Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی ابوطالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه دولت یازدهم دولت محرمانه‌ها است اظهار کرد:سند 2030 نیز بدون اطلاع برای امضا و اجرای آن اقدام شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی و رهبری نسبت به این مسئله اعتراض داشتند. به نظر می‌رسد دولت در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی سعی داشت با نگاه به بیرون و وادادگی برنامه‌ها را دنبال کند و به صورت محرمانه و مخفیانه برنامه‌ها را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه مهمترین شعارها در تصاویر روحانی ایجاد فضای مناسب برای رونق کسب و کار بود گفت: شعارهایی در قالب بهبود محیط کسب و کار، حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق و ایجاد فضای کار برای کارگران ایرانی مطرح می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون مردم رکود را لمس کردند و تعطیلی کارخانجات، واحدهای صنعتی، افزایش بیکاری و نداشتن بهبود کسب و کار را درک کردند.

ابوطالبی با اشاره به فروش نفت گفت: دولت می‌توانست در این چهار سال به جای اینکه نگاه به بیرون داشته باشد کار و اشتغال ایجاد کند در حقیقت سود آن به طور مستقیم به افراد برمی‌گشت.

وی با بیان اینکه برخی وزرای دولت از بداخلاق‌ترین وزاری جمهوری اسلامی بودند گفت: رفتارهایی که برخی وزرای این دولت با خبرنگاران داشتند و ادبیاتی که رئیس جمهور در مواجهه با مخالفان به کار برد بد اخلاقانه بود و سبب شد این دولت را بداخلاق‌ترین دولت بدانیم.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی خاطرنشان کرد: افزایش واردات یا واردات محصولاتی که در داخل تولید می‌شود یا نداشتن حمایت از صنایع داخلی از جمله مواردی است که با اقتصاد مقاومتی منافات دارد.

وی با بیان اینکه نگاه به داخل یکی از مهمترین مؤلفه اقتصاد مقاومتی است گفت: نگاه این دولت به داخل چندان نیست ادعاهایی شده که در راستای اقتصاد مقاومتی اموری انجام شده ولی در حقیقت جلوه چندانی ندارد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 

دریافت 46 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095257

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود