Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@05:47:02 GMT

وزنه برداران فوق سنگین ابران نقره و برنز گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۶۸۵۷

وزنه برداران فوق سنگین ابران نقره و برنز گرفتند

رقابت‌های دسته فوق سنگین وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی با کسب عنوان دوم و سوم برای نمایندگان ایران همراه بود.
به گزارش جهان نيوز، رقابت های وزنه برداری دسته فوق سنگین بازی های کشورهای اسلامی با حضور ۶ وزنه بردار برگزار شد. تیم ملی وزنه برداری ایران با دو وزنه بردار ۱۰۵+ کیلوگرم در این بخش از رقابت ها شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رامین ربیعی فر و همایون تیموری هر دو با رکورد مجموع ۴۰۰ کیلوگرم نامشان در استارت لیست مسابقات ثبت شده بود. ضمن اینکه رستم جانگابائف از ازبکستان با رکورد مجموع ۴۲۰ کیلوگرم در صدر این لیست قرار داشت.

در این رقابت ها، ربیعی فر در اولین حرکت وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی را بالای سر برد اما در حرکت دوم در بالابردن وزنه ۱۹۰ کیلوگرمی ناکام ماند و شانس سوم خود را هم از دست داد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

همایون تیموری نیز ابتدا وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی را بلند کرد و سپس پشت وزنه ۱۸۸ کیلوگرمی ایستاد اما موفق به بالا بردن این وزنه نشد. تیموری در سومین حرکت وزنه ۱۸۸ کیلوگرمی را بالای سر برد و دوم شد.
وزنه بردار پرقدرت ازبکستانی در این حرکت در جایگاه نخست قرار گرفت.

رقابت های دو ضرب برای نمایندگان کشورمان با حرکت موفق ربیعی فر در مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی آغاز شد. وی سپس وزنه ۲۱۴ کیلوگرمی را بلند کرد. ربیعی فر در حرکت سوم خود به وزنه ۲۱۸ کیلوگرمی حمله موفقی داشت و با مجموع ۳۹۹ کیلوگرم و کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

تیموری ابتدا وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی را بالای سر برد اما داوران حرکت او را مردود اعلام کردند. وی سپس موفق شد وزنه ۲۱۷ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.
تیموری در آخرین حرکت به وزنه ۲۲۶ کیلوگرمی حمله کرد و با بالا بردن این وزنه در مجموع با ۴۱۴ کیلوگرم به مدال نقره این رقابت ها رسید.

رستم جانگابائف از ازبکستان نیز با مجموع ۴۳۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید. وی رکورد مجموع رقابت های اسلامی را ۵ کیلوگرم ارتقا داد.
کاروان ایران پیش از این صاخب ٤۰ مدال شده بود. بدین ترتیب با حاصل شدن دو مدال وزنه برداری فوق سنگین، مجموع مدال های ایران به ٤۲ رسید.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران