Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@15:55:23 GMT

حمله افراد ناشناس به نماینده آبادان در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۸۸۲۵

حمله افراد ناشناس به نماینده آبادان در مجلس

افراد ناشناس در حین سرکشی غلامرضا شرفی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به ستادهای انتخاباتی با راه انداختن دعوای ساختگی وی و همراهانش را مورد ضرب و شتم قرار دادند. شامگاه چهارشنبه افرادی ناشناسدر حین سرکشی غلامرضا شرفی یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به ستادهای انتخاباتی با راه انداختن دعوای ساختگی، وی و همراهانش را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جنوب نیوز، در این ارتباط این نماینده مجلس با تایید این خبر گفت: به نظر برخی افراد که از مواضع مردمی ما عصبی هستند با راه انداختن دعوای ساختکی و داد و فریاد اقدام به ضرب و شتم بنده و همراهان شدند.

غلامرضا شرفی خاطرنشان کرد: این افراد با این اقدامات قطعا نخواهند توانست در مسیر خدمت به مردم سنگ‌اندازی کنند.

سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در اقدامی انقلاب و همسو با مردم با در دست داشتن پوستر حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی از این نامزد حمایت قاطع کردند به نظر می‌رسد اقدام به یورش به نماینده مردم آبادان توسط برخی عوامل اقلیت باشند./ فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»