Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:30:27 GMT

مردم با مشارکت خود حماسه دیگری در 29 اردیبهشت خلق می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۸۳۹۴

مردم با مشارکت خود حماسه دیگری در 29 اردیبهشت خلق می کنند

به گزارش ایرنا، داریوش قنبری شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ حامیان حسن روحانی در شهر ایلام اظهار کرد: مردم باز هم نشان داده اند آماده برای خلق یک حماسه دیگر هستند و امیدوار شدیم دوم خرداد دیگری بدست مردم خلق شود.
وی با بیان اینکه امروز رقابت بین دو اندیشه است، رقابت بین قفل و کلید است، افزود: یک اندیشه قفل دارد و اندیشه دیگر کلید، یک اندیشه نشاط و اندیشه دیگر غم، پس باید تفکر بهتر را انتخاب کنیم چون نبرد بین این دو تفکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبری با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم کشور با رای خودمان به سمت نابودی برود، یادآور شد: با رای دوباره به حسن روحانی حرکت رو به جلو کشور را باید شتاب دهیم.
وی بیان کرد: برخی از همان اندیشه قفل آمده اند و شعار می دهند چیزی تغییر نکرده است ولی امروز مانند گذشته نیست که فریب یک سری شعارهای پوچ و عوام فریبانه را بخوریم، اینها کشور را نابود کردند و الان از ما طلبکارند، آیا نمی دانند این دولت وارث مشکلات آنها است؟
استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه اینها امروز اخلاق و اخلاقیات را زیر پا گذاشتند و بزرگترین دروغ ها را گفتند، افزود: فردی که مقام قضایی داشته و باید با فساد مبارزه می کرده است اکنون آمده شعار مبارزه با فساد می دهد، عجب تا الان کجا بودید؟
به گفته این فعال سیاسی اصلاح طلب، کجا بودید زمانی که بابک زنجانی میلیاردها دلار پول ملت را به جیب زد؟ چرا مقابله نکردید؟ امروز همان افرادی که در دولت گذشته بودند این مشکلات را بوجود آوردند اکنون در ستاد شما همه کاره هستند.
قنبری گفت: برنامه ها مشخص شد این آقا که وظیفه اش مبارزه با دروغ و جرم بود یک ماه قبل از انتخابات گفت قصد شرکت در انتخابات ندارم، اما آمد و جزوه داد و گفت که برنامه هایم را شش ماه قبل تهیه کرده ام.
نماینده ادوار ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی تهمت ها و بداخلاقی های رقیب در مناظره ها اضافه کرد: ما اصلاح طلبان خوشحالیم رئیس جمهوری که سال ها در این کشور مشاغل مختلف داشته است دارایی اش تنها یک خانه است.
وی اظهار کرد: تهمت تا کی؟ بداخلاقی تا کی؟ اینها نه خرد، نه اخلاق و نه عقلانیت را هیچ کدام رعایت نمی کنند، مردم اجازه ندهید این تفکر که به حاکمیت مردم اعتقاد ندارد بیاید اداره کشور را در دست گیرد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: در بین این طیف، عده ای پیدا می شوند که معتقدند حاکمیت متعلق به مردم نیست، اینها می خواهند جمهوریت را از نظام بگیرند وقتی که اعتقاد به حاکمیت مردم نباشد قطعنامه شورای امنیت کاغذ پاره خوانده می شود.
قنبری با اشاره به اینکه با شعار نمی شود مشکلات مردم را حل کرد،ادامه داد: اینها به رای مردم اعتقاد ندارند اینها قفل زدند بر کشور و سه سال طول کشید که کلید آقای روحانی این قفل را باز کند.
قنبری افزود: روحانی از حقوق و آزادی های مردم دفاع و منشور حقوق شهروندی را ارائه کرد.
این فعال سیاسی گفت: دولت روحانی در عمل یکسال زمان داشت که اقتصاد را آزاد کند و سه سال زمان برد تا قفل مشکلات دولت قبل را از پای کشور باز کند.
نماینده ایلام در ادوارمجلس شورای اسلامی گفت: این دولت از یکسال پیش در عرصه اقتصادی دارد ثمر می دهد، تورم 40 درصدی را به هشت درصد کاهش داد، چهار سال ثبات اقتصادی داشتیم و اگر قرار است کشور توسعه اقتصادی داشته باشد نیاز به ثبات داریم و الان این ثبات ایجاد شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور جمعه 29 اردیبهشت 96برگزار می شود.
خبرنگار: جلال اسکندری ** تنظیم: مجید سلیمانی ** انتشار:غلامرضا مالک زاده
6033/9102/ 1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در نشست تبیین مبانی و احکام برنامه هفتم توسعه کشور با تاکید بر اینکه اجرای کامل این برنامه و به ویژه استقرار نظام درآمد-هزینه استانی می‌تواند جهش تولید با مشارکت مردم را تسریع کند، اظهار داشت: متاسفانه تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود و بر همین اساس باید در اجرای برنامه هفتم توسعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

جعفر رحمانی در نشست تبیین مبانی و احکام برنامه هفتم توسعه کشور که با حضور معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از معاونان برنامه و بودجه(طرح و برنامه) دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اندیشه این سازمان برگزار شد؛ از نتایج اجرایی نشدن کامل برنامه ششم توسعه  مانند عدم تحقق رشد اقتصادی در دهه 90 شمسی سخن گفت.

وی در این نشست با بیان اینکه برنامه ششم توسعه کشور از برنامه‌های توسعه‌ای ناموفق کشور بود و تنها فقط 30 درصد از آن محقق شده است، افزود: اگر برنامه‌ای را به نحو احسن تدوین اما درست اجرا نکنیم، نتیجه آن کاهش سرمایه‌های اجتماعی و عدم اعتماد مردم نسبت به برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت در کشور خواهد شد.

رحمانی ناترازی‌های انرژی و مالی در کشور را جدی خواند و گفت: برنامه هفتم توسعه با تغییر نگرش و به صورت مساله محور و با تاکید بر رشد فراگیر تدوین شده  و دو اصل اولویت‌بندی درست و سازوکار انگیزشی کارا و اثربخش در آن دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران استانی و مقامات کشوری در مقابل نسل آینده کشور مسئولیت دارند تا در پنج سال آینده ایرانی آبادتر بسازند، گفت: برنامه هفتم توسعه کشور متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های توسعه‌ای قبلی در کشور است چرا که ضمن ایجاد انگیزه در افراد می‌تواند تحول در نظام اداری ایجاد کند و به تبع آن بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های مردم در پایان اجرای این برنامه مرتفع خواهد شد.

معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به شعار سال و تحقق آن، جهش تولید با مشارکت مردم را تنها از مسیر پایبندی به اصول برنامه هفتم توسعه کشور امکان پذیر دانست و بیان داشت: نیاز داریم برای نقش دادن به مردم در رسیدن به رشد اقتصاد و جهش تولید، بار دیگر اعتماد را به آنان بگردانیم که این امر مستلزم تلاش جدی همگان است و استقرار جدی نظام درآمد- هزینه استانی می‌تواند نقش موثرتری به استان‌ها در 5 سال آینده بدهد.

رحمانی با بیان اینکه رشد اقتصادی در کشور کیک اقتصاد را بزرگتر کرده و موجب آن می‌شود که مردم بیشتری از آن منفعت ببرند، اظهار داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم در ابتدا با نگاه ویژه به برنامه محوری در صدد اداره کشور به صورت عقلانی است و پیشران‌ها، مسائل بحران‌ساز و بسترها در برنامه هفتم توسعه به درستی دیده شده است.

وی با یادآوری اینکه استان یزد در برنامه محوری در کشور پیشرو بوده و تاکنون برنامه‌های تحولی زیادی همچون یزدِنوین، یزدِ بهره‌ور و یزدِ نوآور را تدوین و به مرحله اجرا گذاشته است، تاکید کرد: راهی جزء اینکه طبق برنامه اصولی و عقلانی در کشور و به تبع آن در استان شروع کنیم به اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌های موجود بپردازیم وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد