Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:02:48 GMT

یوسف قادریان صاحب مدال طلا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۶۳۷۵

یوسف قادریان صاحب مدال طلا شد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های کشتی فرنگی چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، از صبح امروز (چهارشنبه) با برگزاری مسابقات اوزان 59، 71 ،80 و 98 کیلو گرم در شهر باکو کشور آذربایجان آغاز شد که در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان در کشتی نخست برهان آکبوداک دارنده مدال نقره جوانان جهان و مدال نقره زیر 23 سال اروپا از ترکیه را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مرحله بعد و در مرحله نیمه نهایی با امان علی آتایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر 4 به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافت.قادریان در دیدار فینال با نتیجه یک ک بر یکرفیق حسین اف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از آذربایجان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
بنا بر این گزارش در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه 3 بر یک ایکر سونمز از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از آذربایجان در یک کشتی نفسگیر در حالی که 5 بر صفر عقب بود، با نتیجه 6 بر 5 پیروز و راهی دیدار فینال شد. گرایی در دیدار پایانی روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان را 5 بر 4 شکست داد و طلایی شد.
گفتنی است در وزن 59 کیلوگرم محمد نوربخش پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مقابل مراد ممدوف قهرمان جوانان جهان و زیر 23 سال اروپا از آذربایجان با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد. نوربخش با توجه به باخت حریف ترک مقابل کشتی گیر قرقیزستان از دور رقابت ها حذف شد.فینال این وزن را اسلام جان بهرام اف از ازبکستان با کانای بیک ژولچوبیکوف از قرقیزستان برگزار می کنند.
در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست مقابل سلیمان دمیرچی از ترکیه با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف قرقیزستانی وی از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن اورخان نورایف از آذربایجان و اوزور ژوژوپکوف از قرقیزستان فینالیست شدند.
مسابقات چهار وزن دوم و پایانی فردا(پنج شنبه) برگزار می شود.
انتهای پیام/






منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1229491 برچسب‌ها کشتی آزاد

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز