Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@14:32:22 GMT

اختلاف طایفه‌ای درایرانشهر ۴ قربانی داد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۸۰۹۷

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر محمد خانی زاهدان اظهار کرد: امروز ساعت هفت صبح، ارسالان کدخدائی کارمند دادگستری ایرانشهر توسط افراد مسلح ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل می‌رسد.
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر افزود: امروز پس از تشییع جنازه و تدفین وی، سه نفر از طایفه شهلی‌بر در شهرستان بزمان نیز به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:بررسی‌ها نشان می‌دهد این قتل‌ها به یکدیگر مربوط بوده و بر اثر اختلافات طایفه‌ای بین دو طایفه شهلی‌بر و کدخدائی رخ داده است.
خانی بیان کرد: پس از این حوادث دستورات لازم صادر شد، بررسی‌ها توسط بازپرس صورت رفت، جلسه شورای تامین نیز فردا در بزمان تشکیل می‌شود.
این مسؤول اضافه کرد: نیروهای امنیتی برای تعقیب و گریز و دستگیری عاملان این حادثه‌ها به بزمان اعزام شده‌اند و اقدامات قضایی در این خصوص در حال انجام است.
وی گفت:اختلاف و درگیری بین این دو طایفه از سالیان ریشه‌دار بوده و تاکنون کشته‌های زیادی بر جای گذاشته که به دنبال آن امروز نیز شاهد کشته شدن ۴ نفر دیگر از این دو طایفه بودیم.
خانی تاکید کرد: افراد در هنگام درگیری‌ها و اختلافات باید از انتقام‌گیری شخصی خود داری و رسیدگی به موضوع را به قانون واگذار کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی