Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اسدآباد گفت: افرادی که در مجلس ششم گند زده و در حمایت از فتنه‌گران تحسن کرده و مقابل ولایت ایستاده بودند، امروز مدافع، همراه و سخنران در تبلیغات‌ها شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در گردهمایی بسیجیان و نشست بصیرتی شهرستان اسدآباد در مسجد جامع این شهر با تأکید بر حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعال بوده و در 29 اردیبهشت امسال هم با مشارکت حداکثری و گسترده در انتخابات پیشگام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر حضور مردم در انتخابات حداکثری، پرشکوه و پرصلابت باشد، به یقین موجب خنثی شدن نقشه پرآشوب دشمنان شده و حمایت و پشتیبانی از نظام را به دنبال خواهد داشت و اما اکر خدانکرده حضور کمرنگ باشد، آنجاست که دشمنان مردم را سست می‌بینند و میدانند تبلیغاتشان مؤثر واقع شده است.

امام جمعه اسدآباد بسیجیان، رزمندگان اسآبادی را عصاره ای از انقلاب، تقوا، فضیلت دانست و گفت: از همگان دعوت می‌کنیم که در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و آرای خود را با حساسیت ، دقت انتخاب کنند.

وی انتخاب عادل‌ترین، باتقواترین و فقیه ترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را تأکید کرد و گفت: برای انتخاب این فرد در ریاست جمهوری به سراغ معتمدین بروید و چه کسانی بالاتر از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

حسینی‌مجد خاطرنشان کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که آبروی حوزه‌های علمیه هستند، با اعلامیه و بیانیه حمایت خود را از کاندیدا مطرح کردند.

وی گفت: در رسانه‌های بیگانه ببنید که آمریکا بر چه کسی دل خوش کرده و چه بسا برخی در این شهرستان هم بی‌شرمانه در دفاع از آنان سخنرانی می‌کنند؛ ما به شخص آن کاندیدا کار نداریم، اما افرادی که در مجلس ششم گند زده و در حمایت از فتنه گران تحصن کرده و مقابل ولایت ایستاده بودند، امروز شده اند مدافع، همراه و دایه دار؛ اینها دست به دست دشمن داده ند و موجب خسارت‌های سنگینی بر کشور شده و امروز هم دنبال همان نقشه‌های شوم هستند؛ ننگشان باد.

امام جمعه اسدآباد گفت: ما امنیت و آرامش، عزت و اقتدار را مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید با حضور در این انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب تقویت نظام شویم.

وی با اشاره به حمایت 7 شخصیت وابسته انقلابی در مجلس و نمایندگان استان همدان در حمایت از جبهه نیروهای مردمی انقلاب گفت: نماینده مردم اسدآباد هم در این زمینه علمدار در مسیر ولایت و پاکشیده در حال فعالیت و حمایت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه