور