Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسته سه گانه جنگ، صلح و امنیت که توسط کافه انتخابات قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی منتشر شد.

جزوه مطالعاتی شماره۹: دوگانه جنگ و صلح

جزوه مطالعاتی شماره 9 کافه انتخابات با موضوع دوگانه جنگ و صلح منتشر شد. دکتر نقوی حسینی در این بسته به نقد و بررسی مبانی دوگانه جنگ و صلح می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جزوه مطالعاتی دوگانه جنگ و صلح علاوه بر بررسی چرایی مطرح کردن دوگانه جنگ و صلح توسط دولت یازدهم، ایجاد سایه توهمی جنگ، دیپلماسی و جنگ، محور اصلی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، آفت مسئولین رفاه طلب و دنیازده، آفت مسئولین مرعوب، دولت یازدهم و تقویت نیروی نظامی، نظام استکباری در سه نگاه به سوالاتی از قبیل چرا جریان اعتدال به دنبال ایجاد دوقطبی جنگ و صلح است و چرا باید قدرت نظامی را تقویت کرد پرداخته شده است. (دانلود مستفیم)

جزوه مطالعاتی شماره 10:سایه جنگ

در جزوه سایه جنگ این بسته نیز علاوه بر بررسی چرایی مطرح کردن دوگانه جنگ و صلح توسط دولت یازدهم وایجاد سایه توهمی جنگ به بررسی علل و عوامل وقوع و جلوگیری از جنگ در ایران، بررسی چرایی مطرح کردن دوگانه جنگ و صلح توسط دولت یازدهم، ایجاد سایه توهمی جنگ، پیشینه تاریخی دوگانه جنگ و صلح، چرا دوگانه جنگ و صلح، احتمال وقوع جنگ و توان بازدارندگی ایران پرداخته است.(دانلود مستقیم)

جزوه مطالعاتی شماره۱۱: امنیت‌سازی

در جزوه امنیت سازی با محوریت نقش امنیت جامعه با تکیه بر سیره رسول اکرم(ص) این بسته علاوه بر بررسی چرایی مطرح کردن دوگانه جنگ و صلح توسط دولت یازدهم وایجاد سایه توهمی جنگ به بیان ویژگی های امنیت، عوامل امنیت، امنیت از دیدگاه اسلام، نقش مردم در امنیت از نگاه آیات و روایات، اهمیت نقش مردم در سنت و سیره پیامبر و اهل بیت(س) و نقش مردم در سنت پیامبر اکرم(ص) در دوران مکه و مدینه پرداخته شده است.(دانلود مستقیم)

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این کتاب ضمن مرور و بررسی کارکرد ترجیع‌بند در شعر کلاسیک و نیز دوران مشروطیت، به بررسی کارکردهای متفاوت بند ترجیعی در شعر معاصر و شعر نو فارسی پرداخته شده و با ذکر نمونه‌هایی از نیمایوشیج، اخوان ثالث، سهراب سپهری، احمد شاملو، گارسیا لورکا، آلن‌پو و … اهمیت آن از نظر شکل، ساختار و محتوا نشان داده شده است.

این کتاب را می توانید از طریق سایت‌های فروش کتاب تهیه کنید.

۲۲۰۵۷



برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900205

دیگر خبرها

  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها