Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گلریز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان درباره ائتلاف قالیباف و رئیسی به نفع جریان خدمت به مردم و مبارزه با فساد اظهار کرد: قالیباف از برندگان مناظرات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود؛ یکی از خبرهای خوبی که شنیدیم، ائتلاف قالیباف در ادامه جریان انتخابات ریاست جمهوری با حجت‌الاسلام رئیسی بود؛ زیرا هر دو کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه قالیباف گذشتی بزرگ و امری ولایی انجام داد که در حمایت از جریان مبارزه با فساد صحنه انتخابات ریاست جمهوری را به نفع حجت‌الاسلام رئیسی مهیا کرد، اضافه کرد: قالیباف مدیریت خوبی در حوزه‌های مختلف داشته و از وزنه‌های مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

این هنرمند موسیقی کشورمان با اشاره به اینکه حمایتی که قالیباف از رئیسی انجام داد، بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: به‌عنوان عضو کوچک جامعه فرهنگ، هنر و حامی رئیسی از این اقدام قالیباف خوشحالم و از آن تقدیر می‌کنم.

گلریز با بیان اینکه این رفتار قالیباف کار بزرگی بود، اضافه کرد: او نشان داد که رأی‌ها در روز انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از رئیسی باید یک کاسه شود.

وی با تأکید بر اینکه آشنایی گذشته با حجت‌الاسلام رئیسی دارم، تصریح کرد: با شخصیت، افکار و روحیه این کاندیدای ریاست جمهوری کاملاً آشنا هستم و با خلوص نیت وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شده‌ و رئیسی مدافع مستضعفان و حامی ملت ایران و عزت آن‌ها در جهان است.

این هنرمند موسیقی کشورمان با اشاره به اینکه رئیسی دنبال ارتباط با جهان بر مدار حفظ عزت ملت ایران است، اضافه کرد: وی حامی جوانان است و می‌خواهد موانع اشتغال و سایر نیازهای آن‌ها را برطرف سازد.

گلریز اظهار کرد: رئیسی از فعالان جبهه انقلاب اسلامی در طول 38 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و همواره جامه ولایی بر تن داشته و حامی ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و شهدا بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید