Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: اگر هیچ موردی در این دولت نبود فقط این سند 2030 لزوم برکناری ان را تایید میکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ آیت الله موسوی اصفهانی در همایش اساتید و مدیران حوزه های علمیه خواهران همدان اظهار داشت: با انتخاب خود در واقع سرنوشت مملکت را به دست کسی میسپاریم که صاحب اختیار ۸۰ میلیون نفرجمعیت است و چهار سال باید تمام ادارات و نهادها تاثیر گذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*چرا نمایندگان مجلس در این باره نفس نکشیدند وحرفی نزدند

وی با اشاره به سند 2030 که توسط مسئولان دولت امضا و در حال اجرا بود گفت : چرا نمایندگان مجلس در این باره نفس نکشیدند وحرفی نزدند تا این که رهبر عزیز با ان دلسوزی و دل پرخون نگران از امضای سند ۲۰۳۰ باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: خواهران این سند را دیده اند و مسئولین این دولت آن را امضا کرده و دستور اجرا داده اند که خلاف اعتقادات اسلامی است.

وی تاکید کرد: اگر هیچ موردی در این دولت نبود ، فقط این سند لزوم برکناری ان را تایید میکند.

*باید رئیس جمهوری معرفی شود که در خط رهبری باشد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در ادامه اظهار داشت: باید رئیس جمهوری معرفی شود که در خط رهبری باشد .

آیت الله موسوی اصفهانی گفت : در این برجام که چشم دولت به بیگانه بود ،تصویب کردند و بعضی مذاکره کنندگان حتی خط قرمزها را زیر پا گذاشتند و باید پاسخگو باشند.

وی با بیان این که مومن کسی است که تابع رهبرش این باشد، اظهار داشت: مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که فتنه خط قرمز ماست و هنوز سران فتنه اظهار پشیمانی نکرده اند و اینان گفتند که آشتی ملی داشته باشیم.

*رئیس جمهور ، مذاکره کنندگانی را که خط قرمزها را رعایت نکردند مواخذه نکرد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تاکید کرد: حتی رئیس جمهور ، مذاکره کنندگانی را که خط قرمزها را رعایت نکردند مواخذه نکرد. حالا در تبلیغات از سران فتنه اسم برده میشود و دنبال فتنه ای دیگر هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه گفت : سخنگوی دولت در خصوص یکی از نجومی بگیرها عنوان می کند که اینها ذخایر نظام هستند.

وی افزود: این دولت با مسئله بیکاری و خانه نشین شدن جوانان و ورود قاچاق حتی به دست بعضی وزرا و تعطیلی کارخانه ها و مسئله مسکن مهر و افرادی که بیکار شده اند وضعیت اقتصادی را برای جامعه ایجاد کرده ان گاه در تبلیغات برای خود مسایلی را مطرح میکنند که ما خیلی برای اقتصاد مملکت کار کردیم.

*مردم در مسائل سیاسی و به خصوص انتخابات وارد شوند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان همچنین بر حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد و افزود: عبادت فقط نماز و روزه و حج و حجاب شخصی نیست . بلکه مسئله جهاد و تلاش برای اسلام و جبهه رفتن عین مسایل سیاسی هست و این واقعیت قران است که سیاست ما عین دیانت ماست .

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این که خداوند متعال در قران کریم خطاب به پیامبر اکرم میفرماید: جهاد کن در مقابل کفار و بایست و نرمش نشان نده. اظهار داشت : با اینکه پیامبر رحمت العالمین است و با اینکه خدا پیامبر را به شخصی لین و نرم تعریف میکند، اما میفرماید در برابر دشمن غلیظ باش و جهاد کن.

وی افزود: لذا باید همه در مسائل سیاسی و به خصوص انتخابات وارد شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و معاون حقوقی، برخی معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و برگزاری ٨ جلسه سه‌ساعته در روزهای تعطیل رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است. این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم