Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هرچند فرزند شجريان غير مستقيم از فشار بي‌سابقه حاميان دولت به وي براي اعلام حمايت از روحاني سخن گفته، اما اخبار رسيده حاکي از اين است که جريان حامي روحاني پيشنهادي به دور از انسانيت به وي داده‌اند.

به گزارش مشرق، هفته گذشته خبري با عنوان «تقديم حنجره محمدرضا شجريان به روحاني» توسط رسانه‌هاي حامي دولت در فضاي مجازي منتشر شد که بلافاصله توسط خانواده وي تکذيب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صبح امروز نيز اخبار ضدونقيضي از حمايت محمدرضا شجريان از حسن روحاني و حمله به ابراهيم رئيسي در فضاي مجازي منتشر شد، اين شايعه که در قالب نامه محمدرضا شجريان استاد آواز ايران به ابراهيم رئيسي منتشر شده، او را بازگشت به دوران سياه گذشته دانسته است.

با انتشار اين نامه همايون شجريان، فرزند استاد شجريان بلافاصله واکنش نشان داد، وي ضمن تکذيب اين نامه اعلام کرد که اين شايعات دامن او و پدرش را گرفته، از احضار به دادگاه براي آلبوم رگ خواب تا وعده اجرا در مراسم‌هاي خاص.
هرچند فرزند استاد آواز ايران با اخلاق مداري و غير مستقيم از فشار بي‌سابقه حاميان دولت به وي براي اعلام حمايت از روحاني سخن گفته است، اما اخبار رسيده حاکي از اين است که جريان حامي حسن روحاني پيشنهادي به دور از انسانيت و اخلاق به وي داده‌اند.
متاسفانه بنا بر شرايط نامناسب استاد شجريان در حال حاضر سلامتي وي منوط به اتصال دستگاه‌هاي پزشکي است که تاکنون خبر آن رسانه‌اي نشده اما جريان حامي دولت با سوء استفاده از اين شرايط به فرزند او پيشنهاد داده اند که به نمايندگي از استاد از حسن روحاني حمايت کند و ما نيز ضمن حمايت مالي، تشييع جنازه باشکوهي براي وي برگزار خواهيم کرد.
در حالي جريان حامي دولت چنين پيشنهاد غيرانساني به فرزند شجريان داده اند که دولت يازدهم مدعي دولت راستگويان و مبارزه با پول‌هاي کثيف در انتخابات است اما حاضر است، يک هنرمند ملي فوت کند تا آن‌ها از مرگ وي براي راي آوري استفاده کنند.

متاسفانه بنا بر شرايط نامناسب استاد شجريان در حال حاضر سلامتي وي منوط به اتصال دستگاه‌هاي پزشکي است که تاکنون خبر آن رسانه‌اي نشده اما جريان حامي دولت با سوء استفاده از اين شرايط به فرزند او پيشنهاد داده اند که با جدا کردن دستگاه هاي پزشکي و مرگ استاد، مراسم باشکوهي توسط آنها در روزهاي قبل از انتخابات برگزار خواهد شد و از اين مراسم براي اعلام حمايت از حسن روحاني استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS